In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Het gaat niet alleen om Spanje hoor. Zelfde geldt voor bijv een Duitsland, Brazilie enz.quote:
Absoluut.quote:Op zondag 8 september 2013 22:58 schreef inZanity het volgende:
Belgie is momenteel een paar klasses beter dan Nederland.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:58 schreef inZanity het volgende:
Eensquote:Op zondag 8 september 2013 22:58 schreef inZanity het volgende:
België heeft in ieder geval veel kwaliteit in de ploeg..quote:Op zondag 8 september 2013 22:58 schreef inZanity het volgende:
idd het beste voetbal speelde van de laatste 20 jaar speelden we in een 4-4-2 opstellingquote:Op zondag 8 september 2013 23:00 schreef gniffie het volgende:
De Hollandse school. Dat is 20 jaar geleden al de deur uit gedaan.
Die Denen doen meer de Ollandse School dan wijquote:Op zondag 8 september 2013 23:00 schreef inZanity het volgende:
Frank de Boer heeft toch alleen verstand van de Deense school?
quote:Op zondag 8 september 2013 23:00 schreef inZanity het volgende:
Frank de Boer heeft toch alleen verstand van de Deense school?
Sneijder topspeler? Voor een half jaartje misschienquote:Op zondag 8 september 2013 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Belgische spelers spelen op een veel hoger niveau dan de Nederlanders. Alleen wij hebben 3 topspelers die hun niet hebben. RVP, Sneijder en Robben.
Hazardquote:Op zondag 8 september 2013 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Belgische spelers spelen op een veel hoger niveau dan de Nederlanders. Alleen wij hebben 3 topspelers die hun niet hebben. RVP, Sneijder en Robben.
De Brabantse school is vooral veel bier drinkenquote:Op zondag 8 september 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
Hollandse school spelen ze maar in Zuid- en Noord-Holland
Sneijder een topspelerquote:Op zondag 8 september 2013 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Aantal inwoners en hoe populair de sport is in een land zal ook veel uitmaken.quote:Op zondag 8 september 2013 22:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niks oneerlijks aan. Moet je maar goede spelers voortbrengen.
Ajax jaren 70 , meer klasse spelersquote:Op zondag 8 september 2013 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
Jongens zeg het maar.
Ajax jaren 70 vs Ajax jaren 90.
Sneijder in dat rijtje durven plaatsenquote:Op zondag 8 september 2013 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
kwaliteitsvoorstellingquote:
Aantal inwoners zegt juist helemaal niks.quote:Op zondag 8 september 2013 23:04 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Aantal inwoners en hoe populair de sport is in een land zal ook veel uitmaken.
Je zult denk ik in Nederland niet zo snel 2 gelijkwaardige elftallen kunnen opstellen of we zouden een hele goede generatie moeten hebben
Maar komen niet in de buurt van Robben en RVP dan.quote:Op zondag 8 september 2013 23:04 schreef inZanity het volgende:
Oh en Hazard en Fellaini zijn ook gewoon topspelers hoor.
Fellaini op de training nu wel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar komen niet in de buurt van Robben en RVP dan.
Hazard vind ik niet veel minder dan Robben hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 23:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar komen niet in de buurt van Robben en RVP dan.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Niemand die zo belangrijk is geweest voor het Europese voetbal als hij:
Nee vleugelspeler. Buitenspeler is een voorbereidende speler, aldus co.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s./img] Op zondag 8 september 2013 23:06 schreef rubbereend het volgende:
Lens heeft veel rendement volgens Van Gaal, als buitenspeler
Cruijff is ook de belangrijkste man ooit voor Barca geweest.quote:Op zondag 8 september 2013 23:08 schreef inZanity het volgende:
Hoor ze allemaal fappen ook Ajax dan.
Ajax
Barcaquote:Op zondag 8 september 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Cruijff is ook de belangrijkste man ooit voor Barca geweest.
neequote:Op zondag 8 september 2013 23:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barca
Heeft Cruijff ze geleerd schwalbes te maken en scheidsrechters om te kopen?
nee dat komt van van gaalquote:Op zondag 8 september 2013 23:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barca
Heeft Cruijff ze geleerd schwalbes te maken en scheidsrechters om te kopen?
je lekker ergeren is ook fijn.quote:Op zondag 8 september 2013 23:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Echt wat een baggeraflevering weer, waarom kijk ik dit ook alweer?
quote:
Kijk dan gewoon niet.quote:Op zondag 8 september 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Studio Voetbal
Voetbal International
Allebei kut.quote:Op zondag 8 september 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Studio Voetbal
Voetbal International
als ik maandagmorgen in een dipje in de file sta dan denk ik altijd aan de SV van de avond daarvoor.quote:Op zondag 8 september 2013 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
je lekker ergeren is ook fijn.
Ik ben altijd benieuwd of er iets komt waar Derksen morgen op kan reageren.quote:
Doe dan ook niet zo infantiel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd of er iets komt waar Derksen morgen op kan reageren.
En hier kan je tenminste nog beelden zien
Ik snap ook niet waarom ik kijk.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik kijk.
Derksenquote:Op zondag 8 september 2013 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd of er iets komt waar Derksen morgen op kan reageren.
En hier kan je tenminste nog beelden zien
Hun zie ik meer als potentiële topspelers.. Ze moeten het nog wat meer en langer laten zienquote:Op zondag 8 september 2013 23:04 schreef inZanity het volgende:
Oh en Hazard en Fellaini zijn ook gewoon topspelers hoor.
Erelijstquote:
Hazard heeft al genoeg gelaten zien, en Fellaini al helemaal. Fellaini speelt al jaren geweldig in de zwaarste competitie ter wereld.quote:Op zondag 8 september 2013 23:14 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hun zie ik meer als potentiële topspelers.. Ze moeten het nog wat meer en langer laten zien
Daarom noemde ook de populariteit. Als de sport niet populair is zullen weinig mensen er op gaan. En natuurlijk de jeugdopleidingenquote:Op zondag 8 september 2013 23:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Aantal inwoners zegt juist helemaal niks.
2e plaats met Willem II was wel zijn beste resultaat, en dat zooitje van AZ in de SF UC krijgen ook wel aardig.quote:Op zondag 8 september 2013 23:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Erelijst
Promotie naar Eredivisie: 1986 (PEC Zwolle)
Promotie naar Eredivisie: 1989 (FC Den Haag)
Coach van het Jaar in Nederland: 2004 (AZ)
Kampioen van Portugal: 2006 (FC Porto)
Beker van Portugal: 2006 (FC Porto)
Trainer van het Jaar in Portugal: 2006 (FC Porto)
Kampioen van Oostenrijk: 2009 (Red Bull Salzburg)
Johan Cruijff Schaal: 2011 (FC Twente)
Mee eens, komt nog lang ook niet in de buurt van Robben.quote:Op zondag 8 september 2013 23:14 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hun zie ik meer als potentiële topspelers.. Ze moeten het nog wat meer en langer laten zien
Bonscoachniveau?quote:Op zondag 8 september 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op bondscoach niveau
Dat was wel echt zuur ja, kutportugezen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef Evertjan het volgende:
Co haalde op een haar na de finale van de UEFA cup met AZ
Jammer was dat inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was wel echt zuur ja, kutportugezen.
Ik vind het totaal niet leuk om naar hem te luisteren. Hij zegt zo weinig.quote:
JALIENS , JALIENS HIJ ZIT ERINNNNNNquote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer was dat inderdaad.
Met Van Galen en Landzaat
Leukste voetbal gespeeld met AZquote:
Barry Opdamquote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer was dat inderdaad.
Met Van Galen en Landzaat
quote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Denken dat Derksen de TOTO niet kan winnen
quote:Op zondag 8 september 2013 23:19 schreef Vasion het volgende:
SV is afgelopen en ik denk..... wat ben ik dommer geworden?
116' Iniesta 0-1 zie je ook graag?quote:
over 40 jaar jaquote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
116' Iniesta 0-1 zie je ook graag?
Robbie Rensenbrink op de paalquote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kale kutspanjoolquote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV, PEC en GAEquote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
AZ speelde écht mooi voetbal onder Co. Volgens mij de laatste ploeg in Nederland die zo speelde.²
quote:Op zondag 8 september 2013 23:14 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hazard? Die kerel speelt net één jaar in een topcompetitie.. Als ie dat nou een paar jaar doet..quote:Op zondag 8 september 2013 23:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hazard heeft al genoeg gelaten zien, en Fellaini al helemaal. Fellaini speelt al jaren geweldig in de zwaarste competitie ter wereld.
Ze zijn goed bezig. Maar nog niet zover als het AZ van toen.quote:
Ze spelen wel allemaal aanvallend combinatiespel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij PSV zag ik Brenet nog niet uitkomen op linksbuiten hoor
Spanjaardenquote:
Hazard heeft ook ruim 4 jaar bij Lille gezeten he, o.a kampioen geworden daar en meerdere keren speler van het jaar. Fellaini was dé man bij Everton.quote:Op zondag 8 september 2013 23:23 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hazard? Die kerel speelt net één jaar in een topcompetitie.. Als ie dat nou een paar jaar doet..
Fellaini is nu een paar jaar goed bezig bij de subtop..
Ik denk dat Brazilië gaat winnen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Brazilie dé favoriet. Outsiders Duitsland en Italië.
Lekker heen en weer rennen over het veld bij een middenmotor. Dat kunstje wordt een stuk lastiger bij dé topclub van Engeland waar je vooral tegen een muur speelt. United creëert nu al amper kanse.quote:Op zondag 8 september 2013 23:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hazard heeft ook ruim 4 jaar bij Lille gezeten he, o.a kampioen geworden daar en meerdere keren speler van het jaar. Fellaini was dé man bij Everton.
Middenmoter?quote:Op zondag 8 september 2013 23:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lekker heen en weer rennen over het veld bij een middenmotor. Dat kunstje wordt een stuk lastiger bij dé topclub van Engeland waar je vooral tegen een muur speelt. United creëert nu al amper kanse.
Ja maar meer ook niet . AZ was een wervelstorm waar iedereen doorelkaar heen liepquote:Op zondag 8 september 2013 23:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ze spelen wel allemaal aanvallend combinatiespel.
Spreek ik je tegen dan?quote:Op zondag 8 september 2013 23:23 schreef TC03 het volgende:
[..].
Robben en RVP worden elke dag een beetje minder, Fellaini en Hazard elke dag een beetje beter.
Onderschat Spanje met toppers als Casillas, Ramos, Xabi en Isco niet.quote:Op zondag 8 september 2013 23:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Brazilie dé favoriet. Outsiders Duitsland en Italië.
Middenmotor/subtopper, who caresquote:
Die troll van een inzanity weer natuurlijkquote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Onderschat Spanje met toppers als Casillas, Ramos, Xabi en Isco niet.
Mwoah. Spanje moet vernieuwen. Staan genoeg toppers klaar. Maar ik denk dat Bosque vast blijft houden aan oudjes als Iniesta en Xavi die over de top zijn en dan zie ik ze er zomaar de eerste ronde al uitvliegen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Onderschat Spanje met toppers als Casillas, Ramos, Xabi en Isco niet.
Ik zeg toch niet dat ie slecht is? Maar Engeland is toch een paar niveaus hoger..quote:Op zondag 8 september 2013 23:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hazard heeft ook ruim 4 jaar bij Lille gezeten he, o.a kampioen geworden daar en meerdere keren speler van het jaar. Fellaini was dé man bij Everton.
Ja maar ik zou Frankrijk ondertussen toch ook wel onder de topcompetitie's scharen, als je daar speler van het jaar wordt en kampioen wordt dan vind ik dat gewoon een topprestatie.quote:Op zondag 8 september 2013 23:34 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ie slecht is? Maar Engeland is toch een paar niveaus hoger..
Everton is subtop in Engeland. Dit jaar mag hij het laten zien bij United
Zo schreef ik het eerst ook altijd.:Dquote:
Middenmoter.quote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Middenmotor/subtopper, who cares. Het blijft een draver
Ondertussen zit Frankrijk er dicht tegenaan met al die topspelers, maar dat is ook pas sinds een paar jaar.. en ik zeg niet dat ie slecht is, maar over een iets langere periode constant presteren in een topcompetitie mag wel om als topspeler gezien te wordenquote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja maar ik zou Frankrijk ondertussen toch ook wel onder de topcompetitie's scharen, als je daar speler van het jaar wordt en kampioen wordt dan vind ik dat gewoon een topprestatie.
Inderdaad, en ik ben er ook wel van overtuigd dat ie dat ook wel gaat doen.
Duitsland, Brazilie, Spanjequote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Vasion het volgende:
Duitsland is geen outsider hoor. Italie wel. En daaronder komt het rijtje met portugal nederland engeland en frankrijk
Engeland ? Qua landenteam ? Echt bagger anders.quote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Vasion het volgende:
Duitsland is geen outsider hoor. Italie wel. En daaronder komt het rijtje met portugal nederland engeland en frankrijk
Ik herken mij niet helemaal in deze typering, maar je hebt gelijk ouwe pikquote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ben je weer terug ouwe kanalenschuiver
ik denk van nietquote:Op maandag 9 september 2013 10:42 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat België wereldkampioen wordt.
Nee.. daarvoor heb je spelers nodig die een elftal dragen.. persoonlijkheden.. Belgen hebben zelden die eigenschappen. Goede ploeg maar meer ook niet.quote:Op maandag 9 september 2013 10:42 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat België wereldkampioen wordt.
Duitsland zal, zoals gewoonlijk, weer in de halve finale stranden.quote:Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duitsland, Brazilie, Spanje
Italie, Argentinie
Belgie, Frankrijk, Portugal, Kroatie
De rest.
Brazilie vs Argentinie/Italie denk ikquote:Op zondag 15 september 2013 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Duitsland zal, zoals gewoonlijk, weer in de halve finale stranden.
Spanje zie ik niet opnieuw in de finale spelen.
Vroeger ja.. maar nu vind ik hem slechts een irritante persoonlijkheid op de buis.. een van de vele helaas..quote:Op zondag 15 september 2013 21:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Put your hands up for Pi-Air!
Liever Pi-air dan Watergod.quote:Op zondag 15 september 2013 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vroeger ja.. maar nu vind ik hem slechts een irritante persoonlijkheid op de buis.. een van de vele helaas..
Dat dan weer wel jaquote:Op zondag 15 september 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever Pi-air dan Watergod.
Als analist misschien, als persoon vind ik Pierre echt een naar persoon.quote:Op zondag 15 september 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever Pi-air dan Watergod.
quote:
Als persoon is Ronald ook een razende kutlul.quote:Op zondag 15 september 2013 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Als analist misschien, als persoon vind ik Pierre echt een naar persoon.
Qua analist is het ook een flapdrolquote:Op zondag 15 september 2013 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Als analist misschien, als persoon vind ik Pierre echt een naar persoon.
Ambrosius approves.quote:
Twente en PEC!!!quote:Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
Wie speelt er nou wel op een fatsoenlijk niveau..
PSV niet
Ajax niet
Feyenoord niet
Van Ajax zijn we het gewend.quote:Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
PSV niet
Ajax niet
Feyenoord niet
Cambuur en kowwet spelen alleen verrassend goed. Een pijnlijke conclusie, want dat betekent dat niveau JL en ere dichter bij elkaar komt.quote:Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
PSV niet
Ajax niet
Feyenoord niet
Lijkt me duidelijk. Een hele goede prestatie dus van v. Gaal om Brazilie te halen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is gewoon allemaal kut.
Klaar.
Nee. In een groep met de lamme en de blinde moet je gewoon winnen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Een hele goede prestatie dus van v. Gaal om Brazilie te halen.
Nee dat was Dave Vandenberghquote:Op zondag 15 september 2013 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Die heeft toch ook in Oranje gespeeld?
In de Eredivisie is het wel de lamme tegen de blinde. In de WK poule een stuk minder.quote:Op zondag 15 september 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. In een groep met de lamme en de blinde moet je gewoon winnen.
Mooi die pijl met benenquote:Op zondag 15 september 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De meest rechtse is Bruma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grote fout inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe Jan van Halst. Goed bezig Stijn.quote:Op zondag 15 september 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Turkije en Roemenie zijn nog slechter.quote:Op zondag 15 september 2013 22:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In de Eredivisie is het wel de lamme tegen de blinde. In de WK poule een stuk minder.
Nekschot voor die gozerquote:Op zondag 15 september 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Ik schakel nu in. Is Ajax al geweest? En Heerenveen - Groningen?
quote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand eruit, gewoon extra speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |