Racist.quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar weet je wat ik echt niet snap beste Jr? Dat je toch elke keer blijft posten op plekken waar je niet echt welkom bent. Een neger gaat toch ook niet naar een KKK bijeenkomst? Snap je mijn punt? Je bent vrij om te posten waar je wilt, alleen snap ik niet waarom je geen andere SC opzoekt.
Ik denk serieus dat de strop de beste optie is voor onze samenleving.quote:Op zondag 8 september 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij niet weet wanneer je eens niet moet trollen. Ik denk dat ONZ voor jou het beste is. Of misschien gewoon helemaal niet posten
Ik troll nauwelijksquote:Op zondag 8 september 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij niet weet wanneer je eens niet moet trollen. Ik denk dat ONZ voor jou het beste is. Of misschien gewoon helemaal niet posten
Juist ja, als ik dat wilde had ik ONZ wel gaan modden.quote:Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Eerst even een goed argument waarom de SC dicht moet.
"Omdat er dagelijks mensen in mijn DM hangen" is geen argument. Dan heb je als mod gewoon niks te vertellen in VBL en kan je beter opkanjeren.
Haha Happel, nu weet ik hoe je aan bekkenstoten komtquote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GGMM haalt het aan, en je kunt zelf toch ook wel zien dat het er behoorlijk infantiel aan toe gaat/ging? Dat continue geneuzel over bekkenstoten, om maar eens iets te noemen. Iedereen ging er vrolijk in mee, waardoor het niveau rap omlaag ging.
Wie is verantwoordelijk dan?quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja, als ik dat wilde had ik ONZ wel gaan modden.![]()
Een béétje niveau mag wel hoor en dat dagelijkse gekanker op elkaar is echt niet nodig, dat was vroeger ook niet zo. Voor de SC niet en in de eerste pak hem beet 2000
Lijkt me perfect voor jou.quote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja, als ik dat wilde had ik ONZ wel gaan modden.![]()
Nog steeds geen reden om de SC te sluiten. Kwestie van serieus aanpakken als mod. Dat laten jullie na, dus loopt het uit de klauwen.quote:Een béétje niveau mag wel hoor en dat dagelijkse gekanker op elkaar is echt niet nodig, dat was vroeger ook niet zo. Voor de SC niet en in de eerste pak hem beet 2000
Omdat ze zelf meedoen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me perfect voor jou.
[..]
Nog steeds geen reden om de SC te sluiten. Kwestie van serieus aanpakken als mod. Dat laten jullie na, dus loopt het uit de klauwen.
Dark Elfquote:Op zondag 8 september 2013 22:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOch niet op je Night Elf poster heh?
Oké knul.quote:Op zondag 8 september 2013 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, we hebben het hier al over in dat andere FB-topic.
Ik geef opbouwende kritiek.quote:Op zondag 8 september 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk tegen het sluiten ervan? Jij hebt ook louter zitten schelden Happel?
Ik werk er graag aan mee.quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dat soort kwaliteit zal snel zorgen dat hij weer opent.
Dan heb je toch net beantwoord waarom er is gekozen de SC te sluiten? Wellicht komt het ooit terug, maar kennelijk was er nu geen vruchtbarebodem meer om het in stand te houden.quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik geef opbouwende kritiek.
SC is een leuke uitlaatklep. En het was gezellig daar. Maar dat is de laatste maanden gruwelijk verpest door meerdere users. Niet ingrijpen heeft het uit de klauwen doen laten lopen. Daarom ben ik er de laatste weken ook nauwelijks meer geweest.
BNWquote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Je kan nergens meer praten, beter gaan we een sc opzoeken zodat we weer lekker kunnen babbelen
Jij gaat er blind van uit dat daar wat aan te doen is, maar dat niveauloze ONZ-achtige gezeik tegen elkaar is gewoon het niveau van mensen. Daar doe je niks tegen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik geef opbouwende kritiek.
SC is een leuke uitlaatklep. En het was gezellig daar. Maar dat is de laatste maanden gruwelijk verpest door meerdere users. Niet ingrijpen heeft het uit de klauwen doen laten lopen. Daarom ben ik er de laatste weken ook nauwelijks meer geweest.
Wel hypocriet dat jij dit post.quote:Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaat er blind van uit dat daar wat aan te doen is, maar dat niveauloze ONZ-achtige gezeik tegen elkaar is gewoon het niveau van mensen. Daar doe je niks tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |