Haters gonna hatequote:
Hell yeah!quote:
Ze zijn hier nog niet eens begonnen...quote:
quote:
hahaha je moet niet alles serieus nemen wat ik hier in het topique plemp..quote:Op zondag 8 september 2013 21:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij kan er weinig aan doen dat Jackson die bal niet pakt.
Gelukkig hebben ze Dougie Martin nog.quote:Op zondag 8 september 2013 22:04 schreef The_Playmaker het volgende:
Josh Freeman heeft zich ook ontwikkeld als een slak. In je 4de jaar nog steeds opzichtig naar je WR's kijken,
Nice, ik ga toch Cards/Rams kijken.quote:
Moet je baseball kijken, krijg je nog een dosis Joe...quote:Op zondag 8 september 2013 22:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
7 maanden zonder gedaan, begon ze al te missen
Ben een liefhebber van Amerikaanse sporten, maar dat knuppelen is toch wel zo oersaai...begrijp niet wat ze daar in zien. En dan Joe er nog bijquote:Op zondag 8 september 2013 22:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Moet je baseball kijken, krijg je nog een dosis Joe...
Ik heb MLB.tv premiumquote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ben een liefhebber van Amerikaanse sporten, maar dat knuppelen is toch wel zo oersaai...begrijp niet wat ze daar in zien. En dan Joe er nog bij
Zit je in amerika? Of koop je dat in NL op internet?quote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb MLB.tv premium. IS leuk man, heb er zelf ook 8 jaar op gezeten.
Viel je dan nooit in slaap op het veld als er 3 uur lang geen bal in de buurt komt?quote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb MLB.tv premium. IS leuk man, heb er zelf ook 8 jaar op gezeten.
Koop het gewoon, via mlb.tv kun je het kopen, gewoon a la gamepass .quote:Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Zit je in amerika? Of koop je dat in NL op internet?
Dat viel wel mee op ons niveau hé.quote:Op zondag 8 september 2013 22:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Viel je dan nooit in slaap op het veld als er 3 uur lang geen bal in de buurt komt?
Kost da?quote:Op zondag 8 september 2013 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Koop het gewoon, via mlb.tv kun je het kopen, gewoon a la gamepass .
quote:Steelers C Maurkice Pouncey has been diagnosed with a torn ACL and MCL, and is out for the season.
120 $ voor volledig seizoen. Ik had het gekocht toen het 50 dollar was.quote:
Nog door zijn eigen guard ookquote:Op zondag 8 september 2013 22:19 schreef The_Playmaker het volgende:
Flinke dreun voor de Steelers OL en die was al erg zwak:
[..]
Herhaling van vorig jaar dus. Met zo'n zwakke O-line kan je natuurlijk wachten dat Ben ook binnen vier wedstrijden op de blessurebank zit.quote:Op zondag 8 september 2013 22:19 schreef The_Playmaker het volgende:
Flinke dreun voor de Steelers OL en die was al erg zwak:
[..]
zou het zijn omdat Fireman Ed er niet meer is, dat het een keer goed gaat?quote:
Je weet dat ze out of bounds gaan met zo weinig tijd op de klok. Dit was erg dom.quote:Op zondag 8 september 2013 22:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
hmmmm Geno Smith was nog niet out of bounds toen ie dat duwtje gaf...maar alleen al dat je erover denkt om de QB aan te gaan vallen op zo'n moment
Gaat iets niet goed, zie al een kwartier dat logo en dat irritante deuntjequote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef emokid het volgende:
Waarom doet FOX Sports nog geen verslag.![]()
Inmiddels is het al verwijderd.quote:During the 2013 season opener for the Bucaneers Bell made the largest rookie mistake penalty of unnecessary roughness on Geno Smith allowing the Jets to get into field goal range. The Jets completed the Field Goal and won the game. David has since been released by the Buccaneers
Wat een onzin zeg. Het is dat ik op een apparaat kijk maar hier betaal je dan voor. Nog steeds geen beeld op Fox Sports 2.quote:Op zondag 8 september 2013 22:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Gaat iets niet goed, zie al een kwartier dat logo en dat irritante deuntje
Nu al legendarisch..quote:Op zondag 8 september 2013 22:38 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Om dit trieste moment te counteren:
[ afbeelding ]
Het is allemaal de schuld van Joe Buck en Troy Aikmanquote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Het is dat ik op een apparaat kijk maar hier betaal je dan voor. Nog steeds geen beeld op Fox Sports 2.
Heb wat last van kleine witte stipjes soms ja.quote:Op zondag 8 september 2013 22:43 schreef rgras het volgende:
Zijn er meer die last hebben van wat kleine artifacts in beeld bij GB @ SF op GP?
Hier ook. Maak je geen zorgen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:43 schreef rgras het volgende:
Zijn er meer die last hebben van wat kleine artifacts in beeld bij GB @ SF op GP?
Hoe zijn de uitzendingen eigenlijk op Foxsports? Hebben ze gwn de echte FOX stream? Of a la gamepass alles van CBS.quote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef emokid het volgende:
[..]
Hier ook. Maak je geen zorgen.
Op Fox Sports 2 nu een melding "Wij wachten op de wedstrijd." (zucht)
Overrated en overhyped.quote:Op zondag 8 september 2013 22:50 schreef PirE het volgende:
GTA V![]()
Volgende week vakantie, hele week GTA spelen en nog wat football kijken #genieten
Was dat Dansby? ik dacht #32 Mathieu met FF...quote:Op zondag 8 september 2013 22:49 schreef PirE het volgende:
wow, wat een play van Dansby, slaat op de 3 yard line een bal uit de handen van een Rams-receiver, Cards recover in de end-zone
quote:Op zondag 8 september 2013 22:50 schreef PirE het volgende:
GTA V![]()
Volgende week vakantie, hele week GTA spelen en nog wat football kijken #genieten
Football is niet overrated en overhypedquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 22:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Football is niet overrated en overhyped
Clobbedquote:Op zondag 8 september 2013 22:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Was dat Dansby? ik dacht #32 Mathieu met FF...
details, details.quote:Op zondag 8 september 2013 22:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Was dat Dansby? ik dacht #32 Mathieu met FF...
Ja, de witte middle class verziekt allesquote:Op zondag 8 september 2013 22:44 schreef kidkash19 het volgende:
Sorry maar ik heb nu 4 games gezien en in 4 games zie ik toch eenzelfde trend, namelijk defenses die een beetje afwachtend spelen en hitten. Al die regels onder het mom van "veiligheid" gaan wat ver en er is te weinig consistentie in de calls.
Gholston van de Bucs word 2x gecalled voor roughness terwijl het gewoon 2 goede hits over het midden zijn en dan de out of bounds "hit" op Smith....BS . Smith had al een paar x gelopen langs de zijlijn voor extra yards en nu was het contact er OP de zijlijn.
Goed...NFL = More points = more viewers = more $$$
Gewoon de echte feed met de half time show inbegrepen. Maar neem het vooral niet want het is NOG STEEDS NIET BEGONNEN godsamme.quote:Op zondag 8 september 2013 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe zijn de uitzendingen eigenlijk op Foxsports? Hebben ze gwn de echte FOX stream? Of a la gamepass alles van CBS.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ja, de witte middle class verziekt alles![]()
Nee, maar serieus, alleen die 2e hit zou je misschien kunnen callen, rest waren gewoon goede plays.
Sowieso moeten de WR's van de Cardinals nu wel blij zijn dat en in ieder geval een QB hebben die een beetje fatsoenlijk kan gooien.quote:
Heb je net twee mooie plays gemist hoorquote:
Hebben ze ook wel nodig, die defense is zo lek als een mandje (afgaand op wat ik tot nu toe heb gezien).quote:Op zondag 8 september 2013 22:58 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Sowieso moeten de WR's van de Cardinals nu wel blij zijn dat en in ieder geval een QB hebben die een beetje fatsoenlijk kan gooien.
+ Olinequote:Op zondag 8 september 2013 22:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Hebben ze ook wel nodig, die defense is zo lek als een mandje (afgaand op wat ik tot nu toe heb gezien).
Is dat nog steeds een gatenkaas?quote:
Beter rollen ze zaterdag ESPNziel op. Toch knap dat 1 gastje mij zover krijgt dat ik een keer voor Bama rootquote:
Als ik die LT zag in de eerste 2 drives, dan houdt Palmer het geen seizoen vol.quote:Op zondag 8 september 2013 23:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is dat nog steeds een gatenkaas?
Er staan 5 man in een rode outfit en daar is alles wel mee gezegdquote:Op zondag 8 september 2013 23:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is dat nog steeds een gatenkaas?
Brian Leonard van de Bucsquote:Op zondag 8 september 2013 23:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Quizvraag: Noem 1 blanke RB en 1 zwarte kicker in de NFL
Jackie Battle als RB, kicker geen (idee).quote:Op zondag 8 september 2013 23:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
RB: Burkhead (Bengals)quote:Op zondag 8 september 2013 23:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Die backup van APquote:Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Brian Leonard van de Bucs. In vroegere tijden John Riggins van de Skins.
Donkere kickers ken ik niet.
Huidige punter van de Raiders.quote:Op zondag 8 september 2013 23:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
apart he, waarom zijn die er niet? Een zwarte punter heb ik ook nog nooit gezien in de 6 voorgaande seizoenen
Je zou het haast niet door hebben met die Buck en Aikman.quote:
Oh, dan hadden ze bijna een zwarte kicker en een zwarte punter gehadquote:
Ja dat is achteraf makkelijk praten.quote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Guard het volgende:
Tja en dan TD krijgen. Waarom dan ook penalty accepten?
valt mee hoor. Hij gaat van zijnlijn naar zijlijn. Dat is zijn taak.quote:
Jah Alexander...quote:
Angst voor Kaepernick, dat is het ze durfden een 4th down &1 niet aan..quote:
Ja, daarom vroeg ik het ook. Die werd ejected vanwege een punch, daarom dacht ik dat ze hier ook wel wat gasten weg zouden sturen. Maarja Matthews stuur je niet zomaar weg, die is te bekendquote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Jah Alexander...
oh nee wacht, dat was al eerder
Om hier nu mensen te ejecten is ook wat sneu natuurlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 23:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik het ook. Die werd ejected vanwege een punch, daarom dacht ik dat ze hier ook wel wat gasten weg zouden sturen. Maarja Matthews stuur je niet zomaar weg, die is te bekend
Die haalde 2x uit, toch? Dan verdien je wel een ejection. Maar ja een backup dline man uit een smallmarket team= footnote. Dat zou Mattews nooit zijn idd.quote:Op zondag 8 september 2013 23:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik het ook. Die werd ejected vanwege een punch, daarom dacht ik dat ze hier ook wel wat gasten weg zouden sturen. Maarja Matthews stuur je niet zomaar weg, die is te bekend
You sure?quote:Op zondag 8 september 2013 23:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Pam Oliver, ik moet dan altijd denken aan Pam Grier in de film Jackie Brown
Want? Je moet gewoon van andere spelers afblijven als de play voorbij is.quote:Op zondag 8 september 2013 23:27 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Om hier nu mensen te ejecten is ook wat sneu natuurlijk.
Om de zoveel plays lopen ze te duwen en trekken, het was nu niet dat ze haymakers aan het gooien waren.quote:Op zondag 8 september 2013 23:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Want? Je moet gewoon van andere spelers afblijven als de play voorbij is.
Tevens is Kaepernick al zo goed als uit het veld op het moment dat Matthews zijn tackle inzet. Matthews moet zelf nog moeite doen om zijn tackle binnen de lijnen in te zetten![]()
.
Ja voor die tackle krijgt hij een penalty. Daarna wordt hij aangevallen door 49ers en moeten er volgens jouw regels wel 10 worden ejected.quote:Op zondag 8 september 2013 23:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Want? Je moet gewoon van andere spelers afblijven als de play voorbij is.
Tevens is Kaepernick al zo goed als uit het veld op het moment dat Matthews zijn tackle inzet. Matthews moet zelf nog moeite doen om zijn tackle binnen de lijnen in te zetten![]()
.
Dat zeg ik niet, gewoon de aanstichter wegsturen en dan zal je zien dat het gelijk over is met al dat geduw en getrek na een play. De scheidsrechters moeten het gewoon kort houden dan loopt het ook niet uit de hand.quote:Op zondag 8 september 2013 23:31 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja voor die tackle krijgt hij een penalty. Daarna wordt hij aangevallen door 49ers en moeten er volgens jouw regels wel 10 worden ejected.
De NFL moet de blanke middenklasse tevreden houden. Dus is superster Matthews niet uit de wedstrijd gegooid. Zo simpel is het.quote:Op zondag 8 september 2013 23:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, gewoon de aanstichter wegsturen en dan zal je zien dat het gelijk over is met al dat geduw en getrek na een play. De scheidsrechters moeten het gewoon kort houden dan loopt het ook niet uit de hand.
Maar dat moet ik natuurlijk niet zeggen in een land waarin het normaal is dat je de scheidsrechter in elkaar schopt als hij een verkeerde beslissing neemt in een amateurwedstrijd.
Want dat mag je niet zeggen als verdediger? Beetje mind games is niks mis mee, deden wij ook voor onze finale afgelopen jaar.quote:Op zondag 8 september 2013 23:39 schreef The_Playmaker het volgende:
Het domste was dat Matthews al eerder deze week had gezegd dat hij Kaep hard zou raken als hij de kans kreeg. Dan ben je al niet slim bezig.
Er was niks mis met wat de Niners spelers deden. Die beschermden hun QB.
McCarthy is overigens weer flink wazig bezig met zijn playcalling. Af en toe is hij net zo frustrerend als Any Reid....
Omdat in de NFL tegenwoordig alles uitvergroot word in de media. Harbaugh begon al te klagen over zogenaamde bounties op Kaep.quote:Op zondag 8 september 2013 23:39 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Want dat mag je niet zeggen als verdediger? Beetje mind games is niks mis mee, deden wij ook voor onze finale afgelopen jaar.
Ja, het is alleen niet handig als je hem out of bounds raakt dan hèquote:Op zondag 8 september 2013 23:39 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Want dat mag je niet zeggen als verdediger? Beetje mind games is niks mis mee, deden wij ook voor onze finale afgelopen jaar.
Want ook dat weet je natuurlijk van te vorenquote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ja, het is alleen niet handig als je hem out of bounds raakt dan hè
Een beetje spelinzicht kan nooit kwaad natuurlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Want ook dat weet je natuurlijk van te voren
Ach als je in het spel achter iemand aan zit hou je niet echt rekening met een halve meter hoor, ik doe het al een jaar of 13 en sommige dingen zijn toch echt niet te voorkomen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:46 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Een beetje spelinzicht kan nooit kwaad natuurlijk.
Als professional moet je wel kunnen inschatten wanneer je jezelf lauched voor een tackle wanneer een QB out of bounds gaat, of nog twee extra stappen neemt en dan een tackle maakt. Het was sowieso al een first down, dus als je dan nog die 15 yard penalty riskeert vind ik vrij dom.quote:Op zondag 8 september 2013 23:47 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ach als je in het spel achter iemand aan zit hou je niet echt rekening met een halve meter hoor, ik doe het al een jaar of 13 en sommige dingen zijn toch echt niet te voorkomen.
Je kan niet midden in een tackle stoppen als je die al aan het inzetten bent
En wat als zo'n atletische QB toch nog ff upfield gaat voor een paar extra yards? en jij doet niks? Walk a mile in his shoes zou ik zeggen, makkelijk oordelen natuurlijk vanaf de bankquote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Als professional moet je wel kunnen inschatten wanneer je jezelf lauched voor een tackle wanneer een QB out of bounds gaat, of nog twee extra stappen neemt en dan een tackle maakt. Het was sowieso al een first down, dus als je dan nog die 15 yard penalty riskeert vind ik vrij dom.
Gelukkig sta je op het veld in de NFLquote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
En wat als zo'n atletische QB toch nog ff upfield gaat voor een paar extra yards? en jij doet niks? Walk a mile in his shoes zou ik zeggen, makkelijk oordelen natuurlijk vanaf de bank
Peirera had het ook even behoorlijk tijd nodig om dat op te zoeken...quote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Altijd leuk om te horen dat de refs het dus mis hadden bij die offsetting penalties.
Spelletje blijft het zelfde, situaties zijn relatief. Bij ons zijn ze ook weleens nét te laat , kun je niks aan doen als je full speed rent en je een tackle wilt maken op iemand. Maar goed ik zal het wel niet goed zienquote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Gelukkig sta je op het veld in de NFL
Dat was wel goed, alleen had het 4th&2 moeten zijn ipv 3rd&6quote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef The_Playmaker het volgende:
Altijd leuk om te horen dat de refs het dus mis hadden bij die offsetting penalties.
Ja dat snap ik, maar als professional die miljoenen verdient per jaar moet je zulke situaties wel goed ik schatten, dat is mijn punt.quote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Spelletje blijft het zelfde, situaties zijn relatief. Bij ons zijn ze ook weleens nét te laat , kun je niks aan doen als je full speed rent en je een tackle wilt maken op iemand. Maar goed ik zal het wel niet goed zien
De flag was ok gecalled maar soms is je momentum gewoon teveel om er nog iets aan te doen
Dus was het niet goed... Verschil van 4 punten...quote:Op zondag 8 september 2013 23:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat was wel goed, alleen had het 4th&2 moeten zijn ipv 3rd&6
Thinking gets you killed on a football field zei een Amerikaanse coach ooit tegen mequote:Op zondag 8 september 2013 23:56 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar als professional die miljoenen verdient per jaar moet je zulke situaties wel goed ik schatten, dat is mijn punt.
Als Kaepernick toch upfield gaat dan was Matthews gewoon vol op hem ingelopen. Er was daar geen ruimte om upfield te gaan en Matthews weet best dat Kaepernick out of bounds gaat maar hij pakt hem gewoon even mee.quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
En wat als zo'n atletische QB toch nog ff upfield gaat voor een paar extra yards? en jij doet niks? Walk a mile in his shoes zou ik zeggen, makkelijk oordelen natuurlijk vanaf de bank
Play smart heb ikzelf wel eens gehoord...quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Thinking gets you killed on a football field zei een Amerikaanse coach ooit tegen me
Je begrijpt het verkeerd. Op zich was het volgens de regels om de penalties tegen elkaar weg te strepen. En dat was wat playmaker zei, dat de refs het mis hadden met het offsetten van de penalties.quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Dus was het niet goed... Verschil van 4 punten...
De Niners hebben telkens double coverage op Cobb en dus staat vooral Nelson tegenover één verdediger. Ik ben benieuwd of de Niners dat blijven doen want Nelson en Finley hebben echt veel ruimte.quote:Op maandag 9 september 2013 00:02 schreef Guard het volgende:
Niners hebben moeite om tackles te maken, Nelson en Finley met name hebben veel extra yards gepakt...
IK begrijp het verkeerd? Een halfjuiste beslissing is geen goede beslissing...quote:Op maandag 9 september 2013 00:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd. Op zich was het volgens de regels om de penalties tegen elkaar weg te strepen. Alleen hadden de refs niet in de gaten dat de down dan gewoon opschuift naar 4th. En dat was wat playmaker zei, dat de refs het mis hadden met het offsetten van de penalties.
Alleen hadden de refs niet in de gaten dat de down dan gewoon opschuift naar 4th. Ze zaten wrs alleen met de penalty van Matthews in hun hoofd.
Maargoed 14-14 nu, Pack back in business
laat maar geen zin meer om erover te discussiëren. als je goed naar Pereira geluisterd had, had je het begrepen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef Guard het volgende:
[..]
IK begrijp het verkeerd? Een halfjuiste beslissing is geen goede beslissing...
Geen zin meer maar doorgaanquote:Op maandag 9 september 2013 00:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
laat maar geen zin meer om erover te discussiëren. als je goed naar Pereira geluisterd had, had je het begrepen.
oke nog 1 keer dan:quote:Op maandag 9 september 2013 00:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Geen zin meer maar doorgaangoed bezig.
Nogmaals: refs nemen een verkeerde beslissing, en daardoor wordt er een TD gescoord ipv een zeer waarschijnlijke FG. Dat was volgens mij ook zo'n beetje de strekking van het verhaal van Mike....
Wat een beest!quote:Op maandag 9 september 2013 00:24 schreef emokid het volgende:
Boldin lekker bezig vandaag..
Edit: Die one-hander
Is het ook niet zo dat Kaepernick uit Green Bay komt en Rodgers uit de buurt van SF?quote:Op maandag 9 september 2013 01:02 schreef The_Playmaker het volgende:
Deze games tussen de Niners en Pack beginnen dezeflde rivaliteit te krijgen als destijds toen Favre en Young de QB's waren.
Eerste career TD voor Eddie Lacy. Niet veel Yds vandaag maar wel effectief met 1st downs. Packers voor 27-24.quote:
Kaep was vroeger een Packers fan en Rodgers komt uit Cali en zijn droom was altijd om voor de Niners te spelen. Maar goed, die hebben toen Alex Smith gedraft. The rest is history.....quote:Op maandag 9 september 2013 01:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat Kaepernick uit Green Bay komt en Rodgers uit de buurt van SF?
Rams FG, 24-24 nu
Ja je moet de klok stoppen om nog wat tijd over te houden, anders laten de Rams hem lopen tot 3 seconden voor tijd om dan een TO te nemen en FG te kickenquote:Op maandag 9 september 2013 01:33 schreef emokid het volgende:
Waarom hebben ze al hun TO's verbruikt nog net voor zo'n 48 yarder? Alsof die er niet in zou kunnen. Geen drive kunnen maken nu.
Ah, uiteraard.quote:Op maandag 9 september 2013 01:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ja je moet de klok stoppen om nog wat tijd over te houden, anders laten de Rams hem lopen tot 3 seconden voor tijd om dan een TO te nemen en FG te kicken
quote:
Deze:quote:
1. Dat was NBC cover (dus niet Fox tune die ik juist het vetste vindquote:
Mijn first pick in de fantasy league.quote:Op maandag 9 september 2013 05:35 schreef The_Playmaker het volgende:
David Wilson begint het nieuwe seizoen net zoals vorig jaar: fumbles. En net zoals vorig jaar eindigt hij de game op de bank. De Giants zullen wel een ervaren RB signen tot Brown weer fit is.
Poor David Wilson....quote:The Giants will work out a group of free agent running backs including Brandon Jacobs and Willis McGahee Tuesday.
quote:FOX Sports' Jay Glazer reports Shane Vereen is undergoing wrist surgery on Monday and will miss "a few weeks."
Laten we hopenquote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat zagen die Giants er 3 kwarten slecht uit zeg.
Volgende week Peyton vs. Eli, Peyton zal wel winnen en dan wordt er gehakt van de Giants gemaakt, en vervolgens leid Eli ze naar de SB
Waarom? Wordt 48-3 voor de Pats ofzoquote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef Fabelaar het volgende:
ben nu al hyped voor de pats vs jets game donderdagnacht.
heb je de defense van de jets gezien?quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Waarom? Wordt 48-3 voor de Pats ofzo
Eerst vannacht RG3, ben benieuwd
Die defense die een niet functionerende Josh Freeman soms niet kon stoppen achter een middelmatige lijn? Die Vincent Jackson helemaal los lieten gaan? Ja nee die zag er prima uit...quote:Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Fabelaar het volgende:
[..]
heb je de defense van de jets gezien?
no way dat de patriots meer dan 21 punten gaan scoren, en dan zullen we zien wat de offense van de jets klaarmaakt.
denk dat 'on the day' een overwinning van de jets zeker tot de mogelijkheden behoort.
en ja ik besef me dat ik door een groen gekleurde bril kijk.
we zullen zien donderdagquote:Op maandag 9 september 2013 22:16 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Die defense die een niet functionerende Josh Freeman kon stoppen achter een middelmatige lijn? Ja nee die zag er prima uit...
quote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef kidkash19 het volgende:
Blaine Gabbert out, Chad Henne to start...
Geen punten op het bord zondag, geen productie, een apathische fanbase..
Paging Tim Tebow.....
Ik als pats fan ben niet zo optimisticsh, wat was de offense tegen bills slecht manquote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Waarom? Wordt 48-3 voor de Pats ofzo
Eerst vannacht RG3, ben benieuwd
Jets winnen ze echt wel hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik als pats fan ben niet zo optimisticsh, wat was de offense tegen bills slecht man. Ook de defense was soms schrijnend om naar te kijken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |