Haters gonna hatequote:
Hell yeah!quote:
Ze zijn hier nog niet eens begonnen...quote:
quote:
hahaha je moet niet alles serieus nemen wat ik hier in het topique plemp..quote:Op zondag 8 september 2013 21:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij kan er weinig aan doen dat Jackson die bal niet pakt.
Gelukkig hebben ze Dougie Martin nog.quote:Op zondag 8 september 2013 22:04 schreef The_Playmaker het volgende:
Josh Freeman heeft zich ook ontwikkeld als een slak. In je 4de jaar nog steeds opzichtig naar je WR's kijken,
Nice, ik ga toch Cards/Rams kijken.quote:
Moet je baseball kijken, krijg je nog een dosis Joe...quote:Op zondag 8 september 2013 22:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
7 maanden zonder gedaan, begon ze al te missen
Ben een liefhebber van Amerikaanse sporten, maar dat knuppelen is toch wel zo oersaai...begrijp niet wat ze daar in zien. En dan Joe er nog bijquote:Op zondag 8 september 2013 22:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Moet je baseball kijken, krijg je nog een dosis Joe...
Ik heb MLB.tv premiumquote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ben een liefhebber van Amerikaanse sporten, maar dat knuppelen is toch wel zo oersaai...begrijp niet wat ze daar in zien. En dan Joe er nog bij
Zit je in amerika? Of koop je dat in NL op internet?quote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb MLB.tv premium. IS leuk man, heb er zelf ook 8 jaar op gezeten.
Viel je dan nooit in slaap op het veld als er 3 uur lang geen bal in de buurt komt?quote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb MLB.tv premium. IS leuk man, heb er zelf ook 8 jaar op gezeten.
Koop het gewoon, via mlb.tv kun je het kopen, gewoon a la gamepass .quote:Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Zit je in amerika? Of koop je dat in NL op internet?
Dat viel wel mee op ons niveau hé.quote:Op zondag 8 september 2013 22:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Viel je dan nooit in slaap op het veld als er 3 uur lang geen bal in de buurt komt?
Kost da?quote:Op zondag 8 september 2013 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Koop het gewoon, via mlb.tv kun je het kopen, gewoon a la gamepass .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |