In jouw moeder's kut? Weet ik veelquote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Waar blijft mijn foe yong hai?
Chinezen grossieren dus niet alleen in goedkope prullaria maar ook in goedkope comebacks.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In jouw moeder's kut? Weet ik veel
Ik heb geen moeder. Ik ben toch een reptilian.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In jouw moeder's kut? Weet ik veel
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Chinezen grossieren dus niet alleen in goedkope prullaria maar ook in goedkope comebacks.
Dit is wel de meest tamme diss ooitquote:Op woensdag 11 september 2013 10:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denken dat ik verlang naar een 16 jarige meiske met waarschijnlijk nog geen vormen maar wel een lief/schattig koppie.
Waar blijft mijn tajine?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Waar blijft mijn foe yong hai?
90% is gewoon een compliment idd. "Je bent heel knap maar misschien wat jong, over een paar jaar krijg je waarschijnlijk ook nog lekkere tieten."quote:Op woensdag 11 september 2013 11:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit is wel de meest tamme diss ooitgvd
quote:Op woensdag 11 september 2013 11:44 schreef Micson het volgende:
90% is gewoon een compliment idd. "Je bent heel knap maar misschien wat jong, over een paar jaar krijg je waarschijnlijk ook nog lekkere tieten."
Eerst had je zo'n ordinaire foto in je fobo, Thais/Chinees/Vietnamees is voor mij van hetzelfde laken een pak.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Sinds wanneer zie ik er Thais uit
Hier heb je gelijk in ja, het is wel weer mooi geweest.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
En ach, je topic was toch al over datum.
Dit topic ging over Micson en is van Micson, onze oerhollandse blonde afroman.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:01 schreef Weka het volgende:
Altijd goed als een volledige OP, waar tijd in is gestoken, vele reacties oplevert. Is de aandachtsprostitutie van onze minderjarige loempiavouwer toch nog ergens goed voor.
Weet ik. Heb nergens anders beweerd.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit topic ging over Micson en is van Micson, onze oerhollandse blonde afroman.
Deze man weet.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:17 schreef tetouaribo het volgende:
Je moet haar gewoon slaan wicked. Daar houden ze van.
Heb je al baantje dan? Als je een beetje geld verdient kan je iedere dag een ander hoertje uitzoeken.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
door dit topic heb ik echt zin hoertje te nueken !!
horizontale kutjes hè, slechte drainagequote:Op woensdag 11 september 2013 10:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent een redelijk zure chaggo-chinees.
Herkenbare terechte klacht, doet ze vaker in topics, ook in de mijne bv. En dan denkt ze dat ik boos ben omdat ze me voor iets had uitgemaakt ofzoiets.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:44 schreef Micson het volgende:
[..]
90% is gewoon een compliment idd. "Je bent heel knap maar misschien wat jong, over een paar jaar krijg je waarschijnlijk ook nog lekkere tieten."
AJ is een dertien dozijns aandachtssletje met een Thais uiterlijk, er is werkelijk niets speciaals aan haar. Verder vind ik het jammer dat ze altijd denkt dat alles om haar moet draaien, en zo mijn mooie topic verpest door het helemaal vol te spammen met een relationele fittie.
Gelukkig weet ik wel beter, aangezien ik deze boys in het echt heb mogen aanschouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |