Wow.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:38 schreef einzeinz het volgende:
Ik zou Angel-Joy wel gewoon lekker laten genieten op m'n tongetje. Lekker langzaam haar klitje likken zodat ze half steigert bij elke lik.
Om haar vervolgens bruut vol te pompen met mijn zaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rot toch op, kleuterquote:Op woensdag 11 september 2013 10:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nou ja vorige keer ging ik idd een tikkeltje te ver, mijn excuses daarvoor.
Daarom probeerde ik het net ook zo verkapt te zeggen, niemand zou weten wat ik bedoelde behalve jij.
Spijt is dan ook een ander woord maar nee ik meen het wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Rot toch op, kleuter
Als het je echt spijt, bied je niet in een topic jouw excuses aan.
Je bent een redelijk zure chaggo-chinees.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Rot toch op, kleuter
Als het je echt spijt, bied je niet in een topic jouw excuses aan.
Hou maar op, je zet jezelf voor schut door te gedragen als een wijf.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Spijt is dan ook een ander woord maar nee ik meen het wel.
Alhoewel ik het niet zo erg acht dat je nu constant stalk dm's krijg van bijv gasten zoals EinzEinz.
Dank jequote:Op woensdag 11 september 2013 10:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent een redelijk zure chaggo-chinees.
Schoenen gooi je na een jaar toch weg, ja toch.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen alleen oraal willen bevredigen als je voor langere tijd en relatie hebt. Wat is dat nou weer voor aids?
Soberso langere relatie's.
Denken dat ik een neuk geef om wat (onbekende) mensen van me denken.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hou maar op, je zet jezelf voor schut door te gedragen als een wijf.
Mocht ie willen.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:43 schreef along het volgende:
wickedman heb je haar chinese kutje geneukt?
Nee.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:43 schreef along het volgende:
wickedman heb je haar chinese kutje geneukt?
Och och, stoer hoor!quote:Op woensdag 11 september 2013 10:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denken dat ik een neuk geef om wat (onbekende) mensen van me denken.
Denken dat ik verlang naar een 16 jarige meiske met waarschijnlijk nog geen vormen maar wel een lief/schattig koppie.quote:
Dont turn op the heat man.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lek je constant zoetzure saus uit je spleet?
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denken dat ik verlang naar een 16 jarige meiske met waarschijnlijk nog geen vormen maar wel een lief/schattig koppie.
Whut?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijk maar in LIF. Groetjes aan jouw ma
Wow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow.
Just wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |