Zullen vast wel een stel desperate figuren schrijven.quote:
Dat verdient hij ook.quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef snellejelle het volgende:
Dit zal de nodige Cynthia's trekken
In het Swahilli's.quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef zeeppaardje het volgende:
Is iemand al een brief aan t schrijven en zoja in welke taal?
Dacht dat ie vroeg "vind je dit romantisch"quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Fascination het volgende:
Boer: vind ik wel romantisch zo'n kaars op tafel
Yvon: ......
We hebben pas 2 boeren gehad hé.quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef zeeppaardje het volgende:
Is iemand al een brief aan t schrijven en zoja in welke taal?
In combinatie met een laag zelfbeeld een goed verhaal.quote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Een eerste relatie, ik zie niet hoe dit gaat mislukken voor hem.
jups, Alettequote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af of er een boerin voorbij komt
Dat weten we al.quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Plus het vermogen om zoete woordjes te fluisteren...quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef OProg het volgende:
[..]
In combinatie met een laag zelfbeeld een goed verhaal.
Ja die zat al in de leader he.quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Die zit er in. Ze woont op Aruba of Curaçao of ergens in die richting.quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
ze houdt meer van diepvriesbelletjes.quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't was waarschijnlijk niet te vreten.
Bedoel je niet Baarle-Hertog? Baarle Nassau is gewoon Nederland..quote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zou me lachen zijn als er een boer uit Baarle-Nassau kwam.
Bonaire, bijna goed.quote:Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die zit er in. Ze woont op Aruba of Curaçao of ergens in die richting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |