SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of ik nog dingen vergeten ben, maar ik heb mijn zegje nu gedaan. Vraag mij anders gerust nog iets.
Seizoen 9 is mijn meest favoriete seizoen van allemaal.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kort daarna zullen helaas de grote veranderingen plaats gaan vinden. Vooral van Robert blijft heel weinig over...Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
Weet nauwelijks waar ik moet beginnen, want ik heb van geen seizoen zo genoten als van seizoen 9.
Toch een poging:Mooie samenvattingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of ik nog dingen vergeten ben, maar ik heb mijn zegje nu gedaan. Vraag mij anders gerust nog iets.
Seizoen 9 is mijn meest favoriete seizoen van allemaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijankaquote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef luftersel het volgende:
Na een deel van seizoen 22 terug te hebben gekeken (het deel waar nog geen irritante Yvon en Bilal voorkomen), snap ik waarom ze Cynthia's personage BiJANKa hebben genoemd. En nu Mike weer, ze weten zich geen raad met d'r..
quote:Op zondag 8 september 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
Nu afwachten wanneer seizoen 10 uitkomt. Ik kijk vooral uit naar de eerste weken met ook de ontknopingen van enkele verhaallijnen.Ik denk dat seizoen 10 pas volgend jaar zal verschijnen; het zal mij niets verbazen als ze twee seizoenen per jaar willen uitgeven (gezien de releases van de afgelopen jaren), dus dan zouden seizoen 10 en 11 volgend jaar verschijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kort daarna zullen helaas de grote veranderingen plaats gaan vinden. Vooral van Robert blijft heel weinig over...![]()
Ja, ik dacht dat ze dat vorig seizoen al zou zeggen. Toch grappig, GTST wilde het familiegevoel terugbrengen met de familie Bouwhuis en schrapte heel de familie Huygens voor hen. En nu is Edwin dood, Sjoerd is afkicken in het buitenland, Mike is dood, Bram is altijd bij Rikki, Tim is meestal bij Rikki en Anton blijkt vaker bij andere vrouwen te hebben gezeten dan bij haar. Good job, GTST. Top!quote:Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bijanka![]()
Maar Cynthia Abma heeft zelf al aangegeven minder te willen huilen als Bianca
Das zo bijna precies mijn familie. Alleen is er niemand afkicken, en gaat mijn vader hopelijk niet vreemd. En wonen mijn kinderen bij mij en mijn man.quote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ze dat vorig seizoen al zou zeggen. Toch grappig, GTST wilde het familiegevoel terugbrengen met de familie Bouwhuis en schrapte heel de familie Huygens voor hen. En nu is Edwin dood, Sjoerd is afkicken in het buitenland, Mike is dood, Bram is altijd bij Rikki, Tim is meestal bij Rikki en Anton blijkt vaker bij andere vrouwen te hebben gezeten dan bij haar. Good job, GTST. Top!![]()
![]()
Laat het maar aan Meerdijk om een gezin kapot te maken, hebben ze met de familie Huygens ook gedaanquote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ze dat vorig seizoen al zou zeggen. Toch grappig, GTST wilde het familiegevoel terugbrengen met de familie Bouwhuis en schrapte heel de familie Huygens voor hen. En nu is Edwin dood, Sjoerd is afkicken in het buitenland, Mike is dood, Bram is altijd bij Rikki, Tim is meestal bij Rikki en Anton blijkt vaker bij andere vrouwen te hebben gezeten dan bij haar. Good job, GTST. Top!![]()
![]()
Anton die niet meegaat naar het mortuariumquote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
![]()
De familie Huygens woonde volgens de makers al jaren in Meerdijk en tot het moment dat ze in de serie kwamen was er geen vuiltje aan de lucht. Maar vanaf het moment dat ze in de serie te zien waren stapelde de ellende zich alleen maar opquote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laat het maar aan Meerdijk om een gezin kapot te maken, hebben ze met de familie Huygens ook gedaan
En de familie Sanders is ook zo'n lekker voorbeeld.quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laat het maar aan Meerdijk om een gezin kapot te maken, hebben ze met de familie Huygens ook gedaan
Ik denk dat Bram uiteindelijk zal gaan denken dat Rik en Nuran zijn ouders zijnquote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Anton die niet meegaat naar het mortuarium
Anton die met ex uit eten gaat ipv zijn vrouw te steunen
Ohja, en of het normaal is als de vader aan het afkicken is in het buitenland, de moeder ook maar naar het buitenland gaat voor een opleiding
Zoietsquote:Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat Bram uiteindelijk zal gaan denken dat Rik en Nuran zijn ouders zijn
Oh echt? Dat wist ik dan weer niet... maar in een paar maanden tijd je huwelijk kapot, je dochter een huilebalk en er was ook iets met Dex, maar wat?quote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De familie Huygens woonde volgens de makers al jaren in Meerdijk en tot het moment dat ze in de serie kwamen was er geen vuiltje aan de lucht. Maar vanaf het moment dat ze in de serie te zien waren stapelde de ellende zich alleen maar op![]()
Bianca's obsessieve gedrag gaat denk verder dan de Rozenboom. Waarschijnlijk moet ze voor Bram gaan zorgen nu Rik en Nuran ook al problemen hebben en geen tijd voor Bram hebben. Dat doet ze natuurlijk samen met Tim, die, zoals hij al zei, toch niks te doen heeft.quote:Anton die niet meegaat naar het mortuarium
Anton die met ex uit eten gaat ipv zijn vrouw te steunen
Ohja, en of het normaal is als de vader aan het afkicken is in het buitenland, de moeder ook maar naar het buitenland gaat voor een opleiding
Ik vond Ronja echter wel een sterk personage (tot de lesbische relatie met Isabella dan). Vooral met de hyperventilatie en de verhaallijn met Arthur. Irene was één van de slechtste personages ooit, in twee jaar geen enkele eigen verhaallijn gehad.quote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh echt? Dat wist ik dan weer niet... maar in een paar maanden tijd je huwelijk kapot, je dochter een huilebalk en er was ook iets met Dex, maar wat?
Ja hallo, deze schrijvers kunnen niet alles onthouden hè?quote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zoiets
En wat te denken van familieleden die niet worden uitgenodigd voor een bruiloft of uitvaart/
Jup, al vond ik dat toen tussen Rik en Nuran nog faalquote:Op zondag 8 september 2013 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja hallo, deze schrijvers kunnen niet alles onthouden hè?
Ze laten Wiet zelfs niet eens BELLEN met Sjors om Mikes dood te melden. De man met wie Sjors dit seizoen constant bezig is geweest, verder heeft ze amper iets gedaan.quote:Op zondag 8 september 2013 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja hallo, deze schrijvers kunnen niet alles onthouden hè?
Ronja werd na ongeveer een half jaar al flink naar de klote geholpen toen ze als kapster ging werken bij Charlie's - terwijl ze verdomme op Nyenrode gestuurd heeftquote:Op zondag 8 september 2013 21:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vond Ronja echter wel een sterk personage (tot de lesbische relatie met Isabella dan). Vooral met de hyperventilatie en de verhaallijn met Arthur. Irene was één van de slechtste personages ooit, in twee jaar geen enkele eigen verhaallijn gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |