Daardoor is het voor de rest al verpest. Op één of twee man na.quote:Op zondag 8 september 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen reden om het voor de rest te verpesten.
Spreek jij je vriendjes anders eens aan op de shitload aan aidsposts die ze dagelijks produceren. Want laten we wel wezen: Het gaat 9/10 posts totáál nergens over. Ik geef GGMM groot gelijk dat hij de SC sluit.quote:Op zondag 8 september 2013 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gooi gewoon het topic open en reageer niet meer op debieltjes die je niet mag
Ik begrijp dat de druk even te groot wordt.quote:Op zondag 8 september 2013 20:35 schreef GGMM het volgende:
Oh, oeps. Ik had deze per ongeluk gesloten.
Kon je alvast oefenen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ja leuk ik maar denken dat ik geband was
Welke vriendjes?quote:Op zondag 8 september 2013 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spreek jij je vriendjes anders eens aan op de shitload aan aidsposts die ze dagelijks produceren. Want laten we wel wezen: Het gaat 9/10 posts totáál nergens over. Ik geef GGMM groot gelijk dat hij de SC sluit.
Ja eens.quote:Op zondag 8 september 2013 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spreek jij je vriendjes anders eens aan op de shitload aan aidsposts die ze dagelijks produceren. Want laten we wel wezen: Het gaat 9/10 posts totáál nergens over. Ik geef GGMM groot gelijk dat hij de SC sluit.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:38 schreef TwyLight het volgende:
Begin je nou zomaar aan deze rel terwijl alle andere mods afwezig zijn, GGMM? Ballen hoor
JR, Tyron, Kun-Aguero en wat voor debielen zich daar dan ook bij aansluiten op dat specifieke moment.quote:
Eigenlijk is dit een soort machtsgreep van GGMM, hij heeft gewacht tot Steven weg was en Raja is ook bijna geen mod meer, taktisch heel slim gespeeld.quote:Op zondag 8 september 2013 20:38 schreef TwyLight het volgende:
Begin je nou zomaar aan deze rel terwijl alle andere mods afwezig zijn, GGMM? Ballen hoor
Dat is niet echt mijn volk.quote:Op zondag 8 september 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JR, Tyron, Kun-Aguero en wat voor debielen zich daar dan ook bij aansluiten op dat specifieke moment.
En het constante getroll en geziek op bepaalde users.quote:Op zondag 8 september 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JR, Tyron, Kun-Aguero en wat voor debielen zich daar dan ook bij aansluiten op dat specifieke moment.
Het is niet voor niks dat alle goede mods ermee stoppen en GGMM maar blauw blijft. Er is iets goed mis achter de schermen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit een soort machtsgreep van GGMM, hij heeft gewacht tot Steven weg was en Raja is ook bijna geen mod meer, taktisch heel slim gespeeld.
Voor wat betreft het gezeik op de genoemde users vind ik dat volledig terecht.quote:Op zondag 8 september 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het constante getroll en geziek op bepaalde users.
Dat zeker, ook soms op goedwillende users. Ik ga ook niet zeggen dat ik het braafste jochie van de klas was.quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor wat betreft het gezeik op de genoemde users vind ik dat volledig terecht.
Natuurlijk overwicht.quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Muto het volgende:
De SC was kut. Maar het feit dat GGMM op mijn advies de SC sluit is zo mogelijk nog kutter.
Niet op jouw advies, al begrijp ik dat dat zo overkwam ja.quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Muto het volgende:
De SC was kut. Maar het feit dat GGMM op mijn advies de SC sluit is zo mogelijk nog kutter.
Nee. Dat is natuurlijk overgewicht. Subtiel verschil.quote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een beetje net zoals Happel dat heeft?
quote:Op zondag 8 september 2013 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Komt de SC nou terug?
Grapje is wel leuk geweest
Ok.quote:Op zondag 8 september 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een hypocrisie hier zeg. Maandenlang kankeren en janken, dan wordt er wat aan gedaan en ineens is de wereld te klein. Het is blijkbaar maar goed dat die zooi dicht is, de tering zeg.
Dat dus.quote:Op zondag 8 september 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een hypocrisie hier zeg. Maandenlang kankeren en janken, dan wordt er wat aan gedaan en ineens is de wereld te klein. Het is blijkbaar maar goed dat die zooi dicht is, de tering zeg.
Jij bent niet al te snel he?quote:
vraag met een vraag beantwoorden....quote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Jij bent niet al te snel he?
Knap dat je zelfs hier het topic vervuilen doorzet. Al bewijs je wel direct het gelijk van GGMMquote:
Lees de posts eens terug. Niemand jankt om het feit dat de SC dicht is. Alleen dat we JR een kneus vinden.quote:Op zondag 8 september 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat jij hem schuldig acht omtrent het sluiten van de SC. Dus kennelijk steekt het toch wel.quote:Op zondag 8 september 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lees de posts eens terug. Niemand jankt om het feit dat de SC dicht is. Alleen dat we JR een kneus vinden.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kom je tot dit punt?quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef eight het volgende:
Nadeel is wel dat er nu weer meer getrolled gaat worden in oa. het feijenoordtopic.
De SC bestond 70% uit Feyenoord users. Je mag er conclusies uittrekken, maar wellicht is dat wat te kort door de bocht.quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef eight het volgende:
Nadeel is wel dat er nu weer meer getrolled gaat worden in oa. het feijenoordtopic.Voorheen hadden we alleen GGMM die daar af en toe kwam trollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |