quote:Op zondag 8 september 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
Deze homo-erotische conversatie tussen Rens en Davy doet de sc ook geen goed.
Ik denk dat we een DVD van Bumba aan moeten zetten om het allemaal in het gareel te houden.quote:Op zondag 8 september 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
wanneer ga jij eens een vrouw zoeken en trouwen. Zodat je voor altijd wegblijft hier.quote:Op zondag 8 september 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
Als je je er zo aan stoort zou je het misschien zelf eens kunnen proberen.quote:Op zondag 8 september 2013 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wanneer ga jij eens een vrouw zoeken en trouwen. Zodat je voor altijd wegblijft hier.
Wanneer spoort de NSA jou eindelijk eens op?quote:Op zondag 8 september 2013 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wanneer ga jij eens een vrouw zoeken en trouwen. Zodat je voor altijd wegblijft hier.
quote:Op zondag 8 september 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man, grapje. Je moet gewoon jezelf kunnen zijn. Ik neem het terug.
gaan jullie dan samenquote:Op zondag 8 september 2013 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja hihi xdquote:Op zondag 8 september 2013 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed gekozen ofniet? xD
Klopt. Kansloze bende is het gewordenquote:Op zondag 8 september 2013 19:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
iedereen zeurt toch maar op iedereen
de chemie is verdwenen
De cowboytijden van juli/augustus 2012quote:Op zondag 8 september 2013 19:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
iedereen zeurt toch maar op iedereen
de chemie is verdwenen
Hij is ook leuk.quote:Op zondag 8 september 2013 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vindt mijn gif leuk, jij bent echt een topper
ben ik met je eensquote:Op zondag 8 september 2013 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Kansloze bende is het geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |