Ik vraag me eerder af wat je in Brabant deedquote:Op zondag 8 september 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ging er iets eten. Is dat zo moeilijk?
Ik denk dat je het niet eens doorhebt als ik er zit.quote:Op zondag 8 september 2013 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
Je zal maar bij Stijn en JR in het zelfde connexxion busje zitten.. dan baal je dat je te gehandicapt bent om zelfmoord te plegen
Hoor wie het zegtquote:Op zondag 8 september 2013 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat je in Brabant deed.
Maar je bent weer irritant vandaag merk ik.
Aldus jijquote:Op zondag 8 september 2013 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar je bent weer irritant vandaag merk ik.
Ga jij nou ook al op dit niveau acteren?quote:Op zondag 8 september 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
Wat je zegt ben jezelf met je kont in de sloot is morgen je hamster lekker dood
Met jou weet ik echt niet meer wanneer je trollt of serieus bent, gezien je serieuze dingen ook trolls lijken.quote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Zelfs jullie happen tegenwoordig al, tering.
Ik heb zo mijn buienquote:Op zondag 8 september 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al op dit niveau acteren?
Kom dan bekvechten op skype miet!quote:Op zondag 8 september 2013 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk eerst in de spiegel kneus. Kijk eerst naar jezelf en wijs dan naar een ander.
Durf je toch niet.quote:Op zondag 8 september 2013 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom dan bekvechten op skype miet!
Ik zal het je nog sterker vertellen.quote:Op zondag 8 september 2013 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met jou weet ik echt niet meer wanneer je trollt of serieus bent, gezien je serieuze dingen ook trolls lijken.
quote:
ja, ga maar weer naar iemand anders wijzenquote:
sluit hemquote:Op zondag 8 september 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
Deze homo-erotische conversatie tussen Rens en Davy doet de sc ook geen goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |