Ik krijg er een tinteling in het topje van mijn penis van. Dat is nou net de reden waarom ik nooit in de aandacht wil staan zonder wijde broek.quote:Op zondag 8 september 2013 19:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Aandacht is lekker.
krijg er altijd een gek gevoel van in mijn onderbuik
quote:Op zondag 8 september 2013 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik krijg er een tinteling in het topje van mijn penis van. Dat is nou net de reden waarom ik nooit in de aandacht wil staan zonder wijde broek.
Ik heb niets gezegd. Als ik al even meer dan 6 uur afwezig ben, wordt alles mbt mij overhoop gehaald. Vind het maar treurig.quote:Op zondag 8 september 2013 19:27 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kom je er in godsnaam bij dat stijn een chick heeft, heeft hij dat gezegd?
Al de zoveelste keer dat je een nummer hier net zet die ik net geluisterd hebquote:Op zondag 8 september 2013 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
Feels like extasy in my fantasyyyy nananaaaaaaa naananananaaaaaaaaaaa
Hij heeft het ook echt al 1000x gezegd dat je een chick hebtquote:Op zondag 8 september 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd. Als ik al even meer dan 6 uur afwezig ben, wordt alles mbt mij overhoop gehaald. Vind het maar treurig.
quote:Op zondag 8 september 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al de zoveelste keer dat je een nummer hier net zet die ik net geluisterd heb
HAHAHA WAT GRAPPIGGquote:Op zondag 8 september 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al de zoveelste keer dat je een nummer hier net zet die ik net geluisterd heb
Ik heb het over aanvragen. Dat kan ookquote:Op zondag 8 september 2013 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je pas als je iets stouts doet.
Ik weet het ook niet, was het hele weekend in Noord-Brabant er op uit.quote:Op zondag 8 september 2013 19:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij heeft het ook echt al 1000x gezegd dat je een chick hebt
Heb je Spotify?quote:Op zondag 8 september 2013 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ik heb jouw pc gewoon gehacked, ik zie alles
Wrijf het er maar inquote:Op zondag 8 september 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al die moeite voor niks.
[ afbeelding ]
Waarom zou ik dat doenquote:Op zondag 8 september 2013 19:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb het over aanvragen. Dat kan ook
waar dat danquote:Op zondag 8 september 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, was het hele weekend in Noord-Brabant er op uit.
Daar loop ik altijd langs. Heb ik je gemistquote:Op zondag 8 september 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben trouwens in Kees Kroket Den Bosch geweest, mijn leven is compleet.
Wat deed je daar?quote:Op zondag 8 september 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Met wie?quote:Op zondag 8 september 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
via facebook misschien, die werken samenquote:Op zondag 8 september 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je zonder spotify wel een gepubliceerde afspeellijst beluisteren van iemand?
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 8 september 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je zonder spotify wel een gepubliceerde afspeellijst beluisteren van iemand?
quote:Op zondag 8 september 2013 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens doe eens lief tegen elkaar
[ afbeelding ]
Heb wel paar mooie afspeellijsten en één daarvan zal Geo wel waarderen denk ik.quote:Op zondag 8 september 2013 19:30 schreef Adames het volgende:
[..]
via facebook misschien, die werken samen
Jammerquote:Op zondag 8 september 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar loop ik altijd langs. Heb ik je gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |