Thnxquote:Op zondag 8 september 2013 19:40 schreef Robophatt het volgende:
http://vampirediaries.wikia.com/wiki/The_Vampire_Diaries_Wiki
Goeie link voor in de OP?
quote:Op maandag 9 september 2013 12:32 schreef Beach het volgende:
Laatste afl die ik heb gezien is S03E10, is het nog leuk de rest van seizoen 3 en 4 of meer van hetzelfde elke keer?
Ja elke keer feest in dat dorp, mensen die doodgebeten worden en Klaus en Steffan soap.quote:Op maandag 9 september 2013 12:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]ik zou zeker wel verder kijken als ik jou was, er gebeurd echt nog heeeeel veel.
Wat bedoelde je met 'meer van hetzelfde', vind je de serie eentonig?
Ja, die feesten vind ik ook wel overdreven maar stoor me er niet echt aan ofzo. Vond dat in S1 en S2 veel erger, in s3 en 4 wordt het steeds minder volgens mij.quote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja elke keer feest in dat dorp, mensen die doodgebeten worden en Klaus en Steffan soap.
Ja maar elke week is wel erg overdrevenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef loezzzje het volgende:
Die feesten, dat is nou eenmaal in Virginia en die regio'sIn de serie Hart of Dixie, zie je dat ook heel veel.
Bah, met al die reclame enzo tussendoor. Ik heb ze lekker op DVDquote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef Poelewoeps het volgende:
I can't wait tot seizoen 5 begint!
Op net5 wordt TVD binnekort ook weer uitgezonden dan ga ik het via Net5 ook weer helemaal herkijken.
Seizoen 3 is naar mijn mening nog altijd wel de beste.
Ik denk dat ik iets anders heb gekeken danquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:12 schreef Tyron het volgende:
Mwah, niet de beste aflevering tot nu toe.
Dat van die vader vind ik te ver gezocht, kom op, die gast is al lang dood.
Dat met die zwarte ogen lijkt te duiden op een ander wezen dan vampier, weerwolf of heks - dat is wel leuk.
Wie weet leeft die vader nog?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:12 schreef Tyron het volgende:
Dat met die zwarte ogen lijkt te duiden op een ander wezen dan vampier, weerwolf of heks - dat is wel leuk.
Misschien is die vader ook een Doppelganger.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:12 schreef Tyron het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:56 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Misschien is die vader ook een Doppelganger.
Ik ookquote:
Dat was ook mijn eerste gedachte inderdaadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:56 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Misschien is die vader ook een Doppelganger.
Dat zou echt lame zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:29 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte inderdaad
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Was het altijd zo, of is Elena flink afgevallen? Vond haar wat knokig overkomen.
Ik vond het wel jammer dat deze eerste ep van de originals grotendeels een herhaling was van de pilot/cross ep die we bij TVD al een keer gezien hebben.. Maar ik vind het tot nu toe best leuk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:02 schreef Tyron het volgende:
Ben ik de enigste man hier?
The Originals is trouwens echt het kijken waard.
Eens, maar the Originals moet ook leuk zijn voor mensen die tvd niet volgen, dus vandaar dat ze het even samenvatten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik vond het wel jammer dat deze eerste ep van de originals grotendeels een herhaling was van de pilot/cross ep die we bij TVD al een keer gezien hebben.. Maar ik vind het tot nu toe best leuk.
Bij TVD vind ik wel erg veel in 1 ep gepropt.. Ze zijn pas net op de campus en er wordt al iemand vermoord :/. Vind het verschil tussen Silas/Stefan wel goed geacteerd trouwens.
Dat vond ik ook lame ja, ik zat echt zo 'jaaaa hooooor'quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik vond het wel jammer dat deze eerste ep van de originals grotendeels een herhaling was van de pilot/cross ep die we bij TVD al een keer gezien hebben.. Maar ik vind het tot nu toe best leuk.
Bij TVD vind ik wel erg veel in 1 ep gepropt.. Ze zijn pas net op de campus en er wordt al iemand vermoord :/. Vind het verschil tussen Silas/Stefan wel goed geacteerd trouwens.
Er zijn dus 2 versies, kwam ik gisteren achter.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
TVD is best grimmig maar speelt zich wel veel op highschool af - geen drama tho.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:57 schreef wolfrolf het volgende:
Is TVD lekker grimmig of een beetje teveel corny highschooldrama met vampiers?
Originals vind ik wel lekker duister.
Okay. Thanks voor de info! Ik ga TVD toch maar eens een kans geven dan. Ik ga Originals maar ff opsparen nog danquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:04 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vond de eerste epsiodes ook echt afschuwelijkMaar The originals gaat verder daar waar TVD is gestopt met de Originals. Ze hadden heel erg veel screentime in TVD.
Yay! We hebben er weer een fan bijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind de pilot behoorlijk boeiend!
Dit ga ik verder kijkenhoera voor Netflix
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Mike op 09-10-2013 15:20:05 ]
Waarom zet je een spoiler van The Originals hier neer? Ik heb de pilot nog niet gezien. Bedankt hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:12 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Gisteravond ook de pilot van The Originals gezien. Ziet er veelbelovend uit! -edit-
Dat mag toch als de episode al vertoond is geweest? De tweede episode is al uit, dus ik dacht dat het geen kwaad zou kunnen..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom zet je een spoiler van The Originals hier neer? Ik heb de pilot nog niet gezien. Bedankt he
Ja, niet in een topic dat daar niet over gaat natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Dat mag toch als de episode al vertoond is geweest? De tweede episode is al uit, dus ik dacht dat het geen kwaad zou kunnen..
De broersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:03 schreef wolfrolf het volgende:
Gisteren aflevering 2 seizoen 1 gekeken.
Dat blonde mokkeltje is wel![]()
Verder boeiend verhaal, de broers houden mijn aandacht vakkundig vast.
De tweede episode is nog niet uitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Dat mag toch als de episode al vertoond is geweest? De tweede episode is al uit, dus ik dacht dat het geen kwaad zou kunnen..
De 2e aflevering van The Originals is op dinsdag al geweest. Ze zijn verhuist van de donderdagavond naar de dinsdagavond.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
De tweede episode is nog niet uitvrijdag pas.
Oeps, my bad. Oké dus woensdag is het Originals tijd en vrijdag TVD tijd, good to remember.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
De 2e aflevering van The Originals is op dinsdag al geweest. Ze zijn verhuist van de donderdagavond naar de dinsdagavond.
Was voor mij ook een beetje onduidelijk. Denk niet dat ie hem ergens anders verstopt heeft. Dan zou die hem niet laten opsterken met dat lijk toch? Hij wilde Stefan juist even uit de weg hebben. Dacht ik...?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Bedoelen ze nou dat Stefan er zelf uit is gekomen en waarschijnlijk weer als ripper rondloopt of bedoelen ze dat Silas wss Stefan ergens anders verstopt heeft
Ja, ongeveer wel ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:10 schreef casper019 het volgende:
net de 1e epsiode gezien, maar ben een beetje t verhaal kwijt
Het was toch zo dat Jeremy weer leeft omdat bonnie met een spel hem tot leven heeft gebracht, maar omdat het spel zo sterk was dat zei daardoor sterfde?
Bonnie is het medium; zij is degene die 'verbinding kan leggen' met levenden (waaronder Jeremy), maar Jeremy kan dus geen 'verbinding leggen met de doden'. (Of nou ja. Ik geloof dat dit het is, geen honderd procent zekerheid)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:31 schreef MissRelin het volgende:
Waarom zag Jeremy Matt niet, toen die dood was?![]()
(Ik moet er nog wel een beetje inkomen hoor...Ben ook benieuwd naar die 'leraar'. Die is ook niet 100% normaal vermoed ik...)
Oh dat klinkt als een logische verklaringquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:53 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik denk dat 1 van die politieagenten (collega van Liz) die kist heeft opengemaakt nadat die uit het water was getakeld, en dat Stefan zichzelf simpelweg niet kon beheersen, die man vervolgens in de kist heeft gelegd en daarna is gevlucht. Zoiets.
Wat ik me trouwens ook afvraag is of Matt nu nog steeds zo'n 'traveler' in zich heeft zitten of dat diegene nu weg is omdat Matt tijdelijk dood was. Dat werd mij niet helemaal duidelijk.
Verder wel een goede ep, Bonnie mocht van mij 4 seizoenen geleden al vertrekken
Maar waarom kon Jeremy destijds dan wel de zus van Matt zien? Vicky, daar heeft ie toch een tijdje contact mee gehad. En die andere kleine meid met donkere haren (naam kwijt). Dat waren geen mediums, maar beide gestorven als vampier toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:01 schreef Beerachtig het volgende:
[..]
Bonnie is het medium; zij is degene die 'verbinding kan leggen' met levenden (waaronder Jeremy), maar Jeremy kan dus geen 'verbinding leggen met de doden'. (Of nou ja. Ik geloof dat dit het is, geen honderd procent zekerheid)
Oh zo! Klinkt logisch, begrijp ik dat ook weerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Was zij dan niet gewoon écht dood? En Matt eigenlijk niet echt (vanwege de ring), maar moest gewoon als "geest" zijn lichaam weer terugvinden. En Bonnie kon hem dan wel natuurlijk zien, omdat ie er soort van half in stond?
Op de TVDwiki staat dat Vicki en Anna ook juist contact zochten met Jeremy, maar dat van jou klinkt ook logisch. Hm.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Was zij dan niet gewoon écht dood? En Matt eigenlijk niet echt (vanwege de ring), maar moest gewoon als "geest" zijn lichaam weer terugvinden. En Bonnie kon hem dan wel natuurlijk zien, omdat ie er soort van half in stond?
Er werd gedacht dat je met de moonstone de 'vloek van de zon en de maan kon opheffen'. Die vloek houdt in dat vampieren niet in het daglicht kunnen lopen, en weerwolven niet kunnen veranderen wanneer ze willen. Katherine vergelijkt zichzelf enkel met de moonstone, omdat iedereen die wilde hebben in seizoen 2, en nu iedereen achter haar aanzit. Ze voelt zich meer een voorwerp ipv een mens. (Iets waar Jeremy ook nog een opmerking over maakt, maar die ben ik even vergeten)quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:05 schreef casper019 het volgende:
wow coole 2e episode!!
alleen nu de volgende vraag, damn ben t echt kwijt t verhaal
wat was dat nou met de moonstone? waar was die voor? (want nu is katarine de moonstone) en wat wil/kan silas daarmee?
Dus silas wil haar gebruiken die vloek op te heffen dus?quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:47 schreef Beerachtig het volgende:
[..]
Er werd gedacht dat je met de moonstone de 'vloek van de zon en de maan kon opheffen'. Die vloek houdt in dat vampieren niet in het daglicht kunnen lopen, en weerwolven niet kunnen veranderen wanneer ze willen. Katherine vergelijkt zichzelf enkel met de moonstone, omdat iedereen die wilde hebben in seizoen 2, en nu iedereen achter haar aanzit. Ze voelt zich meer een voorwerp ipv een mens. (Iets waar Jeremy ook nog een opmerking over maakt, maar die ben ik even vergeten)
Lijkt me sterk, al geef ik hem geen ongelijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:59 schreef casper019 het volgende:
of miss wil silas gewoon met haar vind hij haar een lekkerding
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Silas: "I get why you like her [Elena]. But what I don't get is why she likes you".
Damon: "It's because you haven't had sex with me".
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:59 schreef casper019 het volgende:
of miss wil silas gewoon met haar vind hij haar een lekkerding
Misschien was de enige manier om te 'overleven' en kracht te behouden in het water door de knop om te zetten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef SLP_ het volgende:
Zo zonde als Stefan weer ripper is! Al die tijd is het hem gelukt om zijn emoties te behouden door te fantaseren dat hij ergens met Elena is, en dan net op het moment dat hij gered wordt zou hij dan die knop om hebben gedraaid? I hope not!
Ook mooi dat ze die kluis gewoon overdag openmaken terwijl ze weten dat hij geen daywalk-ring heeftquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:12 schreef Curiosity het volgende:
Al die tijd dat hij in het water lag had hij geen bloed tot zijn beschikking en erg verzwakt dus. Om uberhaupt te kunnen ontsnappen uit het bos moest hij even aansterken.
Hoezo weten ze dat zo zeker en zo ja wie zegt dat ze er niet 1 bij zich hebbenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:46 schreef SteveBudin het volgende:
Ook mooi dat ze die kluis gewoon overdag openmaken terwijl ze weten dat hij geen daywalk-ring heeft .
Damon had 'm toch gejat van Silas. Misschien had 'ie 'm doorgegeven aan hoe heet ze.. die moeder van Caroline.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoezo weten ze dat zo zeker en zo ja wie zegt dat ze er niet 1 bij zich hebben![]()
Als Silas die ring heeft dan kan Stefan hem nooit hebben maar volgens mij hebben ze die ring wel in hun bezit (afgepakt van Silas). Kan best dat ze hem bij zich hebben maar het lijkt me niet echt handig om een sterk verzwakt lichaam bloot te stellen aan zonlicht, wacht dan op zijn minst even tot het donker is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoezo weten ze dat zo zeker en zo ja wie zegt dat ze er niet 1 bij zich hebben![]()
Ja daarom snapte ik zijn stelligheid ook nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Damon had 'm toch gejat van Silas. Misschien had 'ie 'm doorgegeven aan hoe heet ze.. die moeder van Caroline.
Je roept wel vanalles maar zo logisch is wat jij zelf denkt ook nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:55 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Als Silas die ring heeft dan kan Stefan hem nooit hebben maar volgens mij hebben ze die ring wel in hun bezit (afgepakt van Silas). Kan best dat ze hem bij zich hebben maar het lijkt me niet echt handig om een sterk verzwakt lichaam bloot te stellen aan zonlicht, wacht dan op zijn minst even tot het donker is.
Dan nog vind ik het dom om die kluis bij daglicht open te maken. Wel of geen ringquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je roept wel vanalles maar zo logisch is wat jij zelf denkt ook niet
quote:(Damon pulls a ring out of his pocket.)
Elena: That's Stefan's daylight ring.
Damon: Snagged it from Silas yesterday. And, for the record, I am secure enough in our relationship that you having psychic dreams about your ex-boyfriend does not bother me... but it still sucks.
(They kiss.)
Elena: I love you. We're gonna save Stefan, and I'm still gonna love you, okay?
(They kiss for several moments, until Damon's phone rings. Frustrated, Elena backs off while he answers it.)
Damon: Yeah?
Liz: (voiceover) We found something.
IN THE WOODS
(Liz, Damon and Elena approach the safe that Stefan was locked in, washed up onto land.)
Liz: We didn't find anything in the quarry, but a deputy found this a few miles away. Didn't open it. If Stefan's been in there for three months... chances are, he's hungry.
(Damon lifts the top of the safe open, and they see a bloody corpse inside.)
Elena: Oh, my God. That's not Stefan.
Damon: Well, you were right. He was hungry. I bet he still is.
(END CREDITS)
Alsof ze gaan wachten tot het eindelijk donker is, wetende dat Stefan in die kist ligt en pijn lijdt o.i.d. Dan maak je toch z.s.m. die kluis open.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:14 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het dom om die kluis bij daglicht open te maken. Wel of geen ring
edit:
Uit het script:
[..]
Oké, dus als het jouw broer was had je natuuuuuurlijk gewacht tot het donker zou worden. Sure honey.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:43 schreef SteveBudin het volgende:
Het zal wel vrouwenlogica zijn om gelijk die kluis open te maken.
Die kluis was al uit het water dus verdrinken kan hij niet meer, dat proces van sterven (verdrinking) en weer ontwaken (herstelvermogen van vampieren) is dus onderbroken wat rest is alleen de honger naar bloed.
Wat een opmerking ook.. -_- T was Damon die de kluis openmaakte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:43 schreef SteveBudin het volgende:
Het zal wel vrouwenlogica zijn om gelijk die kluis open te maken.
Die kluis was al uit het water dus verdrinken kan hij niet meer, dat proces van sterven (verdrinking) en weer ontwaken (herstelvermogen van vampieren) is dus onderbroken wat rest is alleen de honger naar bloed.
Nee hoor. Damon was niet daar toen de kluis geopend werd. Lizz belde hem niet voor niets op 'we found something', toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:28 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Wat een opmerking ook.. -_- T was Damon die de kluis openmaakte.
Damon was bij Elena.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Ja? Kan, heb nu geen zin om het terug te gaan kijken
Lees het script op de vorige pagina nog even.. Liz zegt dat ze m nog niet heeft opengemaakt als Damon en Elena aankomenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee hoor. Damon was niet daar toen de kluis geopend werd. Lizz belde hem niet voor niets op 'we found something', toch?
Huh? Elena was er toch ook bij toen ze de kluis openmaakten?quote:
Ik heb ze niet gelezen maar ik kan je nu al vertellen dat het heel anders is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:17 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Heeft iemand hier trouwens de boeken gelezen van Vampire Diaries? Ik wil ze graag eens lezen en vroeg me af of de verhaallijn precies hetzelfde is als in de serie of niet
Dank!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gelezen maar ik kan je nu al vertellen dat het heel anders is.
Ik weet namelijk dat Elena blond is in de boeken en in boek 1 al vampier wordt. Jeremy bestaat niet in de boeken, Elena heeft een klein zusje in de boeken. Dat soort dingen zijn al super anders.
Ik heb ze allemaal gelezen, en het lijkt erop dat ze nu weer wat dingen heel losjes uit de boeken gaan halen, maar verder hebben ze ongeveer alleen de karakternamen overgenomen, verder niets. Het gaat wat fantasy betreft heel ver, met andere hele vage dimensies enzo, als je dat niet leuk vindt, kan je er beter niet aan beginnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:17 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Heeft iemand hier trouwens de boeken gelezen van Vampire Diaries? Ik wil ze graag eens lezen en vroeg me af of de verhaallijn precies hetzelfde is als in de serie of niet
Dank!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Lein80 het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gelezen, en het lijkt erop dat ze nu weer wat dingen heel losjes uit de boeken gaan halen, maar verder hebben ze ongeveer alleen de karakternamen overgenomen, verder niets. Het gaat wat fantasy betreft heel ver, met andere hele vage dimensies enzo, als je dat niet leuk vindt, kan je er beter niet aan beginnen.
De Stefan's Diaries zijn iets meer op de serie gebaseerd overigens (Stefan en Damon zijn in elk geval dezelfde karakters met dezelfde achtergrond), maar ook daar is het verleden van Stefan en Damon anders dan in de serie.
Dat doppelganger gedoe is nu eindelijk een beetje logisch geworden, voorheen was het altijd een beetje meh.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Fijn, een aflevering zonder Bonnie en veel Damon.![]()
Ben ik de enige die de Doppelganger gedoe nu wel welletjes vind?
Uiteindelijk waren die 2 ook voor elkaar bestemd. Toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:19 schreef Tyron het volgende:
Misschien wordt Stefan uiteindelijk wel verliefd op Katherine, dan krijgt de 'universe' toch nog haar gelijk.
Ooh dat zou echt fantastisch zijn ^^quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 06:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Uiteindelijk waren die 2 ook voor elkaar bestemd. Toch?
Ja en dan introduceren ze de doppelganger die na Stefan gekomen is en die dus eigenlijk voor Elena bestemd is ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:19 schreef Tyron het volgende:
Misschien wordt Stefan uiteindelijk wel verliefd op Katherine, dan krijgt de 'universe' toch nog haar gelijk.
Dat zou beter zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:41 schreef Ticootje het volgende:
En dat Elena voor Damon kiest en daarmee de cirkel doorbreekt ofzo.
Die andere vent die Nadia heeft doodgestoken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:52 schreef Kinga het volgende:
Ik volg niet echt wat er met Matt gebeurd... wie zit er in hem?
Een 'Traveler' blijkbaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:52 schreef Kinga het volgende:
Ik volg niet echt wat er met Matt gebeurd... wie zit er in hem?
En Silas was ook een traveler? Toch? 2000 jaar geleden?quote:
Wat is dat precies?quote:
Dat is dus nog een beetje niet duidelijk. Hij drinkt bloed, maar is geen vampier. Hij bijt niet. Hij veranderd ook niet als hij bloed drinkt, in tegenstelling tot vampiers.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:49 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wat is dat precies?
Ik snap het niet helemaal allemaal, maar Silas heeft een drankje gekregen om onsterfelijk te worden, maar waarom heeft hij dan bloed nodig om te leven? Dan is ie een soort vampier?
Ja. Volgens mij wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef casper019 het volgende:
Gave laatste episode!!
maar begrijp ik het nu goed,
silas wil de cure, om zo sterfelijk te worden en dan waarschijnlijk na 2000 jaren eindelijk de dood te vinden?
Ja dan kan hij alsnog naar zijn geliefde. Het bloed van Katherine wil hij daarvoor gebruiken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:36 schreef casper019 het volgende:
Gave laatste episode!!
maar begrijp ik het nu goed,
silas wil de cure, om zo sterfelijk te worden en dan waarschijnlijk na 2000 jaren eindelijk de dood te vinden?
De cure bestaat nog steeds... Kathrine is de cure.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
1 probleempje: de cure bestaat niet meer.![]()
maar die zal Quetsiyah wel opnieuw maken ofzo?!
Ja oké, maar daar zullen ze vast wel een stokje voor steken. Ik weet dat Kath haar bloed de cure is. Maar ik weet ook zeker dat Silas die cure niet gaat krijgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De cure bestaat nog steeds... Kathrine is de cure.
Silas is de eerste die een immortal drankje heeft gedronken, samen met zijn geliefde. Hij maakte deel uit van een groep, de travelers, dat een soort stroming was van witches. Quetsya maakte de spell, maar maakte ook de cure. De cure heeft ze toegepast op zijn geliefde, en ze heeft hem samen met de cure in een tombe gestopt, hopend dat hij de cure zou nemen zodat hij zou sterven en voor altijd met haar zou zitten opgescheept in the other side. Silas is geen vampier maar hij drinkt wel bloed om te kunnen functioneren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, heel even een refresh cursus voor mij he. Stefan werd gemaakt als doppelganger voor het natuurlijke evenwicht voor silas. Zoiets? Een "Stefan" die wel dood kon. Tenminste, zoiets zei silas. Maar....... Silas gaf ook aan al zou pokkejonges oud te zijn dat ie er voor de vampieren al was (dus voor de originals?). Dat klopt dan toch niet?
Plus, ik ben even vergeten hoe de Elena doppelganger in t leven is gekomen dan.. Dat is vast in seizoen twee ergens verteld maar weet t niet meer.......
Ja, er zijn door de tijd heen meerdere doppelgangers geweest. "Tessa"quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja, alleen zit ik dan een beetje met de tijdspanne. Want de tijd van Damon & Stefan Salvatore is wel ver na de tijd van Silas en ook nog na Esther lijkt me.Dus toen Silas onsterfelijk werd door de spell, wat echt joekeloekes lang geleden is ..... duure dat wel erg lang voordat die doppelganger kwam. Of zijn er voor "onze" Stefan nog een berg andere doppeltjes geweest en werd ons doppeltje gewoon toevallig vampier waardoor ie heul lang het doppeltje bleef?
Ach, ze is een leuke vampier hoor. Veel leuker dan de menselijke variant.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ben nu 2 afleveringen ver in seizoen 2 van TVD en het is echt sneu dat Caroline door die stomme Katherine geturned is
idd, ik ergerde me eerst dood aan Caroline en nu vind ik haar geweldigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach, ze is een leuke vampier hoor. Veel leuker dan de menselijke variant.
Haha same!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
idd, ik ergerde me eerst dood aan Caroline en nu vind ik haar geweldig
Heb eventjes alles teruggelezen en dit vond ik toch wel erg grappig en viel me ook al op. Elena is een vampier, kan niet tegen de zon en al helemaal niet bruin worden haha.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]Die mag best wel eens een extra hamburgertje eten.
En zo te zien was ze naar een lekker zonnige vakantiebestemming geweest
Knappe dame ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:49 schreef EilandjeOnline het volgende:
de actrice achter Qetsiyah ....steengoed bezig!!
Dat is dus ook wat ik dacht. Ben benieuwd naar de volgende episode.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef Tyron het volgende:
Misschien had Katherine bloed van haar dochter in zich en is ze nu weer een vampier ofzo
Ja voordat ze vampier werd kreeg ze een baby, dat is toen wel naar voren gekomen in s2.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Koningin het volgende:
Leuke aflevering, benieuwd wat Katherine nu is…wist trouwens niet dat ze een kind had.
Hopelijk komen we Tyler nergens anders meer tegen……
twitter:vampirediaries twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 04:04:08Guess who's heading to the @Originals! Here's the scoop: http://t.co/Uu53OHcY3T reageer retweet
Ah, ik dacht dat ik een punt ergens gemist had dat ze vampierenbloed in haar systeem had.quote:Op maandag 4 november 2013 14:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Bedoel je de vraag waarom ze nog leeft na "leeggezogen" te zijn door Silas? Denk dat die vraag bij ieder van ons wel speelt.
Het zal wel niet zo makkelijk zijn…quote:Op maandag 4 november 2013 14:09 schreef Bienelientjee het volgende:
De cure maakte je toch juist sterfelijk, zodat je dus kon sterven? Mjah, ik weet het verder ook niet.We zullen het zien deze week!
quote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het zal wel niet zo makkelijk zijn…
Ze zullen vast 10 weerwolven, 30 heksen en 7 mensen moeten opofferen ofzo.
Omdat Klaus interesse had in Katharina. Stefan was gewoon een vriend tig jaar terug en is daarna niet doodgegaan ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb de laatste aflevering nog niet gezien, maar zat vandaag ineens zo te denken... als Stefan ook een doppelganger is en die ene doos al eeuwen lang heeft moeten toekijken hoe de doppelgangers van Silas en dingetje elke generatie elkaar weer vinden.... waarom heeft niemand, maar dan ook niemand (Originals, andere vampies die al langer meegaan) nooit opgemerkt dat er ook verschillende Stefans zijn? Terwijl dat van Elena en Katherine dus wel al breeduit bekend was.
vampieren hebben geen hartslag ... dacht ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef Tyron het volgende:
Misschien had Katherine bloed van haar dochter in zich en is ze nu weer een vampier ofzo
In tvd wel dacht ikquote:Op maandag 4 november 2013 21:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
vampieren hebben geen hartslag ... dacht ik
Dat is zoooo leuk! Ik ben dit jaar geweestquote:Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef Somebodyx het volgende:
Jaa er zullen heus wel wat menselijke stefans hebben rondgelopen, maar die waren denk ik niet zo belangrijk.
Maar jongens ik ga Ian Somerhalder ontmoeten in brussel bij een convenie!!!! Waaaaahhh
Kol, Elijah, Bonnie en Damon dus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat is zoooo leuk! Ik ben dit jaar geweestWas echt geweldig. Wie komen er nog meer?
Hmm ik weet het niet.. ik weet wel dat ze koud aanvoelen. En ze hebben mensen bloed nodig om te overleven, maar of ze een kloppend hart hebben? Geen idee..quote:
Ze hebben wel een hart, want als ze stoppen met bloed drinken dan stopt de hart ook en worden ze langzamer en verandert hun huid enzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:44 schreef Somebodyx het volgende:
[..]
Hmm ik weet het niet.. ik weet wel dat ze koud aanvoelen. En ze hebben mensen bloed nodig om te overleven, maar of ze een kloppend hart hebben? Geen idee..
Ik zou extra goed op je tas letten... (Was toch jij die daar bestolen was vorig jaar Mrs Salvatore? Of ben ik weer dingen door elkaar aan het halen..)quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef Somebodyx het volgende:
[..]
Kol, Elijah, Bonnie en Damon dus.
En nog een onbekende gast!
Heb er zoveel zin in!!
Kan je iets vertellen over jouw ervaringen? Ik heb een Salvatore pas. Wat had jij?
Ok, Nathaniel Buzolic (Kol) is zoooo leuk in het echt! Echt fantastisch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef Somebodyx het volgende:
[..]
Kol, Elijah, Bonnie en Damon dus.
En nog een onbekende gast!
Heb er zoveel zin in!!
Kan je iets vertellen over jouw ervaringen? Ik heb een Salvatore pas. Wat had jij?
Klopt ja, maar dat is niet op de conventie zelf gebeurd maar in een kroeg 's avonds.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zou extra goed op je tas letten... (Was toch jij die daar bestolen was vorig jaar Mrs Salvatore? Of ben ik weer dingen door elkaar aan het halen..)
Hahaha ja, toen ik er was, was er 1 persoon met zo'n pasquote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef Ticootje het volgende:
TOTAAL PAS ALLEEN DOOR VEILING
Slechts drie eenheden
(Openingsbod ¤1000)
OMG
Er zijn dus echt mensen die dat er voor over hebben… Wow en 40+ en dan dus verslingert zijn aan een tienerdrama...quote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hahaha ja, toen ik er was, was er 1 persoon met zo'n paseen vrouw van +40 ofzo
Ehm.. ja het is wel heel erg druk. Ik denk dat er totaal iets van... 350 mensen zijn? 400? Pff moeilijk om in te schatten.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef Ticootje het volgende:
Maar je kunt nu dus alleen nog de exclusive pas krijgen.. 450 eu. Meh!
Of een normale, maar dan moet je de foto enzo apart kopen
Is het onwijs druk? Hoeveel mensen moet je aan denken?
Zeker 350 vrouwen/meisjesquote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ehm.. ja het is wel heel erg druk. Ik denk dat er totaal iets van... 350 mensen zijn? 400? Pff moeilijk om in te schatten.
Die normale zou ik dan nemen, en dan los de foto's erbij kopen maar dat is ook echt niet goedkoop. Die Salvatore is het voordeligst qua foto's en handtekeningen.
Ik vind alleen de gasten niet leuk… Ik zou veel liever paul en nina zien. De 2 originals vind ik niet erg boeiend, en het is ook geen vampier diaries meer… Bonnie… Tja, bonnie…quote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ehm.. ja het is wel heel erg druk. Ik denk dat er totaal iets van... 350 mensen zijn? 400? Pff moeilijk om in te schatten.
Die normale zou ik dan nemen, en dan los de foto's erbij kopen maar dat is ook echt niet goedkoop. Die Salvatore is het voordeligst qua foto's en handtekeningen.
Nina is sowieso vrij lastig om op conventies te krijgen geloof ik... vorig jaar heeft ze ook nog afgezegd voor minimaal 1 conventie... Paul gaat dit jaar in elk geval in Wenen zijn (daar ga ik heen namelijk), maar die hebben verder nog niet heel veel bekendgemaakt.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind alleen de gasten niet leuk… Ik zou veel liever paul en nina zien. De 2 originals vind ik niet erg boeiend, en het is ook geen vampier diaries meer… Bonnie… Tja, bonnie…
Maar 350 mensen vind ik nog wel meevallen. Ik zat meer richting 1000 te denken, dat zou ik überhaupt al niet trekken.
Nee, verrassend veel mannen nog hoor!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Zeker 350 vrouwen/meisjes.
Geen Caroline, Elena of Rebekah, maar dan krijg je Bonnie![]()
Klopt ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:06 schreef Lein80 het volgende:
[..]
Nina is sowieso vrij lastig om op conventies te krijgen geloof ik... vorig jaar heeft ze ook nog afgezegd voor minimaal 1 conventie... Paul gaat dit jaar in elk geval in Wenen zijn (daar ga ik heen namelijk), maar die hebben verder nog niet heel veel bekendgemaakt.
Het wordt voor mij ook de eerste keer (niet Brussel dan, maar überhaupt een conventie), ik ben echt heel erg benieuwd hoe het gaat bevallen!
Alaric is veel leuker jaquote:Op woensdag 6 november 2013 12:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Klopt ja.
En eigenlijk zou Alaric komen dit jaar maar die werd vervangen door Meredith. Who gives a fuck about Meredith???
Nate is echt fantastischquote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Lein80 het volgende:
[..]
Alaric is veel leuker ja
Ik ben wel blij dat Nate/Kol naar Wenen komt, want hij schijnt echt ontzettend leuk te zijn op conventies, die stond hoog op mijn wensenlijstje om te zien... en dat gaat dus lukken(2x zelfs, normaal gesproken... ik ga waarschijnlijk ook nog naar de con in Parijs, en daar is hij ook...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ja, daar zit ik ookquote:Op woensdag 6 november 2013 18:39 schreef Somebodyx het volgende:
Lein zit jij ook op het tvd forum? Ik heet daar Missvampx haha
Ik weet niet eens meer wie Meredith is!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Klopt ja.
En eigenlijk zou Alaric komen dit jaar maar die werd vervangen door Meredith. Who gives a fuck about Meredith???
Is zij niet dood?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef Somebodyx het volgende:
Meredith had een soort van relatie met Alaric. Ze was een dokter en weet niet of ze er nog in voor gaat komen.
Kunnen jullie dat wijf nog herrineren die Matts moeder was? Die geeft ook geen ene fuck meer om hem. Ze is nooit meer terug gekomen..
Ik bedoel niet Meredith, ik bedoel die moeder van Mattquote:Op donderdag 7 november 2013 18:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ze leeft.
IRL is ze niet meer bij Paul (stefan) dus ik hoop dat we haar niet veel meer zien.
O ja, die 2quote:Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef Somebodyx het volgende:
Meredith had een soort van relatie met Alaric. Ze was een dokter en weet niet of ze er nog in voor gaat komen.
Kunnen jullie dat wijf nog herrineren die Matts moeder was? Die geeft ook geen ene fuck meer om hem. Ze is nooit meer terug gekomen..
Maakt niet zoveel uit. Beide series hebben een heel eigen verhaallijn en andere personages. Je kan ook gerust 1 van de 2 kijken, het is niet zo dat je de Originals niet snapt als je TVD niet kijkt ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nu eindelijk bij met TVD (op de allerlaatste afl na dan), dus nu vroeg ik me af hoe dat met de spin-off serie zit. Hebben die, naast cast natuurlijk, nog raakvlakken? Of maakt het verder niet uit op welk tempo je 1 van de 2 kijkt?
Misschien dat Silas nu op dezelfde manier gaat aftakelen als Katherine, ik bedoel: Silas dronk het bloed van Katherine en het is duidelijk dat zij langzaam 'dood' aan het gaan is oid, en Amara dronk vervolgens weer het bloed van Silas, dus zoiets?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:45 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Verder: toffe aflevering! Maar wat ik niet snap, is Silas nu dood?
Dat klinkt inderdaad wel logisch jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Misschien dat Silas nu op dezelfde manier gaat aftakelen als Katherine, ik bedoel: Silas dronk het bloed van Katherine en het is duidelijk dat zij langzaam 'dood' aan het gaan is oid, en Amara dronk vervolgens weer het bloed van Silas, dus zoiets?
Nee ze kruizen elkaar niet ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nu eindelijk bij met TVD (op de allerlaatste afl na dan), dus nu vroeg ik me af hoe dat met de spin-off serie zit. Hebben die, naast cast natuurlijk, nog raakvlakken? Of maakt het verder niet uit op welk tempo je 1 van de 2 kijkt?
Ik vind het wel aardig uitgelegd al, wat snap je er niet aan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:47 schreef Somebodyx het volgende:
Ik vind het nog steeds erg leuk om te kijken alleen zou ik alleen graag willen dat de afleveringen weer zo spannend worden zoals ik de eerste seizoenen. Toen was het zelfs soms eng. Toen was alles donkerder en dat had echt sfeer.
En hoe creatief ik de dubbelgangerverhaallijn ook vind.. ik zou graag willen dat ze het wat duidelijker maken. In de eerdere seizoenen was alles zoveel duidelijker. Maar ik wacht het wel af wat ze er van maken
Met de humor zit het wel goed.
Ik snap niet wat er niet duidelijk aan is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:47 schreef Somebodyx het volgende:
Ik vind het nog steeds erg leuk om te kijken alleen zou ik alleen graag willen dat de afleveringen weer zo spannend worden zoals ik de eerste seizoenen. Toen was het zelfs soms eng. Toen was alles donkerder en dat had echt sfeer.
En hoe creatief ik de dubbelgangerverhaallijn ook vind.. ik zou graag willen dat ze het wat duidelijker maken. In de eerdere seizoenen was alles zoveel duidelijker. Maar ik wacht het wel af wat ze er van maken
Met de humor zit het wel goed.
Ja.quote:Op maandag 11 november 2013 08:22 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het ook wel ingewikkeld worden moet ik zeggen.
Silas dood nu? Daar wordt dan een beetje vaag over gedaan. Damon vindt wel Amara, maar Silas niet? Of is hij weg gegaan?
Triest trouwens dat de vrouw waar je 2000 jaar op hebt gewacht, je niet meer wil....![]()
Heeft Stefan nu weer zijn geheugen terug??
Mooi. Ga ik die wel een keertje down,... kopen en dan achter elkaar kijken. Hoef ik m niet synchroon te laten lopen met TVDquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:45 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Beide series hebben een heel eigen verhaallijn en andere personages. Je kan ook gerust 1 van de 2 kijken, het is niet zo dat je de Originals niet snapt als je TVD niet kijkt ofzo
Verder: toffe aflevering! Maar wat ik niet snap, is Silas nu dood?
Ik kijk altijd met Engelse subs, dat is al veel duidelijker.quote:Op maandag 11 november 2013 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
Moet binnenkort toch maar met ondertiteling gaan kijken. Soms snap ik het niet
Ja ik ook, anders snap ik al die geweldige uitspraken van Damon niet zo goed....quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met Engelse subs, dat is al veel duidelijker.
Ik zou dan wel de hekserij gaan missen ergens. Vind ik altijd wel leuk (AHS: Covenquote:Op maandag 11 november 2013 09:54 schreef kenwel het volgende:
leuke aflevering maar het wordt wel ingewikkeld met drie verschillende Nina's en twee Stefans.
Ik hoop net als vele hier dat ze het personage Bonnie nu eens eruit halen.
Als Tessa dan blijft is er niks aan de hand toch! En Tessa is ten minste wel een leuke heksquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou dan wel de hekserij gaan missen ergens. Vind ik altijd wel leuk (AHS: Coven)
Neuhh, Jeremy is gewoon super sexy om naar te kijken, hij moet blijven hoor! Rrrrrrraaaaarrrwww!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:30 schreef Kleurdoos het volgende:
jeremy heeft ook weinig nut meer, dus hop, weg jeremy en Bonnie
Stefan bedoel je? Silas wel en Stefan niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Elena mag ook wel weg.
bijzonder ook dat ik Silas wel sexy vind..en Damon niet
Dan weet ik al waar ik me op kan voorbereiden.......quote:Op donderdag 14 november 2013 14:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb inmiddels 3 kinderen.
equals chaos
En z'n shirt uit doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:19 schreef Somebodyx het volgende:
Jeremy moet gewoon even een leuke verhaallijn krijgen.
Duhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DuhJeremy is een leukerd, net als Tyler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Damon blijft m'n favoriet, dat was al in lost zo.
All good things are wild and free.
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Nou, er is even een hoop geruimd deze aflevering!![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door Somebodyx op 16-11-2013 14:25:05 ]Live your dream x
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:46 schreef Somebodyx het volgende:
Dat is dus een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas niet neequote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef Bienelientjee het volgende:
En zijn we nog niet van Bonnie af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |