Maakt niet zoveel uit. Beide series hebben een heel eigen verhaallijn en andere personages. Je kan ook gerust 1 van de 2 kijken, het is niet zo dat je de Originals niet snapt als je TVD niet kijkt ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nu eindelijk bij met TVD (op de allerlaatste afl na dan), dus nu vroeg ik me af hoe dat met de spin-off serie zit. Hebben die, naast cast natuurlijk, nog raakvlakken? Of maakt het verder niet uit op welk tempo je 1 van de 2 kijkt?
Misschien dat Silas nu op dezelfde manier gaat aftakelen als Katherine, ik bedoel: Silas dronk het bloed van Katherine en het is duidelijk dat zij langzaam 'dood' aan het gaan is oid, en Amara dronk vervolgens weer het bloed van Silas, dus zoiets?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:45 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Verder: toffe aflevering! Maar wat ik niet snap, is Silas nu dood?
Dat klinkt inderdaad wel logisch jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Misschien dat Silas nu op dezelfde manier gaat aftakelen als Katherine, ik bedoel: Silas dronk het bloed van Katherine en het is duidelijk dat zij langzaam 'dood' aan het gaan is oid, en Amara dronk vervolgens weer het bloed van Silas, dus zoiets?
Nee ze kruizen elkaar niet ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nu eindelijk bij met TVD (op de allerlaatste afl na dan), dus nu vroeg ik me af hoe dat met de spin-off serie zit. Hebben die, naast cast natuurlijk, nog raakvlakken? Of maakt het verder niet uit op welk tempo je 1 van de 2 kijkt?
Ik vind het wel aardig uitgelegd al, wat snap je er niet aan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:47 schreef Somebodyx het volgende:
Ik vind het nog steeds erg leuk om te kijken alleen zou ik alleen graag willen dat de afleveringen weer zo spannend worden zoals ik de eerste seizoenen. Toen was het zelfs soms eng. Toen was alles donkerder en dat had echt sfeer.
En hoe creatief ik de dubbelgangerverhaallijn ook vind.. ik zou graag willen dat ze het wat duidelijker maken. In de eerdere seizoenen was alles zoveel duidelijker. Maar ik wacht het wel af wat ze er van maken
Met de humor zit het wel goed.
Ik snap niet wat er niet duidelijk aan is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:47 schreef Somebodyx het volgende:
Ik vind het nog steeds erg leuk om te kijken alleen zou ik alleen graag willen dat de afleveringen weer zo spannend worden zoals ik de eerste seizoenen. Toen was het zelfs soms eng. Toen was alles donkerder en dat had echt sfeer.
En hoe creatief ik de dubbelgangerverhaallijn ook vind.. ik zou graag willen dat ze het wat duidelijker maken. In de eerdere seizoenen was alles zoveel duidelijker. Maar ik wacht het wel af wat ze er van maken
Met de humor zit het wel goed.
Ja.quote:Op maandag 11 november 2013 08:22 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het ook wel ingewikkeld worden moet ik zeggen.
Silas dood nu? Daar wordt dan een beetje vaag over gedaan. Damon vindt wel Amara, maar Silas niet? Of is hij weg gegaan?
Triest trouwens dat de vrouw waar je 2000 jaar op hebt gewacht, je niet meer wil....![]()
Heeft Stefan nu weer zijn geheugen terug??
Mooi. Ga ik die wel een keertje down,... kopen en dan achter elkaar kijken. Hoef ik m niet synchroon te laten lopen met TVDquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:45 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Beide series hebben een heel eigen verhaallijn en andere personages. Je kan ook gerust 1 van de 2 kijken, het is niet zo dat je de Originals niet snapt als je TVD niet kijkt ofzo
Verder: toffe aflevering! Maar wat ik niet snap, is Silas nu dood?
Ik kijk altijd met Engelse subs, dat is al veel duidelijker.quote:Op maandag 11 november 2013 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
Moet binnenkort toch maar met ondertiteling gaan kijken. Soms snap ik het niet
Ja ik ook, anders snap ik al die geweldige uitspraken van Damon niet zo goed....quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met Engelse subs, dat is al veel duidelijker.
Ik zou dan wel de hekserij gaan missen ergens. Vind ik altijd wel leuk (AHS: Covenquote:Op maandag 11 november 2013 09:54 schreef kenwel het volgende:
leuke aflevering maar het wordt wel ingewikkeld met drie verschillende Nina's en twee Stefans.
Ik hoop net als vele hier dat ze het personage Bonnie nu eens eruit halen.
Als Tessa dan blijft is er niks aan de hand toch! En Tessa is ten minste wel een leuke heksquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou dan wel de hekserij gaan missen ergens. Vind ik altijd wel leuk (AHS: Coven)
Neuhh, Jeremy is gewoon super sexy om naar te kijken, hij moet blijven hoor! Rrrrrrraaaaarrrwww!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:30 schreef Kleurdoos het volgende:
jeremy heeft ook weinig nut meer, dus hop, weg jeremy en Bonnie
Stefan bedoel je? Silas wel en Stefan niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Elena mag ook wel weg.
bijzonder ook dat ik Silas wel sexy vind..en Damon niet
Dan weet ik al waar ik me op kan voorbereiden.......quote:Op donderdag 14 november 2013 14:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb inmiddels 3 kinderen.
equals chaos
En z'n shirt uit doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:19 schreef Somebodyx het volgende:
Jeremy moet gewoon even een leuke verhaallijn krijgen.
Duhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DuhJeremy is een leukerd, net als Tyler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Damon blijft m'n favoriet, dat was al in lost zo.
All good things are wild and free.
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Nou, er is even een hoop geruimd deze aflevering!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Somebodyx op 16-11-2013 14:25:05 ]Live your dream x
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:46 schreef Somebodyx het volgende:
Dat is dus een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas niet neequote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef Bienelientjee het volgende:
En zijn we nog niet van Bonnie af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |