Speciaal voor jullie:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Cocktease maar dan andersquote:
Niet zo bescheiden!quote:
oke je hebt gelijk, mannen kan ik ook wel versierenquote:
kan ik jou inhuren?quote:Op zondag 8 september 2013 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Cocktease maar dan anders
Met deze TT weet ik niet of ik hier wel gezien wil worden hoor
Mijn enige talent!
Ja nee mannen zijn ....quote:Op zondag 8 september 2013 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
komt omdat vrouwen gewoon een beetje loco zijn
Makkelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
oke je hebt gelijk, mannen kan ik ook wel versieren
mannen zijn super duidelijk en makkelijkquote:Op zondag 8 september 2013 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee mannen zijn ....
Eindeloze discussie
Daar is geen kunst aan. Mannen krijgen zelden seks spontaan aangeboden. Vrouwen elke dagquote:Op zondag 8 september 2013 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke je hebt gelijk, mannen kan ik ook wel versieren
Sommige vrouwen ook welquote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mannen zijn super duidelijk en makkelijk
En daar krijg je gekleurd haar van?quote:Op zondag 8 september 2013 17:57 schreef sararaats het volgende:
ik heb net een boule de Berlin op
[ afbeelding ]
hehehe nee. het waren echt 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
En daar krijg je gekleurd haar van?
He keukenprinsesje van mequote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
En daar krijg je gekleurd haar van?
mooi maar het mijne is gedaan met pastelkrijtquote:Op zondag 8 september 2013 18:08 schreef Myraela het volgende:
Als je je haar een kleurtje geeft, moet je het eigenlijk wel meteen echt doen.
Zoals mijn turquoise dipdye.
[ afbeelding ]
Chillquote:Op zondag 8 september 2013 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi kaneelliebillie.Hoe is het daar in het mooie Leiden?
Toftoftof.quote:Op zondag 8 september 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chill
Vandaag de kapstok opgehangen en 2 lampen. Gister een schilderij en een spiegel. Het wordt iedere keer een beetje meer af.
Ben ook ermee aan het opruimen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toftoftof.Lekker gevoel is dat he?
Hier moeten we eigenlijk ook nog allemaal kleine dingetjes doen, maar we komen er maar niet aan toe. En hebben er geen zin in.
Kleine dingen als fotolijstjes enzo.quote:Op zondag 8 september 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ook ermee aan het opruimen.
Wat sokken weggedaan, broek weggedaan etc.
Ik had geloof ik 7 dekbedden.Daarvan wat weg gedaan.
Beetje winkelen voor verse groenten bij de Turk, lekker eten maken. Omnomnom.
Wat moet er bij jullie nog gedaan worden?
Ik ben te mannelijk daarvoor.quote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kleine dingen als fotolijstjes enzo.
Ik ben mijn vriend al van zijn spel aan het jagenquote:
hebben meer vocht in zich?quote:Op zondag 8 september 2013 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom worden tomaten altijd zo tiefusheet .... in verhouding tot andere ingrediënten/ groenten
Echt raar dit.quote:Op zondag 8 september 2013 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
Whooaaa Myraela!
mooie catfish twist!
hij is niet helemaal goed in zijn hoofd!quote:Op zondag 8 september 2013 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt raar dit.Die jongen is echt het toppunt van domheid.
Mensen die online relaties hebben met iemand die niet is wij hij/zij zegt te zijnquote:
Hmm, klinkt niet als iets voor mijquote:Op zondag 8 september 2013 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mensen die online relaties hebben met iemand die niet is wij hij/zij zegt te zijn
en die gaan ze dan opsporen en ontmoeten
typisch mtv programmaquote:Op zondag 8 september 2013 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet als iets voor mij
Lijkt gescript.quote:Op zondag 8 september 2013 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mensen die online relaties hebben met iemand die niet is wij hij/zij zegt te zijn
en die gaan ze dan opsporen en ontmoeten
Hmm nee. Ieder z'n dingquote:Op zondag 8 september 2013 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
typisch mtv programma
je moet er van houden
ik ben er gek op
ja zou je denken he maar ik vrees van nietquote:
Oh scammers zat helaas. Triest volk eigenlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zou je denken he maar ik vrees van niet
het is echt dagelijkse kost hoor op het internet
http://www.usatoday.com/s(...)tory-common/1566438/
Ik wou dat ik wat minder moreel besef hadquote:Op zondag 8 september 2013 19:06 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Oh scammers zat helaas. Triest volk eigenlijk.
Dat compenseer ik wel.quote:Op zondag 8 september 2013 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wat minder moreel besef had
Waar had ie het dit keer over?quote:Op zondag 8 september 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb zojuist weer een geweldig gesprek gehad met de jongste![]()
![]()
Waarom papa's geen baby's konden krijgen ....quote:
Haha, nu al een hosselbaasquote:Op zondag 8 september 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom papa's geen baby's konden krijgen ....
En dat hij later gewoon twee vriendinnetjes neemt
Want dan kan de ene een jongen krijgen en de ander een meisje.
Simpel toch![]()
Vraag me af van wie hij dat heeftquote:
Twee zusjes?quote:
cutequote:Op zondag 8 september 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom papa's geen baby's konden krijgen ....
En dat hij later gewoon twee vriendinnetjes neemt
Want dan kan de ene een jongen krijgen en de ander een meisje.
Simpel toch![]()
Verborgen talent?quote:Op zondag 8 september 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag me af van wie hij dat heeft
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul.quote:Op zondag 8 september 2013 19:32 schreef JamesTKirk het volgende:
Ik stond net met een jonge meid onder de douche.
He zo praat je niet over mijn dochter jaquote:Op zondag 8 september 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul.
En wat als de vader van jouw eerst vriendinnetje dat had gedaan?quote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
He zo praat je niet over mijn dochter jaheb de knuppel al bij de deur staan voor wanneer ze veertien is.
Dan had je niet zo moeten reageren alsof je een chick onder je douche had staanquote:Op zondag 8 september 2013 19:34 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
He zo praat je niet over mijn dochter jaheb de knuppel al bij de deur staan voor wanneer ze veertien is.
En hoe ga jij reageren als jouw jongens straks met hun eerst vriendinnetje thuis komen?quote:
Die onderwerpt ze aan een Gestapoverhoor.quote:Op zondag 8 september 2013 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe ga jij reageren als jouw jongens straks met hun eerst vriendinnetje thuis komen?
Wie zegt dat dat niet zo is geweestquote:Op zondag 8 september 2013 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als de vader van jouw eerst vriendinnetje dat had gedaan?
Als echte moeder. Niet kloppen en dan thee brengen op hun slaapkamersquote:Op zondag 8 september 2013 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe ga jij reageren als jouw jongens straks met hun eerst vriendinnetje thuis komen?
Wat voor pizza had je?quote:
Mijn 'schoonpapa' ging altijd op de kamer ernaast zogenaamd spullen pakken als ik en mijn ex bezig warenquote:Op zondag 8 september 2013 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als echte moeder. Niet kloppen en dan thee brengen op hun slaapkamers
Weet ik het.
Dat duurt nog wel ff.
Akwardquote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn 'schoonpapa' ging altijd op de kamer ernaast zogenaamd spullen pakken als ik en mijn ex bezig waren![]()
zolang je dat maar niet doet
no shitquote:
Zo was de moeder van mijn ex ookquote:Op zondag 8 september 2013 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
De moeder van mijn eerste echte vriendje vond dat alles moest kunnen
inclusief een leuk 'en hoe was het' gesprekje op de rand van het bed
dan liever iemand die haar zoon probeert te cockblocken met thee
quote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn 'schoonpapa' ging altijd op de kamer ernaast zogenaamd spullen pakken als ik en mijn ex bezig waren![]()
zolang je dat maar niet doet
'en hoe was het?'quote:Op zondag 8 september 2013 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
Nu snap ik opeens waarom mensen muziek opzettenquote:Op zondag 8 september 2013 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
no shiten mijn ex was niet bepaald de stilste dus die moest ik dan steeds de mond snoeren
tha fuck.... even gezellig napratenquote:Op zondag 8 september 2013 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
Haha, die werd daar stiekem gewoon een beetje hitsig van.quote:Op zondag 8 september 2013 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
Dat moet je nooit doen, dan hoor je de trapgeluiden etc nietquote:Op zondag 8 september 2013 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu snap ik opeens waarom mensen muziek opzetten
Geilquote:Op zondag 8 september 2013 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
no shiten mijn ex was niet bepaald de stilste dus die moest ik dan steeds de mond snoeren
Oh ja dat is waar ookquote:Op zondag 8 september 2013 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat moet je nooit doen, dan hoor je de trapgeluiden etc niet
tenzij je heel je huis voor je alleen hebt, maar ik heb nu huisgenoten en vroeger gewoon mijn oudersenzoquote:
Ouders en broer/zus is vervelend. Huisgenoten /carequote:Op zondag 8 september 2013 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tenzij je heel je huis voor je alleen hebt, maar ik heb nu huisgenoten en vroeger gewoon mijn ouders en broer enzo
Mijn huisgenoten komen serieus best vaak onaangekondigd binnenquote:Op zondag 8 september 2013 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ouders en broer/zus is vervelend. Huisgenoten /care
Lijkt me ook niet al te prettig.quote:Op zondag 8 september 2013 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ouders en broer/zus is vervelend. Huisgenoten /care
Sok om de deur routine afsprekenquote:Op zondag 8 september 2013 19:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten komen serieus best vaak onaangekondigd binnen
Ja, of je doet gewoon je deur van binnenuit op slotquote:Op zondag 8 september 2013 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sok om de deur routine afspreken
"O hai, kan ik een beetje suiker lenen?"quote:Op zondag 8 september 2013 19:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten komen serieus best vaak onaangekondigd binnen
Nee, maar als je even wacht heb ik nog wel een proteïneshake voor jequote:Op zondag 8 september 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"O hai, kan ik een beetje suiker lenen?"
Prettig is het niet inderdaad. Maar het is niet dat je die huisgenoten na x jaar nog ziet. Bovendien wordt iedereen wel een keer betrapt of betrapt iemand andersquote:Op zondag 8 september 2013 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet al te prettig.
quote:Op zondag 8 september 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar als je even wacht heb ik nog wel een proteïneshake voor je
De oplossingquote:Op zondag 8 september 2013 19:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, of je doet gewoon je deur van binnenuit op slot
maar dat komt zo rapist over![]()
Nou, liever nietquote:Op zondag 8 september 2013 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
gewoon vragen of ze mee willen doen
dan leren ze wel kloppen
godverquote:Op zondag 8 september 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar als je even wacht heb ik nog wel een proteïneshake voor je
En dan net die ene treffen die ja zegtquote:Op zondag 8 september 2013 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
gewoon vragen of ze mee willen doen
dan leren ze wel kloppen
win win toch?quote:Op zondag 8 september 2013 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan net die ene treffen die ja zegt
Ligt eraan of het dames zijn, ik heb mannelijke huismattiesquote:
Hangt er vanaf wie het is, en of je partner het ook wil.quote:
ja kijk, jij begint al foutquote:Op zondag 8 september 2013 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie het is, en of je partner het ook wil.
Dat zou goed kunnenquote:Op zondag 8 september 2013 19:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zei je zusje gisteravond ook
quote:Op zondag 8 september 2013 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja kijk, jij begint al fout
je partner inspraak geven en zo
Is ze dood?quote:Op zondag 8 september 2013 20:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnenheeft gister hard geregend op de begraafplaats
Nee joh weet je wel niet hoeveel extra een trio kostquote:Op zondag 8 september 2013 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja kijk, jij begint al fout
je partner inspraak geven en zo
Nee en ik hoop ook nooit in een situatie te komen waarbij dat relevant isquote:Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh weet je wel niet hoeveel extra een trio kost
ik moest lachenquote:Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh weet je wel niet hoeveel extra een trio kost
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee en ik hoop ook nooit in een situatie te komen waarbij dat relevant is
Guitar heroquote:Op zondag 8 september 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
bam! even een plaatje voor de zondagavond
Southparkquote:
Wat stuurt zij?quote:Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
ik weet niet wat ik terug moet sturen
ze vraagt een beetje hoe mijn week was etcquote:
Jezus jij doet echt moeilijkquote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze vraagt een beetje hoe mijn week was etcmaar ik wil niet zo heel duf overkomen
Ja watquote:
Ja stuur dan watquote:Op zondag 8 september 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja wat![]()
Ik moet toch even een leuk berichtje terug sturen, dat kan het maken of breken
Inderdaad gewoon wat sturenquote:
Nee, dezelfdequote:Op zondag 8 september 2013 20:10 schreef Fascination het volgende:
Oh god, ben je nu met een ander wijfje bezig?
jajajajaquote:
Hou het kort.quote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
ze vraagt een beetje hoe mijn week was etcmaar ik wil niet zo heel duf overkomen
Ja, maar ze vraagt wel echt 3 dingenquote:
Gewoon eerlijk zeggen wat je bezig heeft gehoudenquote:Op zondag 8 september 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja wat![]()
Ik moet toch even een leuk berichtje terug sturen, dat kan het maken of breken
alleen maar sporten, fifa spelen en naar de uni gaan?quote:Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zeggen wat je bezig heeft gehouden
Kort en krachtigquote:
Dit. Waarom moeilijk doen en een antwoord verzinnenquote:Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zeggen wat je bezig heeft gehouden
Wat zijn de andere twee dingen?quote:Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja, maar ze vraagt wel echt 3 dingendus alleen tof zou vreemd zijn
Nee dat doe ik ook nietquote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Waarom moeilijk doen en een antwoord verzinnen
Spontaan, vergeet vooral spontaan neertypen niet.quote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
Nee dat doe ik ook niet![]()
maar ik moet het wel een beetje leuk neertypen
Niets in dit hele leven gaat spontaanquote:Op zondag 8 september 2013 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spontaan, vergeet vooral spontaan neertypen niet.
Let's agree to disagree.quote:Op zondag 8 september 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Niets in dit hele leven gaat spontaan
Vertel dat je advies krijgt van onsquote:Op zondag 8 september 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niets in dit hele leven gaat spontaan
Je bent echt wanhopig hé?quote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook niet![]()
maar ik moet het wel een beetje leuk neertypen
Neequote:
Doe dat dan ookquote:Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
ik heb al 2 dagen de fuck it mentaliteit maarja nu moet ik weer aan de bak
quote:Op zondag 8 september 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Aldo gaat verder met brainstormen
Haar fucken dat is toch de bedoelingquote:Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ze heeft je 2 dagen geen berichtje gestuurd?quote:Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Jaquote:Op zondag 8 september 2013 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft je 2 dagen geen berichtje gestuurd?
Hou je het wel kort. Dus minder dan 700 woordenquote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
maar net dus wel, dus ik moet even iets terugsturen![]()
en ik ben nu aan het typen
Ik zit nu op 2000quote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hou je het wel kort. Dus minder dan 700 woorden
Je hele dagboek hoef je haar niet te laten lezenquote:
owquote:Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hele dagboek hoef je haar niet te laten lezen
Heeft ze de mobiel al op de trilstand gezet zekerquote:Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
Zij: Hoe was je week
Aldo: fuck it. Neuken?
Zij: Sorry mijn whatsapp doet raar
Of zo...quote:Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
godverdommequote:Op zondag 8 september 2013 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zo...
Aldo: wat kaaltjes, net als je geile kutje dat ik hoop te neuken binnenkort.
Ff bellenquote:Op zondag 8 september 2013 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heeft ze de mobiel al op de trilstand gezet zeker
WTF wil je haar niet spreken dan?quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUU BELLEN IS ENGGGG![]()
We zitten allemaal met een reden op FOK! hequote:Op zondag 8 september 2013 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTF wil je haar niet spreken dan?
Truequote:Op zondag 8 september 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
We zitten allemaal met een reden op FOK! he
Leedvermaak. Dus ga zo door.quote:Op zondag 8 september 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
We zitten allemaal met een reden op FOK! he
Tja, kan, maar ik verschuil me liever nog even een paar dagen achter tekst en als dat goed gaat zal ik wel een telefoontje plegen voor een vervolgdatequote:
mamaquote:Op zondag 8 september 2013 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idd erg vermakelijk.....
Sorry zoon
Dat heb ik gedaan maar als je mijn advies niet op volgt en zo blijft miepen als een wijf wordt je natuurlijk nooit een echte vent hequote:
Ga klagen bij papaquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan maar als je mijn advies niet op volgt en zo blijft miepen als een wijf wordt je natuurlijk nooit een echte vent he
ja kloptquote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan maar als je mijn advies niet op volgt en zo blijft miepen als een wijf wordt je natuurlijk nooit een echte vent he
Vraag het aan hemquote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet niet of Cryo mij als zoon ziet
Mijn ex kan je vast ook wel helpenquote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet niet of Cryo mij als zoon ziet
En Vinniiee hoe zou jij dat doen dan?quote:
Vinniiee kan niet hosselen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En Vinniiee hoe zou jij dat doen dan?
In rijmvormquote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En Vinniiee hoe zou jij dat doen dan?
Dat is best moeilijkquote:
Welnee...quote:
Waar ik deze week nog wil van genieten,quote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef AirwiN het volgende:
Welnee...
Er is één ding dat ik zeker weet
Ik wil je flink diep neuken in je lekkere reet
quote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee...
Er is één ding dat ik zeker weet
Ik wil je flink diep neuken in je lekkere reet
quote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar ik deze week nog wil van genieten,
is dat jij mij berijdt terwijl je speelt met je tieten
Hoi buurmeisjequote:
Hai jij!quote:
Hello!quote:
Alles goed natuurlijk. Zoals altijd.quote:
Ja, goed!quote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles goed natuurlijk. Zoals altijd.
En met jou?
Ja, goed hoor!quote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hello!![]()
Hoe is het? Hoe was je vakantie?
Wat voor een tegenvallertjes?quote:Op zondag 8 september 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, goed hoor!![]()
Vakantie was vet tof, heb me ontzettend vermaakt ook al had ik een paar kleine tegenvallertjes![]()
Inmiddels helemaal gesetteld?
Lola with the cute little kido'squote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
buurmeisje met de cute little kitties
Eerste paar dagen ontzettend slecht weer en telefoon kapot gegaan. Verder nog een paar keer een paar uur moeten wachten bij een hotel omdat er niemand was of pas vanaf een bepaalde tijd kon incheckenquote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor een tegenvallertjes?![]()
Fijn dat het verder tof was!Geef eens een korte samenvatting van de hoogtepunten als je wil
Niice! Ziet er goed uitquote:Op zondag 8 september 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerste paar dagen ontzettend slecht weer en telefoon kapot gegaan. Verder nog een paar keer een paar uur moeten wachten bij een hotel omdat er niemand was of pas vanaf een bepaalde tijd kon inchecken![]()
Hoogtepunten:
-Uitzicht op de Bodensee
-Uitzicht in de bergen
Eventueel hier een compleet verslag te zien en op m'n FB nog wat meer foto's
Drakenquote:Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lola with the cute little kido's
Ja, ga de 4e week inmiddels alweer in.quote:
Ah. Bevalt het nog?quote:Op zondag 8 september 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ga de 4e week inmiddels alweer in.![]()
Begonnen met je opleiding inmiddels? Ik snap die regio's allemaal niet, maar volgens mij is iedereen weer aan de bak
Zeker weten, heb me nog geen moment verveelt en er valt nog zoveel te lerenquote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Bevalt het nog?
Ja, net een week begonnen
Fijn!quote:Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker weten, heb me nog geen moment verveelt en er valt nog zoveel te leren
Good, good
Jaquote:Op zondag 8 september 2013 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geweldig
Zijn het broertjes/zusjes van elkaar?
Jaa, rond de feestdagen zijn ze aan de beurtquote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zooooo leuk
Wel op tijd laten helpen. Voor je het weet heb je nog meer poezewoezels
Leuk kerstkadootjequote:Op zondag 8 september 2013 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa, rond de feestdagen zijn ze aan de beurt
quote:Op zondag 8 september 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk kerstkadootje
Iets met klokkenspel
Te flauw
Hahahaquote:Op zondag 8 september 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk kerstkadootje
Iets met klokkenspel
Te flauw
BEL DE KRANT!!!quote:Op zondag 8 september 2013 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja goedhebben net een half uur gewappt
nope, want het was gewoon gezelligquote:Op zondag 8 september 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit keer hoefde je niet bij elke vraag 2 uur na te denken?
Moeilijk héquote:Op zondag 8 september 2013 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nope, want het was gewoon gezellig
heey man alles goed?quote:
heeyquote:
mooi manquote:
jazeker ben geen helpende meer trouwensquote:
Wat ben je danquote:Op maandag 9 september 2013 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker ben geen helpende meer trouwens
ik zit tegenwoordig op een reintergratiebedrijf om me om te scholen voor administratief werkquote:
het is wel vrij leerzaam jaquote:Op maandag 9 september 2013 12:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zit tegenwoordig op een reintergratiebedrijf om me om te scholen voor administratief werk
Loop jij altijd als de spreekwoordelijk olifant door je huisje dan?quote:Op maandag 9 september 2013 15:07 schreef Tamashii het volgende:
Aaah goedemiddag, opruimdag. Again ja
Kun je niet eens een opruimdag bij mij komen houdenquote:Op maandag 9 september 2013 15:07 schreef Tamashii het volgende:
Aaah goedemiddag, opruimdag. Again ja
Weet je hoe tof het is om soms eens ongegeneerd te stampen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:51 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Loop jij altijd als de spreekwoordelijk olifant door je huisje dan?
quote:Op maandag 9 september 2013 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoe tof het is om soms eens ongegeneerd te stampen.
Nee, als Noonoo!quote:Op maandag 9 september 2013 15:51 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Loop jij altijd als de spreekwoordelijk olifant door je huisje dan?
Was het maar zo'n feest, heb dadelijk geen tijd meer over. Studie, stage, werk.quote:Op maandag 9 september 2013 15:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je niet eens een opruimdag bij mij komen houden
Tegenwoordig noemen ze dit vast oldskool hahahaquote:Op maandag 9 september 2013 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of cdtje van defqon aan ofzeau.
Moet kunnen zo af en toe
quote:Op maandag 9 september 2013 16:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, heb dadelijk geen tijd meer over. Studie, stage, werk.
Best welquote:Op maandag 9 september 2013 16:03 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemen ze dit vast oldskool hahaha
Jaa shit happens. Het is maar voor tien maanden tho en tussentijds nog een keer verhuizen dusjahquote:
Pff toe maar druk!quote:Op maandag 9 september 2013 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaa shit happens. Het is maar voor tien maanden tho en tussentijds nog een keer verhuizen dusjah
liever wat ibuprofenquote:
ja zo van binnen uitquote:
Toch geen groeipijn hoop ikquote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zo van binnen uit
dat ik het op peuzel en dat het dan door mijn bloedvaten er heen rent en boven op de boze pijn dingels gaat zitten
ik hoop het wel!quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zo van binnen uit
dat ik het op peuzel en dat het dan door mijn bloedvaten er heen rent en boven op de boze pijn dingels gaat zitten
quote:Op maandag 9 september 2013 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb auw. Mag ik aan je tiet lurken.
Geen beter medicijn te verzinnen joh
Seks is wel een hele goede pijnstiller.quote:Op maandag 9 september 2013 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb auw. Mag ik aan je tiet lurken.
Geen beter medicijn te verzinnen joh
Nee, niet je tietjes.quote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
ik hoop het wel!
ik ben wat afgevallen en toen zijn ze gekrompen
quote:Op maandag 9 september 2013 17:29 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Seks is wel een hele goede pijnstiller.
Vanwaar het verdriet?quote:
ik weet hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |