Speciaal voor jullie:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Cocktease maar dan andersquote:
Niet zo bescheiden!quote:
oke je hebt gelijk, mannen kan ik ook wel versierenquote:
kan ik jou inhuren?quote:Op zondag 8 september 2013 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Cocktease maar dan anders
Met deze TT weet ik niet of ik hier wel gezien wil worden hoor
Mijn enige talent!
Ja nee mannen zijn ....quote:Op zondag 8 september 2013 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
komt omdat vrouwen gewoon een beetje loco zijn
Makkelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
oke je hebt gelijk, mannen kan ik ook wel versieren
mannen zijn super duidelijk en makkelijkquote:Op zondag 8 september 2013 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee mannen zijn ....
Eindeloze discussie
Daar is geen kunst aan. Mannen krijgen zelden seks spontaan aangeboden. Vrouwen elke dagquote:Op zondag 8 september 2013 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke je hebt gelijk, mannen kan ik ook wel versieren
Sommige vrouwen ook welquote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mannen zijn super duidelijk en makkelijk
En daar krijg je gekleurd haar van?quote:Op zondag 8 september 2013 17:57 schreef sararaats het volgende:
ik heb net een boule de Berlin op
[ afbeelding ]
hehehe nee. het waren echt 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
En daar krijg je gekleurd haar van?
He keukenprinsesje van mequote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
En daar krijg je gekleurd haar van?
mooi maar het mijne is gedaan met pastelkrijtquote:Op zondag 8 september 2013 18:08 schreef Myraela het volgende:
Als je je haar een kleurtje geeft, moet je het eigenlijk wel meteen echt doen.
Zoals mijn turquoise dipdye.
[ afbeelding ]
Chillquote:Op zondag 8 september 2013 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi kaneelliebillie.Hoe is het daar in het mooie Leiden?
Toftoftof.quote:Op zondag 8 september 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chill
Vandaag de kapstok opgehangen en 2 lampen. Gister een schilderij en een spiegel. Het wordt iedere keer een beetje meer af.
Ben ook ermee aan het opruimen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toftoftof.Lekker gevoel is dat he?
Hier moeten we eigenlijk ook nog allemaal kleine dingetjes doen, maar we komen er maar niet aan toe. En hebben er geen zin in.
Kleine dingen als fotolijstjes enzo.quote:Op zondag 8 september 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ook ermee aan het opruimen.
Wat sokken weggedaan, broek weggedaan etc.
Ik had geloof ik 7 dekbedden.Daarvan wat weg gedaan.
Beetje winkelen voor verse groenten bij de Turk, lekker eten maken. Omnomnom.
Wat moet er bij jullie nog gedaan worden?
Ik ben te mannelijk daarvoor.quote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kleine dingen als fotolijstjes enzo.
Ik ben mijn vriend al van zijn spel aan het jagenquote:
hebben meer vocht in zich?quote:Op zondag 8 september 2013 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom worden tomaten altijd zo tiefusheet .... in verhouding tot andere ingrediënten/ groenten
Echt raar dit.quote:Op zondag 8 september 2013 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
Whooaaa Myraela!
mooie catfish twist!
hij is niet helemaal goed in zijn hoofd!quote:Op zondag 8 september 2013 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt raar dit.Die jongen is echt het toppunt van domheid.
Mensen die online relaties hebben met iemand die niet is wij hij/zij zegt te zijnquote:
Hmm, klinkt niet als iets voor mijquote:Op zondag 8 september 2013 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mensen die online relaties hebben met iemand die niet is wij hij/zij zegt te zijn
en die gaan ze dan opsporen en ontmoeten
typisch mtv programmaquote:Op zondag 8 september 2013 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet als iets voor mij
Lijkt gescript.quote:Op zondag 8 september 2013 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mensen die online relaties hebben met iemand die niet is wij hij/zij zegt te zijn
en die gaan ze dan opsporen en ontmoeten
Hmm nee. Ieder z'n dingquote:Op zondag 8 september 2013 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
typisch mtv programma
je moet er van houden
ik ben er gek op
ja zou je denken he maar ik vrees van nietquote:
Oh scammers zat helaas. Triest volk eigenlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zou je denken he maar ik vrees van niet
het is echt dagelijkse kost hoor op het internet
http://www.usatoday.com/s(...)tory-common/1566438/
Ik wou dat ik wat minder moreel besef hadquote:Op zondag 8 september 2013 19:06 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Oh scammers zat helaas. Triest volk eigenlijk.
Dat compenseer ik wel.quote:Op zondag 8 september 2013 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wat minder moreel besef had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |