Sowieso. Lekker laten gaan de geschiedenis. Als ik één ding heb geleerd van Time Cop.quote:Op zondag 8 september 2013 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik een tijdmachine had zou ik niet terug in de tijd gaan om de joden te redden van Hitler, ik zou terug gaan naar mijn pubertijd.. 14 jarig jochie beetje aan die pronte borstjes voelen van die jonge chicks.
Sinds ik weet dat je het zo spelt heeft dat woord een hele andere betekenis gekregen voor mij.quote:
Voor het 2e jaar op rij een omzet van boven de 500 miljoen, niet gelijk gaan overdrijven met miljarden.quote:Op zondag 8 september 2013 17:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Op zichzelf valt het bedrag wel te verdedigen. Real is een bedrijf, en bedrijf waar miljarden in omgaan. Is gewoon een investering.
Echter, de waarde klopt voor geen meter. Ronaldo, toch met afstand de beste voetballer van de wereld, heeft minder gekost. Dat klopt voor geen meter.
Mijn leven is ook niet fantastisch gelopen maarja.. uiteindelijk kom je ergens daardoor en die ervaring was toch goed denk ik dan.quote:Op zondag 8 september 2013 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Lekker laten gaan de geschiedenis. Als ik één ding heb geleerd van Time Cop.
Don't hate me.. i'm just an alien with 37 tons of new millium.quote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
im on my road to riches, mo' money mo' bitches
Bid jij dan niet tot DonRaja?quote:Op zondag 8 september 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al een maand ben je geen moddereter meer, en nog steeds ben je blauw. Alleen Jezus kan dit.
Dan gaan er in een paar jaar tijd toch echt miljarden in om.quote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor het 2e jaar op rij een omzet van boven de 500 miljoen, niet gelijk gaan overdrijven met miljarden.
Ik heb hem al een paar uur niet gezien.quote:
Mijn zoon kan het ook inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al een maand ben je geen moddereter meer, en nog steeds ben je blauw. Alleen Jezus kan dit.
moet de primera division wel blijven groeien en daar lijkt een probleem te zitten. Heel die competitie wordt steeds oninteressanterquote:Op zondag 8 september 2013 17:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan gaan er in een paar jaar tijd toch echt miljarden in om.
Dat interview met Hansie was weer om te huilen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |