mooie reacties ookquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 10:56 schreef Chai het volgende:
R&P / Verliefd op meisje...alleen ze rookt
quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef Salatrel het volgende:
R&P / Verliefd op mezelf...alleen ik rook
quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef Salatrel het volgende:
R&P / Verliefd op mezelf...alleen ik rook
Dit.quote:Op maandag 9 september 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
Vechtscheiding.Lekker hip woord, lekker anders.
Jij hebt duidelijk geen idee waar Syl en Raf doorheen zijn gegaan.quote:Op maandag 9 september 2013 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit.
Echt zo'n woord dat door Shownieuws kijkende, niet-werkende huismoeders gebruikt wordt.
Sylvie is een hoer.quote:Op maandag 9 september 2013 11:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen idee waar Syl en Raf doorheen zijn gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 11:07 schreef Salatrel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al pics van je huis?quote:Op maandag 9 september 2013 11:16 schreef Murdera het volgende:
Nootjes, wat heb je geboden voor die seiko?
Nee, zal ik dit weekend even maken als fornhuis, koelkast, kast en nog wat spulletjes er zijn.quote:
Fornhuis.quote:Op maandag 9 september 2013 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, zal ik dit weekend even maken als fornhuis, koelkast, kast en nog wat spulletjes er zijn.
Kan wel paar dingen bedenken, hehe.quote:
Hehe. Wowquote:Op maandag 9 september 2013 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan wel paar dingen bedenken, hehe.
Is dit serieus denken jullie?quote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef christine92 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik zie er goed uit.
Met zo'n schoonheid, zou je toch ook willen ontbijten?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |