Hij heeft natuurlijk wel superverse banden, gelukkig.quote:
Dat kan een keer gebeuren. Het is niet structureel zoals in 2009quote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef twiFight het volgende:
Mooi gevecht, maar twee voormalig wereldkampioenen strijden om P11
Ik vind het niet erg, maar het is een beetje sneu dat daar de enige actie in deze race is te vinden.quote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan een keer gebeuren. Het is niet structureel zoals in 2009
Dat wordt stampen de laatste 3 ronden.quote:Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef Nober het volgende:
Ronde 49 en nog maar 9.3 seconden, ik zei het toch!! Alonso
Ik vind het wat betreft Lewis niet erg. Wat betreft Kimi wel.quote:Op zondag 8 september 2013 15:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar het is een beetje sneu dat daar de enige actie in deze race is te vinden.
Rijders boeien mij niet, ik vind dat puberaal. Ik kijk voor de sport. Helaas is 'de sport' deze race nogal mager, net zoals Spa overigens. Pas de laatste 5 ronden leeft het wat op.quote:Op zondag 8 september 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wat betreft Lewis niet erg. Wat betreft Kimi wel.
Als ze bij Red Bull zouden rijden?quote:Op zondag 8 september 2013 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
Beetje gek dat ze denken bij Sky dat Hamilton en Raikkonen voor de overwinning mee hadden kunnen doen.
Wat is daar puberaal aan? Iedereen heeft toch een lichte sympathie of dissympathie?quote:Op zondag 8 september 2013 15:21 schreef twiFight het volgende:
[..]
Rijders boeien mij niet, ik vind dat puberaal. Ik kijk voor de sport. Helaas is 'de sport' deze race nogal mager, net zoals Spa overigens. Pas de laatste 5 ronden leeft het wat op.
Hulkenberg gaat nog wel steeds goed trouwens.
Tuurlijk jonge.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |