Dat horen we ook niet vaakquote:
Dat zou me niks verbazen maar hij zal ontslag krijgen bij Ferrari. Ferrari/Fiat/Italie is helemaal klaar met Spanjaard Alonso na gister en Hongarije. Dit is een conflict wat al ruim een jaar loopt. En Santander zou wel eens naar Lotus kunnen gaan ja.... En dan gaat Alonso mee.quote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Alonso stopt? Ik zie hem niet naar Lotus gaan.
1995, 1997, 1999, 2004, 2008, 2010 toch mooie races.quote:Op zondag 8 september 2013 15:00 schreef Maver24 het volgende:
Monza, leuke baan hoor maar het hoeft voor mij niet zo. Slappe hap
Ik hoop het niet.quote:
Juist meer spanning in de banden volgens mij.quote:Op zondag 8 september 2013 15:02 schreef JohnB52 het volgende:
Sinds ze die banden hebben veranderd is er weinig spanning meer...
quote:Op zondag 8 september 2013 15:03 schreef Breaker.Faker het volgende:
je zal maar een abbonement hebben bij Sport1 dan baal je 2 keer
abonnement.quote:Op zondag 8 september 2013 15:03 schreef Breaker.Faker het volgende:
je zal maar een abbonement hebben bij Sport1 dan baal je 2 keer
Zijn team stond niet klaar volgens mij, en daardoor was GiGa te laat met insturen.quote:
Er is maar 1 iemand die geen fout maakt en dat is Giedo. Caterham verknoeid het voor Giedo.quote:
Je kan ook de tv uitzetten en in de zon gaan zitten.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 15:09 schreef twiFight het volgende:
Denk toch dat het voor Vettel preventief is. Hij heeft marge genoeg om een seconde per lap te verliezen.
Hij heeft natuurlijk wel superverse banden, gelukkig.quote:
Dat kan een keer gebeuren. Het is niet structureel zoals in 2009quote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef twiFight het volgende:
Mooi gevecht, maar twee voormalig wereldkampioenen strijden om P11
Ik vind het niet erg, maar het is een beetje sneu dat daar de enige actie in deze race is te vinden.quote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan een keer gebeuren. Het is niet structureel zoals in 2009
Dat wordt stampen de laatste 3 ronden.quote:Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef Nober het volgende:
Ronde 49 en nog maar 9.3 seconden, ik zei het toch!! Alonso
Ik vind het wat betreft Lewis niet erg. Wat betreft Kimi wel.quote:Op zondag 8 september 2013 15:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar het is een beetje sneu dat daar de enige actie in deze race is te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |