Ik vind iemand pesten omdat hij niet kan spellen anders een prima 'straf'.quote:Op zondag 8 september 2013 14:36 schreef o.us2.0 het volgende:
Jij pest een kind dat het niet VEDIEND
Ik geen Engels spreekquote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
DO NORMAL!!!!! DO YOU THINK THIS IS NORMAL????
quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vind iemand pesten omdat hij niet kan spellen anders een prima 'straf'.
quote:Ga huilen.
quote:Met een man neuken van het uitgaan en dan verrast zijn dat je na het neuken weg wordt gegooid.
Waarde TS, wat dacht je te bereiken met dit topic, behalve dat ik steeds meer gepeste kinderen als voorbestemde losers ga beschouwen ?quote:Dikzak.
STOP MET STALKENJA !!! STALKEN IS NIET NORMAAL!!!quote:Op zondag 8 september 2013 14:45 schreef mvdejong het volgende:
En dan TS als reageerder in een aantal recente topics :
[..]
[..]
[..]
Waarde TS, wat dacht je te bereiken met dit topic, behalve dat ik steeds meer gepeste kinderen als voorbestemde losers ga beschouwen ?
Dat heet "antecendenten-onderzoek".quote:Op zondag 8 september 2013 14:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
STOP MET STALKENJA !!! STALKEN IS NIET NORMAAL!!!
Shit, nu je het zegt: wat een kuttraining was dat zegquote:Op zondag 8 september 2013 14:48 schreef TwentyFourr het volgende:
Geen rots & water training hebben gehad![]()
Amateurs.
Heb daar wel een klacht over trouwens:quote:Op zondag 8 september 2013 14:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Shit, nu je het zegt: wat een kuttraining was dat zeg
Meisjes die gingen huilen omdat ze niet een plank durfden door te slaan.
quote:Kosten van de EDIT (één dag introductie training) zijn ¤ 1450 voor teams van maximaal 30 personen. Daarbij inbegrepen 15 Rots & Water Starters handboeken (kostprijs ¤ 25 per stuk) en 2 Rots & Water dvd’s (kostprijs ¤ 55 per stuk)
Wowquote:Op zondag 8 september 2013 14:52 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Heb daar wel een klacht over trouwens:
[..]_!
Mooiquote:Op zondag 8 september 2013 14:56 schreef o.us2.0 het volgende:
HOU OP MET PESTEN!!! JULLIE DOEN ER ALLEEN MAAR PIJN MEE!!!!
Goed bedoeld maar of het echt helpt is een tweede natuurlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wow
Was echt tijdverspilling, maar goed, verplicht door school alles.
Nou, keihard nee schreeuwen helpt niet hea, ieder mongool had het kunnen bedenken lijkt me.quote:Op zondag 8 september 2013 15:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Goed bedoeld maar of het echt helpt is een tweede natuurlijk.
Schijnt wel te helpen als je als vrouw wordt aangerand. Heel hard je eigen naam schreeuwen, namen trekken altijd de aandacht omdat je alleen iemand zijn naam schreeuwt als er wat aan de hand is. Dus als je ooit op straat nog eens wordt lastiggevallen..quote:Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, keihard nee schreeuwen helpt niet hea, ieder mongool had het kunnen bedenken lijkt me.
Ik heb een aparte naam, dus als ik mijn naam ga schreeuwen denkt men waarschijnlijk: wtf is dat voor ietsquote:Op zondag 8 september 2013 15:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Schijnt wel te helpen als je als vrouw wordt aangerand. Heel hard je eigen naam schreeuwen, namen trekken altijd de aandacht omdat je alleen iemand zijn naam schreeuwt als er wat aan de hand is. Dus als je ooit op straat nog eens wordt lastiggevallen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |