Ik ga de mijne zaterdag heen brengen.. ben benieuwd!!quote:Op woensdag 11 september 2013 11:50 schreef iBenny het volgende:
Na 3 weken reparatie kreeg ik vandaag mijn telefoon weer terug. Maar ik heb nog precies dezelfde klachten. Na een bezoekje aan de Hi-winkel hebben ze er een spoedje van gemaakt en wordt hij morgen weer opgehaald.
Hij zag ook het probleem en vond het niet kunnen dat ik mijn telefoon zo terug kreeg. Als hij na 3x nog niet is gerepareerd dan krijg ik een nieuw toestel.
Jij had ongeveer hetzelfde probleem toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga de mijne zaterdag heen brengen.. ben benieuwd!!
Geloof het wel. Hij ligt ondertussen haast 24/7 aan de beademingquote:Op woensdag 11 september 2013 12:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij had ongeveer hetzelfde probleem toch?
Ja nee. Daar klopt geen bal vanquote:Op woensdag 11 september 2013 12:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geloof het wel. Hij ligt ondertussen haast 24/7 aan de beademing
Als ik straks naar huis ga, dan hoop ik dat ie vol is.. dan houdt ie het ongeveer net tot thuis. Dus een uurtje.. en dan luister ik alleen muziek en internet ik wat.quote:
Haha ja..quote:Op woensdag 11 september 2013 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wel relaxed werk: de ontvangen kapotte telefoons weer in een ander doosje doen en terugsturen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wel relaxed werk: de ontvangen kapotte telefoons weer in een ander doosje doen en terugsturen.
Dan zal je leentoestel wel prima zijn denk ikquote:Op woensdag 11 september 2013 12:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Nouja, ik weet wel dat mijn volgende telefoon een simpele wordt. Als ik maar kan bellen, whatsappen en internetten. En een beetje foto's maken..
En ook een stuk kleiner dan deze... hopelijk leeft ie dan gewoon 2 dagen zonder opladen.
Kan een oude van schoonmama lenenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zal je leentoestel wel prima zijn denk ik
Dat kan ook. Mijn leentoestel leek net op een Note die te heet is gewassenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan een oude van schoonmama lenen
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan ook. Mijn leentoestel leek net op een Note die te heet is gewassen
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan ook. Mijn leentoestel leek net op een Note die te heet is gewassen
htc desire. Mijn oudequote:Op woensdag 11 september 2013 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan een oude van schoonmama lenen
Mooi zoquote:Op woensdag 11 september 2013 14:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Even verzekering gebeld, nog steeds niks gehoord.. Terwijl René al bericht had. Krijg leuk bedragje terug
Jij ja, Harry Potter niet hebben gelezenquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Kandidaten van the biggest loser die zelf op facebook zetten hoelang ze er nog in zitten
Nah.. die ene heeft het er net 3 uur geleden opgezetquote:Op woensdag 11 september 2013 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
!
Talpa heeft ze nog niet geschopt?
Dan weet je meteen wat voor soort er in ONZ/KLB rond rentquote:Op woensdag 11 september 2013 22:32 schreef iBenny het volgende:
Net Camping Powned gezien... Wat een lui leeft er in Nederland___!
en mijn clientelequote:Op donderdag 12 september 2013 07:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan weet je meteen wat voor soort er in ONZ/KLB rond rent
Goed bezig man! Hoe verteer je die lopen, 2 dagen rust?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:39 schreef franklop het volgende:
zo en weer 13,6 km erop zitten. Aardig op schema voor volgende week zondag, al moeten er nog wel 2,5 km dan bij
10 dagen rustquote:Op donderdag 12 september 2013 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed bezig man! Hoe verteer je die lopen, 2 dagen rust?
Eigenlijk moest ik dat wel weten.quote:
normaal wel 2 dagen rust, deze 10 is wel een uitzonderingquote:Op donderdag 12 september 2013 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eigenlijk moest ik dat wel weten.
Maar volgende week niet nog een paar relaxte kilometers?
Maar hij heeft wel paar keer Jillian gedaanquote:Op donderdag 12 september 2013 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eigenlijk moest ik dat wel weten.
Lekker dan.. is eigenlijk de omgekeerde wereld!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:59 schreef roos85 het volgende:
Ik word hier echt een beetje simpel van... overal, behalve thuis ontvang en verzend ik via WIFI gelijk mijn WA berichten. Thuis zit er bijna altijd een dikke vertraging in.. terwijl de signaalsterkte gewoon goed isdus zit nu thuis bijna altijd op 3g
Jup, en geen idee hoe ik het moet oplossen.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lekker dan.. is eigenlijk de omgekeerde wereld!
Heb je goed gedaan dat je alweer op dit punt zit. Laatste stuk komt toch op doorzettingsvermogen aan, kun je maar beter uitgerust voor zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:52 schreef franklop het volgende:
[..]
normaal wel 2 dagen rust, deze 10 is wel een uitzondering
Ga nog iig 1 keer een grote afstand lopen, misschien 2 keer en dan donderdag ofzo nog een kort rondje.
Is zo, vorige week had ik wel het idee dat ik het uit had kunnen lopen gelijk, was gisteren wel anders. Zou wel komen doordat ik net wat te weinig had gegeten.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan dat je alweer op dit punt zit. Laatste stuk komt toch op doorzettingsvermogen aan, kun je maar beter uitgerust voor zijn.
Ik word geacht pasta te makenquote:Op donderdag 12 september 2013 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Is essentieel ja, genoeg eten/energie in je lijf. Denk ook aan een goede voorbereiding op de wedstrijddag. Goed wat water vooraf, sportmaaltijd. Als je googled kom je wel sites met goede tips tegen.
vorige keer zowel op zaterdagavond als zondagochtend pasta opquote:Op donderdag 12 september 2013 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Is essentieel ja, genoeg eten/energie in je lijf. Denk ook aan een goede voorbereiding op de wedstrijddag. Goed wat water vooraf, sportmaaltijd. Als je googled kom je wel sites met goede tips tegen.
Ja, vreselijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:12 schreef franklop het volgende:
[..]
vorige keer zowel op zaterdagavond als zondagochtend pasta opDat laatste was nog moeilijk zat om naar binnen te werken om 8:30
Hmm.. je wifi netwerk verwijderen en dan opnieuw inloggen?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup, en geen idee hoe ik het moet oplossen.
GSM factory reset gegeven, WA paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Router gereset enz..
Van gsm bedoel je? Ook al gedaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. je wifi netwerk verwijderen en dan opnieuw inloggen?
Hmm.. dan weet ik het nietquote:Op donderdag 12 september 2013 13:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van gsm bedoel je? Ook al gedaan.
Het is zomer! Sangria bedoel je zeker!quote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef roos85 het volgende:
Zin in warme chochomel met slagroom
Neeje.. kmotchocolaajquote:Op donderdag 12 september 2013 15:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is zomer! Sangria bedoel je zeker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |