quote:
Spectacle fantastiquequote:Op zondag 8 september 2013 11:45 schreef alors het volgende:
Goed topic, was weer een topshow met Rudy
wat ging er allemaal fout vannachtquote:
Die kop, allesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
wint de Beste Artiest Vrouw-award
Die pony
quote:Bedankt voor je stemmen op de volgende artiesten:
Artiest Man - Bo-Saris
Artiest Vrouw - Ntjam Rosie
Groep - Sven Hammond Soul
Album - Sabrina Starke & Metropole Orkest Lean On Me – The Songs Of Bill Withers
Single - Bo-Saris The Addict
Talent - Paul Van Kessel
Live Act - Kyteman
quote:Twee Radio 6 Awards voor New Cool Collective
3-10-13 - 22:28 bron: ANP
New Cool Collective viel donderdagavond tweemaal in de prijzen tijdens de uitreiking van de Radio 6 Soul & Jazz Awards in de Westerunie in Amsterdam. Het jazzcollectief won in de categorieën Beste Groep en Beste Live Act.
New Cool Collective maakte ook kans op de radioprijs in de categorie Beste Album, maar deze award ging naar het album dat Sabrina Stark maakte met het Metropole Orkest onder de titel Lean On Me - The Songs of Bill Withers.
De prijs voor beste mannelijke artiest ging naar Ruben Hein. Trijntje Oosterhuis ging met de prijs voor beste vrouwelijke artiest naar huis. Giovanca werd onderscheiden voor de single How Does It Feel. Tim Wes won de prijs voor Beste Soul & Jazz Talent.
De Radio 6 Soul & Jazz Awards werden voor de tweede keer uitgereikt. Luisteraars van Radio 6 droegen 25 genomineerden aan en kozen de winnaars. Ruben Hein viel als enige voor het tweede jaar in de prijzen. Tijdens het prijzengala in de Westerunie in Amsterdam trad een aantal winnaars live op.
twitter:jeroenkidv twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 22:59:25Geruchten zijn wáár! Vanaf 4 jan. presenteer ik zaterdag- & zondagochtend 'License to Chill' op #Radio6. Laat je baas het maar niet horen... reageer retweet
Ja leuk, maar dat is dus op Rudy's plekquote:Op zondag 15 december 2013 10:39 schreef Pino112 het volgende:
twitter:jeroenkidv twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 22:59:25Geruchten zijn wáár! Vanaf 4 jan. presenteer ik zaterdag- & zondagochtend 'License to Chill' op #Radio6. Laat je baas het maar niet horen... reageer retweet
Niet van 7 tot 10?quote:Op zondag 15 december 2013 11:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is dus op Rudy's plek
Hij tweette dit naar Peter van Brussen die vroeg hoe laat zijn show was....quote:
twitter:jeroenkidv twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 23:08:01@petervanbruggen Jouw oude uren, Peter… ;-) reageer retweet
quote:Peter van Bruggen zet zondag 1 september na 35 jaar in de laatste uitzending van Weekend in Radiocity (van 10.00 tot 12.00 uur) op Radio 6 een punt achter zijn carrière als programmamaker en presentator van KRO-radioprogramma's. Rudy Mackay neemt vanaf september de uren van Peter van Bruggen over met het nieuwe programma `The Real Mackay'.
Ja dat zag ik ookquote:Op zondag 15 december 2013 11:23 schreef alors het volgende:
[..]
Hij tweette dit naar Peter van Brussen die vroeg hoe laat zijn show was....[..]twitter:jeroenkidv twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 23:08:01@petervanbruggen Jouw oude uren, Peter… ;-) reageer retweet
Ah top, hopelijk krijgt hij weer wat vasts, altijd maar invallen en programma's tijdelijk overnemen vind ik zo onverdiend voor hemquote:Op zondag 15 december 2013 11:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ookHeb hem even getweet.
Jaaa hij blijftquote:Op zondag 15 december 2013 11:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ah top, hopelijk krijgt hij weer wat vasts, altijd maar invallen en programma's tijdelijk overnemen vind ik zo onverdiend voor hem
quote:Op zondag 15 december 2013 11:51 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Joanna Give Me Hopehet is bij dat sjoelen áltijd vakje 1
![]()
twitter:pieterkok twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 19:50:41Het is waar, vanaf januari mag ik elke werkdag tussen 14 en 16 uur de stoel warm houden bij #Radio6 ENORM veel zin in! Maar echt! reageer retweet
Ik ga niet luisterenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef Pino112 het volgende:
twitter:pieterkok twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 19:50:41Het is waar, vanaf januari mag ik elke werkdag tussen 14 en 16 uur de stoel warm houden bij #Radio6 ENORM veel zin in! Maar echt! reageer retweet
Wat heb je tegen Pietertje? Z'n programma in de nacht was wel aardig toen ik het begin luisterde.quote:
Ik vind hem echt verschrikkelijk, ik stoor me eigenlijk overal aan bij hem.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Pietertje? Z'n programma in de nacht was wel aardig toen ik het begin luisterde.
Uh, oké.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem echt verschrikkelijk, ik stoor me eigenlijk overal aan bij hem.
quote:Op woensdag 18 december 2013 10:18 schreef themauster het volgende:
Ekdoms After Dinner trip dus inderdaad op de tijd van Ekstra Weekend op Radio 6 en Rudy Mackay zit op zaterdag en zondag tussen 12 en 15 uur.
http://www.radio6.nl/nieuwspagina/1990/
Voor mij geld hetzelfde. Leuk programma vind ik. De afgelopen jaren luisterde ik bijna nooit naar zijn programma op radio 6.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef ddx het volgende:
Aangezien 3fm op vrijdagavond niets meer is, heb ik recent ook Gerard gevonden op Radio 6
twitter:alfredvandewege twitterde op zondag 23-03-2014 om 17:20:35Kijk Pino is er ook bij RT: @Pino112NL Pino D'Angiò op @Radio6NL. Dat kan ik alleen maar waarderen natuurlijk
. #zwartelijst reageer retweet
XDquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede zender. Volgend jaar eens vaker naar luisteren
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede zender. Volgend jaar eens vaker naar luisteren
goeie post dit, trouwensquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Radio 6
3 luisteraars en in de middag PIETERTJE!!!111
quote:Met enige vorm van ironie kunnen we 13 oktober 2015 toch wel een 'Zwarte Dag' noemen. Na een lange periode van spanning en onduidelijkheid is er eindelijk iets meer opheldering rondom het voortbestaan van NPO Radio 6. De Tweede Kamer heeft gestemd op twee, voor NPO Radio 6 zéér belangrijke moties:
Motie 34264-25: MOTIE VAN DE LEDEN VERHOEVEN EN MOHANDIS
Deze motie is aangenomen.
Motie 34264-37: MOTIE VAN HET LID JASPER VAN DIJK
Deze motie is afgewezen.
De Tweede Kamer heeft dus de motie afgewezen om Radio 6 te redden, en heeft de motie goedgekeurd voor behoud van soul & jazz op de publieke omroep. Het is nu aan staatssecretairs Dekker om in overleg met de NPO tot het definitieve plan te komen. Met name dit eerste besluit heeft waarschijnlijk ten gevolge dat de werkzaamheden van het overgrote deel van de mensen die zich met passie en liefde voor de zender hebben ingezet zullen worden beëindigd. De naam 'NPO Radio 6' zal dan komen te vervallen, alsmede de gepresenteerde programma's in de huidige programmering.
Soul & jazz na 1 januari
Dat betekent echter niet dat er vanaf 1 januari 2016 niet meer van soul- en jazzmuziek bij de NPO genoten kan worden. Hoe de toekomst van die muziek gewaarborgd blijft bij de NPO is vooralsnog niet bekend, al wordt in de goedgekeurde motie Radio 4 genoemd, naast het themakanaal dat de NPO onder Radio 2 gepland had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |