komt voor de bakkerquote:
Drie #2'squote:Op zaterdag 7 september 2013 23:47 schreef alors het volgende:
Modjes die reeksen, dat is echt fantastisch.
Modjes zitten gewoon lekker buiten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SPT-modjes zijn er weer niet he.
Hosselen in de club.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Modjes zitten gewoon lekker buiten.
allemaal opgelost, wat een ophefquote:
Tja, Verhoeven zei ook dat ie een fantastische bocht reed terwijl Bauke bijna de bocht uitvloog.quote:
Baas.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
allemaal opgelost, wat een ophef
Was sarcasmequote:Op zaterdag 7 september 2013 23:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tja, Verhoeven zei ook dat ie een fantastische bocht reed terwijl Bauke bijna de bocht uitvloog.
Denk dat de renners ze ook maar lekker laten lullen.
Jij bent één goede mod.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
allemaal opgelost, wat een ophef
Alsof de tram er een paar keer overheen is gereden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat gezicht van Lau...alsof hij 3 weken onder een brug heeft geslapen.
Waar maak je dat nou weer uit op, dat hij een handtekening geeft aan dat jochie?quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:54 schreef Pedroso het volgende:
Gesink heeft er moeite mee om de 2e viool te spelen.
quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:54 schreef Pedroso het volgende:
deze docu heeft te weinig Tankinkquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze docu heeft te weinig Tankink
Zie je gewoon de hele Tour door. Aanvallen zonder te overleggen, op Alp d'Huez Mollema bijna uit het wiel rijden en moeite hebben om vaart te minderen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:55 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Waar maak je dat nou weer uit op, dat hij een handtekening geeft aan dat jochie?
Heb niet alles gezien, maar is ook weer niet zo raar toch? Was jarenlang de kopman, al vanaf het moment dat hij overstapte naar de profs. Kan me voorstellen dat je dan moet wennen aan een situatie waarin er opeens iemand (ver) boven je staat in de ploeg, vooral in dé koers van het jaar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:54 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:57 schreef rubbereend het volgende:
Dan moet ie remmen
Then you have to break hè
goud dit
Volgende week de Tour van Tankink. Ik ben voor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar kan je een losstaande docu van een paar uur over makenquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Precies, een paar jaar geleden dachten we dat Gesink grote rondes ging winnen. Was toen gewoon beter dan renners als Nibali.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien, maar is ook weer niet zo raar toch? Was jarenlang de kopman, al vanaf het moment dat hij overstapte naar de profs. Kan me voorstellen dat je dan moet wennen aan een situatie waarin er opeens iemand (ver) boven je staat in de ploeg, vooral in dé koers van het jaar.
Klopt, is ook niet echt een verwijt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien, maar is ook weer niet zo raar toch? Was jarenlang de kopman, al vanaf het moment dat hij overstapte naar de profs. Kan me voorstellen dat je dan moet wennen aan een situatie waarin er opeens iemand (ver) boven je staat in de ploeg, vooral in dé koers van het jaar.
Lieuwequote:Op zaterdag 7 september 2013 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Parijs uitvallen is toch onmogelijk, dus het is binnen.
Daar weet Lieuwe Westra alles van
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Parijs uitvallen is toch onmogelijk, dus het is binnen.
Daar weet Lieuwe Westra alles van
Stop een pizza in de oven.quote:
RLSquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar kan je een losstaande docu van een paar uur over maken
Ah oké, dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, is ook niet echt een verwijt.
Niet echt, maar wel een vaste top vijf-klant.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Precies, een paar jaar geleden dachten we dat Gesink grote rondes ging winnen. Was toen gewoon beter dan renners als Nibali.
Nibali wint nu grote rondes.quote:Op zondag 8 september 2013 00:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet echt, maar wel een vaste top vijf-klant.
tja niet ieder talent kan die laatste stap van top 5 naar overwinning maken, sterker nog, dat kunnen er maar heel weinigquote:Op zondag 8 september 2013 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nibali wint nu grote rondes.
Klopt.quote:Op zondag 8 september 2013 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja niet ieder talent kan die laatste stap van top 5 naar overwinning maken, sterker nog, dat kunnen er maar heel weinig
Sterker, als Bau, Lau of Robert volgend jaar top-10 kan rijden zou dat al prima zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja niet ieder talent kan die laatste stap van top 5 naar overwinning maken, sterker nog, dat kunnen er maar heel weinig
Het zijn alleen vaak dezelfde die winnenquote:Op zondag 8 september 2013 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Volgens logische statistieken maximaal 1 op de 4.
Archiefquote:Op zondag 8 september 2013 00:03 schreef Pedroso het volgende:
Wat doen ze met de overige 298,5 uren beeldmateriaal ?
Ik had graag nog meer gezien, vooral van de voorbereiding naar de Tour toe.quote:Op zondag 8 september 2013 00:03 schreef Pedroso het volgende:
Wat doen ze met de overige 298,5 uren beeldmateriaal ?
zeker, maar Mollema mag je nu zo langzamerhand wel als vaste waarde voor de top 10 gaan tellen. Alleen in de Tour mag het best een stapje hoger qua ambitie. Volgend jaar moet je top 5 willen halen.quote:Op zondag 8 september 2013 00:03 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Sterker, als Bau, Lau of Robert volgend jaar top-10 kan rijden zou dat al prima zijn.
Kunnen ook dezelfde zijn die 2e worden.quote:Op zondag 8 september 2013 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het zijn alleen vaak dezelfde die winnen
quote:
quote:
quote:
Bij een enorme flop had je ook unieke beelden gehad.quote:Op zondag 8 september 2013 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hadden ze echt geluk mee dat het zo liep deze Tour.
Wauw
Inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2013 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hadden ze echt geluk mee dat het zo liep deze Tour.
Wauw
Kwaliteitsvoorstelling, alles.quote:
Uiteraard, heb dan liever ditquote:Op zondag 8 september 2013 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij een enorme flop had je ook unieke beelden gehad.
Lumineers ook nog?quote:Op zondag 8 september 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nu even naar 3. Atzegod, alles.
qua nieuws is er idd weinig schokkends uitgezonden, maar de beelden zijn wel uniek.quote:Op zondag 8 september 2013 00:10 schreef Sautor het volgende:
Voor 300 uur aan materiaal vind ik het uiteindelijk nog wel magertjes waar ze mee zijn gekomen.
Ohja, zeker unieke beelden. Maar het in beeld brengen het slopend zo'n Tour nu is, de euforie na de waaieretappe, de sfeer die van plek 2+3 omslaat naar 6 en 13, 't was allemaal net niet.quote:Op zondag 8 september 2013 00:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
qua nieuws is er idd weinig schokkends uitgezonden, maar de beelden zijn wel uniek.
Zelfde gevoel jaquote:Op zondag 8 september 2013 00:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ohja, zeker unieke beelden. Maar het in beeld brengen het slopend zo'n Tour nu is, de euforie na de waaieretappe, de sfeer die van plek 2+3 omslaat naar 6 en 13, 't was allemaal net niet.
edit: niet dat ik niet met plezier heb gekeken hoor
Dit. Vooral de gesprekken onderling waren een toevoeging.quote:Op zondag 8 september 2013 00:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ohja, zeker unieke beelden. Maar het in beeld brengen het slopend zo'n Tour nu is, de euforie na de waaieretappe, de sfeer die van plek 2+3 omslaat naar 6 en 13, 't was allemaal net niet.
edit: niet dat ik niet met plezier heb gekeken hoor
Die verloor het in ieder geval van de "he"-teller.quote:Op zondag 8 september 2013 00:37 schreef MCH het volgende:
Heeft iemand de godverdomme teller nog bijgehouden?
"Kom op he, knallen he"quote:Op zondag 8 september 2013 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die verloor het in ieder geval van de "he"-teller.
Klassequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de vader van Lily Aldrinquote:Op zondag 8 september 2013 10:51 schreef Marcoss het volgende:
Die Belkin-gast lijkt op deze dude![]()
[ afbeelding ]
Mooi. Kon gisteren niet kijken.quote:
Tsja...quote:Die gasten worden maar gepamperd!! Met de zweep erover!
Ja das de site/liveblog. Dat is pas een berg treurnisquote:Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
AD die het had over Arjen Floppen halverwege de CL-finale enzo.
Dan kan Pipkin er niet zitten.quote:Op zondag 8 september 2013 13:57 schreef Szura het volgende:
Ergens is het maar raar dat zo'n materiaalman z'n wielen gewoon op de achterbank heeft. Je zou zeggen sloop dan de helft van die bank eruit
Een domme vent wint de tour niet zo dik lijkt me...quote:Op zondag 8 september 2013 14:07 schreef Szura het volgende:
Froome die weer niet weet wat ie moet doen. Domme vent met z'n bellen steeds.
Of 20 jaar geleden bij PDM.quote:Op zondag 8 september 2013 14:02 schreef Szura het volgende:
Ze hadden dit bij Once moeten doen en dan in de TTT
Ik heb genoten. Je weet dat het hektiscvh is. Dit gaf een extra inzicht.quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef NLGooner het volgende:
Interessante documentaire. Ook weleens leuk om te zien hoe het achter de schermen gaat
Leuk om te zien iddquote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef Remzz het volgende:
Erg leuk om te zien. Vooral de stukken in de auto, Marijn Zeeman, met Verhoeven en die Vinny(?) achterin die een paar keer boos werd toegesproken, prachtig dat gescheld en zo naast elkaar bespreken hoe met de media en andere ploegen om te gaan.
NOS won met de registratie van de Ronde ooit een Gouden Roos op Montreux.quote:Op zondag 8 september 2013 14:46 schreef Revanches het volgende:
Bij de ronde van vlaanderen hebben ze een paar jaar terug ook een docu gemaakt met camera's in de volgauto's. Zeker een aanrader. Heb me slap gelachenMet oa. Hillaire
Hoogerland die niet luistert. Waar kennen we dat van?quote:Op zondag 8 september 2013 14:46 schreef Revanches het volgende:
Bij de ronde van vlaanderen hebben ze een paar jaar terug ook een docu gemaakt met camera's in de volgauto's. Zeker een aanrader. Heb me slap gelachenMet oa. Hillaire
Maasssen in de vlakke ritten, Zeeman in de bergritten volgens mijquote:Op zondag 8 september 2013 15:26 schreef Pino112 het volgende:
Weet iemand de reden waarom de ene keer Nico naast Zeeman zit en de andere keer naast Maassen?
Waaieretappe was Zeeman, niet echt berg dus.quote:Op zondag 8 september 2013 15:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maasssen in de vlakke ritten, Zeeman in de bergritten volgens mij
Oja, maar was dat niet een etappe die van tevoren al hadden aangeduid als klassementsgevaarlijk?quote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waaieretappe was Zeeman, niet echt berg dus.
twitter:BaukeMollema twitterde op maandag 09-09-2013 om 20:27:20After the @TeamBelkin Tour-documentary one thing gets clear: cycling tv coverage would be more attractive with images from inside team cars. reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:08 schreef Pino112 het volgende:
Belkin kijkt Belkin
De documentaire 'De Tour van Bauke' leverde dit najaar een uniek kijkje achter de schermen van een wielerploeg op. De Belkin-ploeg, met kopman Bauke Mollema in de hoofdrol, werd dit jaar door verslaggever Kees Jongkind op de voet gevolgd tijdens de succesvolle Tour de France. Veel materiaal was spraakmakend, maar haalde de documentaire niet. Aanstaande zondag wordt een aantal scènes toch nog vertoond. Uit die beelden blijkt onder meer dat Tourwinnaar Chris Froome toenadering tot de Belkin-ploeg zocht tijdens de Tour de France om samen te werken.
Belkin-ploeg komt bij elkaar
De Belkin-ploeg is eind november begonnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Kees Jongkind zocht de formatie op: ''We hebben ze beelden laten zien, die niet in de oorspronkelijke documentaire zaten. De hoofdrolspelers, zoals ploegleiders Merijn Zeeman en Nico Verhoeven en renners Bauke Mollema en Robert Gesink, geven commentaar bij de beelden.''
''Veel kijkers waren na het zien van de film benieuwd naar wat de Belkin-ploeg ervan vond. Hoe hebben zij de documentaire ervaren? Daar hopen we nu een antwoord op te geven. En bovendien konden we op deze manier nog een aantal niet vertoonde fragmenten laten zien. We hebben dus gefilmd hoe ze op de nieuwe beelden reageren.''
Er wordt flink gelachen bij het zien van alle scènes. Zo blijkt dat het maar goed is dat Nico Verhoeven normaal gesproken geen chauffeur is in de koers. Maar ook het spannende fragment waarin Mollema voormalig kopman Gesink terechtwijst, wordt geanalyseerd door de personen in kwestie.
Zondag 15 december, 14.30 uur, Nederland 1: Belkin - niet eerder vertoonde beelden
NOS.nl
Komend jaar lijkt me te snel idd, kan je het beter over een jaar of 5 doen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 december 2013 14:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Leuk
Om dit nogmaals te doen zou waarschijnlijk tegenvallend zijn.
Dat in die ploegauto's zou wel kunnen, gewoon zoals Orica 1x in de zoveel tijd een videotje op youtube gooien.quote:Op zondag 15 december 2013 14:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komend jaar lijkt me te snel idd, kan je het beter over een jaar of 5 doen bijvoorbeeld.
Op TT staat al heel de dag 14.10.quote:Op zondag 15 december 2013 14:59 schreef Sautor het volgende:
Ik dacht dat ik me had vergist met mijn half 3, maar zie dat het echt pas dan uitgezonden had moeten worden...
Op Twitter en bijv de NOS-site naast de livestream 14.30.quote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op TT staat al heel de dag 14.10.
NOS heeft overal in de media 14.30 rondgestrooidquote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op TT staat al heel de dag 14.10.
Wat ik las waren er plotselinge technische problemen waardoor ze het vervroegd haddenquote:Op maandag 16 december 2013 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Wel slecht inderdaad.![]()
Was dat vervroegen i.v.m. het breaking news omtrent het ontslag van Brood bij Roda?
Misschien ben ik te negatief ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:41 schreef Marcoss het volgende:
Had ook wel wat interessante info op kunnen leveren toch? (als ze echt alles hadden mogen filmen uiteraard). De wel/niet ziekte van Mollema aan het begin van de Tour, de manier waarop de pers dit te weten is gekomen, dé rit van Boom en de reactie in de auto's, maar ik denk dat ze wel een uur hadden kunnen vullen met die slottijdrit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |