Ja das de site/liveblog. Dat is pas een berg treurnisquote:Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
AD die het had over Arjen Floppen halverwege de CL-finale enzo.
Dan kan Pipkin er niet zitten.quote:Op zondag 8 september 2013 13:57 schreef Szura het volgende:
Ergens is het maar raar dat zo'n materiaalman z'n wielen gewoon op de achterbank heeft. Je zou zeggen sloop dan de helft van die bank eruit
Een domme vent wint de tour niet zo dik lijkt me...quote:Op zondag 8 september 2013 14:07 schreef Szura het volgende:
Froome die weer niet weet wat ie moet doen. Domme vent met z'n bellen steeds.
Of 20 jaar geleden bij PDM.quote:Op zondag 8 september 2013 14:02 schreef Szura het volgende:
Ze hadden dit bij Once moeten doen en dan in de TTT
Ik heb genoten. Je weet dat het hektiscvh is. Dit gaf een extra inzicht.quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef NLGooner het volgende:
Interessante documentaire. Ook weleens leuk om te zien hoe het achter de schermen gaat
Leuk om te zien iddquote:Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef Remzz het volgende:
Erg leuk om te zien. Vooral de stukken in de auto, Marijn Zeeman, met Verhoeven en die Vinny(?) achterin die een paar keer boos werd toegesproken, prachtig dat gescheld en zo naast elkaar bespreken hoe met de media en andere ploegen om te gaan.
NOS won met de registratie van de Ronde ooit een Gouden Roos op Montreux.quote:Op zondag 8 september 2013 14:46 schreef Revanches het volgende:
Bij de ronde van vlaanderen hebben ze een paar jaar terug ook een docu gemaakt met camera's in de volgauto's. Zeker een aanrader. Heb me slap gelachenMet oa. Hillaire
Hoogerland die niet luistert. Waar kennen we dat van?quote:Op zondag 8 september 2013 14:46 schreef Revanches het volgende:
Bij de ronde van vlaanderen hebben ze een paar jaar terug ook een docu gemaakt met camera's in de volgauto's. Zeker een aanrader. Heb me slap gelachenMet oa. Hillaire
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |