Good for you.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:18 schreef sp3c het volgende:
nou dan heb ik ook een duidelijke relatie met de buurvrouw![]()
het staat er nog gewoon hequote:Op vrijdag 27 september 2013 20:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Good for you.
Ik dacht, ik reageer nog maar even, omdat er gisteren zoveel over gepost is.
Verder vind ik al die woorden over de OP een beetje overdreven. Wat dat betreft wordt het steeds 'netter' en saaier hier op FOK!. Als een beetje sarcasme al niet meer kan. Een wat meer intelligente user prikt daar toch zo doorheen.
Oh, nee. Natuurlijk. En ook bedankt voor jouw standpunt hoor!quote:
Natuurlijk wel. Dat probleem van die kinderen die uit de voerbakken bij de kinderboerderij aten was (volgens sommigen) ook het gevolg van armoede c.q. een gebrek aan subsides bij gezinnen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:26 schreef sp3c het volgende:
nou je moet het er toch mee eens zijn dat het ene probleem (mokka-kindertjes eten uit voederbakken) niet zo bizar veel te maken heeft met het andere probleem (PvdA strooit graag met geld)
ik zie het iig niet
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dat er veel users blijkbaar niet in staat zijn deze schrijfstijl met een korreltje zout te nemen.
Het zijn niet de nieuwe users maar juist die ouwe verzuurde users die nu gaan klagen. In Legioquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
Maarja als hier mensen komen die net nieuw zijn of sarcasme niet snappen kun je ze dat niet echt kwalijk nemen.
mwehquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat probleem van die kinderen die uit de voerbakken bij de kinderboerderij aten was (volgens sommigen) ook het gevolg van armoede c.q. een gebrek aan subsides bij gezinnen.
Dit onderwerp past precies in dat rijtje toch!
Wellicht heeft de postgeschiedenis van LXIV er iets mee te makenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben het er verder wel mee eens dat het een beetje jammer is dat men vandaag de dag al valt over dit soort kleinigheiden
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Wellicht heeft de postgeschiedenis van LXIV er iets mee te maken
quote:
die kun jij toch niet lezen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom maak je anders notes, dropveter.
het was een vraagquote:
Je lult over de notes, natuurlijk worden die gebruikt om een dubieuze post te beoordelen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:42 schreef sp3c het volgende:
clever
maar goed, klacht is afgehandeld lijkt me, dit gaat ook nergens heen verder
zoek allemaal een SC op zou ik zeggen
Gelly lult over de notes, ik heb het er niet over gehad slimmerikquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Je lult over de notes, natuurlijk worden die gebruikt om een dubieuze post te beoordelen.
Dat weet jij net zo goed als ik.
Of: zouden gebruikt moeten worden in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |