Ze nodigen de mensen die normaal aanschuiven uit omdat ze juist voor een leuk programma kunnen zorgen. Deze man heeft vrij weinig toe te voegen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:31 schreef Ironisch het volgende:
Maar er is toch geen verschil tussen bekende of onbekende Nederlanders? Beetje zielige reacties hier
Kan je nou nog niet zeggen vind ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze nodigen de mensen die normaal aanschuiven uit omdat ze juist voor een leuk programma kunnen zorgen. Deze man heeft vrij weinig toe te voegen.
Dat idd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:31 schreef Ironisch het volgende:
Maar er is toch geen verschil tussen bekende of onbekende Nederlanders? Beetje zielige reacties hier
Meh, dat valt me nu anders al op. Vergelijk hem maar met Bert.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:33 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Kan je nou nog niet zeggen vind ik.
Dan blijven ze hangenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom moeten die Zalando reclames altijd zo tergend slecht zijn.
Deze blijven niet hangen bij me. Het enige dat ik weet is dat ze kutreclames hebben. De inhoud van de reclames herinner ik me niet.quote:
Net zo dik, net zo guitig.quote:
Obese, hoe is het met...quote:
Ze hebben Martin gespaard. Tijdens de opname gingen ze nog wat langer door op het nertsen fokken. Harm en Raoul zijn erg anti nertsen fokken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
Nertsenhouders worden volgens mij ook redelijk veel bedreigd door zogenaamde hippies.
Zul je zien dat je de volgende keer bij een ander product opeens stukken duurder uit bent.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:50 schreef waxmask het volgende:
Tja vandaag voor 80 euro bij de Jumbo waar ik bij de appie meer dan 100 voor hetzelfde had moeten betalen. Kregen we er ook nog eens een kilo kaas van 11 euro erbij. graties...
Van der Wal had ook zo z'n mindere momenten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:50 schreef Apostrof het volgende:
Ik mis van der Wal weer als ik Acda weer zo hoor brallen.
Ben normaliter een winkel hopper voor reclames en goede producten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zul je zien dat je de volgende keer bij een ander product opeens stukken duurder uit bent.
Mwoa, was die zoveel beter?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:50 schreef Apostrof het volgende:
Ik mis van der Wal weer als ik Acda weer zo hoor brallen.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:53 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Dat laatste seizoen bij de TROSwerd toen helemaal kapotgemaakt.
Vond ik wel.quote:
Acda heeft al 2 seizoenen zijn naam die hij bij de Tros had niet waar gemaakt. Wat was die uitzending goud waar zelfs mensen uit de zaal vertrokken omdat Acda zo grof was...quote:
Die aflevering met Van Rossem.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:53 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Dat laatste seizoen bij de TROSwerd toen helemaal kapotgemaakt.
Tja, ik vond zijn gezeur altijd wel leuk, "je doet gewoon niet meer mee" etc. Maar voor de snelle lach is Acda natuurlijk beter.quote:
Ja idd, dat is die voetballer van Feyenoord.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:55 schreef Juicyhil het volgende:
Wie is Tim Immers? Was dat Bert Brussen?
n00b...
En de grappen over zijn hazenlip bleven ook leuk om de een of andere reden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:55 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Tja, ik vond zijn gezeur altijd wel leuk, "je doet gewoon niet meer mee" etc. Maar voor de snelle lach is Acda natuurlijk beter.
Beetje een keyboardwarrior hèquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:56 schreef waxmask het volgende:
Bert Brussen heeft op schrift een grotere bakkes. Van iets grappigs heb ik hem nooit kunnen betrappen.
Dit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:56 schreef waxmask het volgende:
Bert Brussen heeft op schrift een grotere bakkes. Van iets grappigs heb ik hem nooit kunnen betrappen.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1128411quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die aflevering met Van Rossem.
Okok.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn eerste zin, geen zin om die tweede weg te halen.
Dit ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
Deze gasten moet je gewoon wegtrappen.
Geen medelijden mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |