God god er heeft er ook een keer eentje last.quote:
Mja inderdaad, echt zo'n kansloos huilstukquote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God god er heeft er ook een keer eentje last.
Die telegraafreacties daaronder ook.quote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God god er heeft er ook een keer eentje last.
Dat ga ik niet eens lezen die onzinquote:Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef remcoP het volgende:
[..]
Die telegraafreacties daaronder ook.![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef remcoP het volgende:
[..]
1 figuur die zich 1 maal van zijn arrogante wolk af waagt tuusen het gepeupel in het openbaar vervoer, en er gaat wat mis. WAT??!!?> BRIEF NAAR DE TELEGRAAF!!!!quote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mja inderdaad, echt zo'n kansloos huilstuk
Nog geen 18. 'studenten' die pas na half augustus 18 worden krijgen pas een SOV in oktober.quote:Op maandag 9 september 2013 19:38 schreef Anno1982 het volgende:
Als 't meisje studeert, hoezo moet er dan een maandabonnement aangeschaft worden?
Geen idee. Bovendien is het vervelend, maar niet echt iets waar je zo druk om hoeft te maken. In elk bedrijf gebeurt weleens wat, maar bij de NS is het wat sneller in het nieuws.quote:Op maandag 9 september 2013 19:38 schreef Anno1982 het volgende:
Als 't meisje studeert, hoezo moet er dan een maandabonnement aangeschaft worden?
als je het goed opzet niet nee, maar ProRail wil het aantal flink naar beneden brengen door ook veel op de vrije baan weg te snoeien, terwijl een aantal daarvan best nuttig is.quote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik durf wel een wedje te leggen dat je niet veel meer wissels hebt dan nu
er wordt wel degelijk over gesproken bij NSR, alleen kan er vreemd genoeg momenteel op dit punt geen vuist gemaakt worden richting ProRail.quote:, en ik kan me vanuit NSR wel ernstigere zaken bedenken dan al deze wissels die ze graag door meer infra opgelost zien worden.
die reacties worden van te voren gelezen en alles wat niet in het profiel past wordt gewoon niet geplaatst. Hou je dus alleen de kansloze reacties overquote:Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef remcoP het volgende:
[..]
Zoeen kutje van nog net 17 weet je. EN dan op hoge poten "WE GAAN DE WINTER MAAR NIET AFWACHTEN" ja hehe dan reist ze op MIJN kosten godverdomme. Zulk volk moest zich de ogen uit de godverdomde kop schamen werkelijk waarquote:Op maandag 9 september 2013 19:38 schreef Anno1982 het volgende:
Vast eentje uit Kralingen. Maar daarentegen zijn de vrouwen uit Kralingen wel altijd erg fijn. Keuze's keuze's.quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeen kutje van nog net 17 weet je. EN dan op hoge poten "WE GAAN DE WINTER MAAR NIET AFWACHTEN" ja hehe dan reist ze op MIJN kosten godverdomme. Zulk volk moest zich de ogen uit de godverdomde kop schamen werkelijk waar
Oh ja daarom durf jij nooit meer langs Rotterdam Alexanderquote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Vast eentje uit Kralingen. Maar daarentegen zijn de vrouwen uit Kralingen wel altijd erg fijn.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daarom durf jij nooit meer langs Rotterdam Alexander
twerken? Wat is er leuk?quote:Op maandag 9 september 2013 20:21 schreef b2py het volgende:
Nog even over de twerk rage. In de stiltecoupé hangen van die vlaggetjes en slingers met werken enzo. Iemand heeft in 1 coupé van alle 'werken' 'twerken' gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik lees geen kranten, en aan entertainmentsecties heb ik al helemaal een broertje dood.quote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef b2py het volgende:
Iedereen hier slaat zeker de entertainment pagina's van de spits over enzo?
Ja, m'n reet was al geveegd met dat stuk uit de telegraaf. Wordt behoorlijk schraal als je dan gewoon doorgaat he. Probeer maar eens.quote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef b2py het volgende:
Iedereen hier slaat zeker de entertainment pagina's van de spits over enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |