quote:Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, m'n reet was al geveegd met dat stuk uit de telegraaf. Wordt behoorlijk schraal als je dan gewoon doorgaat he. Probeer maar eens.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelieve hen hiervoor te verontschuldigen.
Die combinatie gaat prima samen hoor. Mits je je in de juiste omgeving begeeft en niet tussen de typische treinfetisjistenquote:
Ja hehe waar zie je me voor aanquote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die combinatie gaat prima samen hoor. Mits je je in de juiste omgeving begeeft en niet tussen de typische treinfetisjisten
Tuurlijk wel, daar zitten toiletten in.quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Oeeh... VIRM. Dan kan ik niet fappen...
Nouja Zwolle - Roosendaal is wel de enige echte schrootlijn natuurlijkquote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef James1988 het volgende:
Godallemachtig wat lopen er toch een hoop hersenloze fantasten rond in het hobbyistenwereldje. Zelfs nu NS meerdere malen te kennen heeft gegevens niets meer met de V250 te willen doen zijn er nog steeds mensen die denken dat NS die treinen wel zal afnemen en in gaat zetten in gewone intercitydiensten zoals Zwolle - Roosendaal.
Echt, een andere verklaring dan 'gaatje in het hoofd' heb ik er niet voor
De betreffende persoon zegt wel vaker iets aparts, dus het zou mij niet verbazen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef James1988 het volgende:
Het was volgens de persoon bedoeld om van de naam schrootlijn af te komen...quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nouja Zwolle - Roosendaal is wel de enige echte schrootlijn natuurlijk
Nou ja, "alles om de Flevolijn te pesten" leek wel lange tijd het devies (storinkje bij Schiphol? Lelystad plat!!!). Nu die opgegaan is in de Hanzelijn moet je toch wat.quote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef James1988 het volgende:
Godallemachtig wat lopen er toch een hoop hersenloze fantasten rond in het hobbyistenwereldje. Zelfs nu NS meerdere malen te kennen heeft gegevens niets meer met de V250 te willen doen zijn er nog steeds mensen die denken dat NS die treinen wel zal afnemen en in gaat zetten in gewone intercitydiensten zoals Zwolle - Roosendaal.
Dan moet je er inderdaad V250 op gaan inzetten ja.quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het was volgens de persoon bedoelt om van de naam schrootlijn af te komen...
In China, ja.. Voorzover daar niet overal al maglev ligtquote:Op maandag 9 september 2013 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voorspel dat binnen 10 jaar het hele spoornet vervangen is door maglevrail.
och, de naam schrootlijn is de laatste jaren niet echt eer meer aangedaan, dus om er nu nieuw schroot heen te sturen ...quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het was volgens de persoon bedoeld om van de naam schrootlijn af te komen...
ophouden nu he.quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, de naam schrootlijn is de laatste jaren niet echt eer meer aangedaan, dus om er nu nieuw schroot heen te sturen ...
quote:Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kan er iets met LEKKERE wijven gedaan worden? In plaats van aandachtsgeile nobody's?Heb ik het nog niet eens over treinen.
Hou je lip joh maffe Friesquote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alleen als de Pimpel voortaan Deventer overslaat
Gewoon met een Ludmilla over Zwolle-Wierden heen met dat dingquote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alleen als de Pimpel voortaan Deventer overslaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |