Niet zo jagen he, de FOT mods zijn ook maar mensenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:44 schreef Flipmoehoe het volgende:
Er staan er weer een aantal bij.
Nu het stemtopic nog open
Jagen?? Sorry hoor, maar de mensen moeten vóór 15 oktober 23:59 hun foto's inzenden. Hierna hoort gewoon meteen het stemtopic geopend te worden. Het is inmiddels 18 oktober en er is nog niks gebeurt...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet zo jagen he, de FOT mods zijn ook maar mensen
Stuur ze ff een dm of pm dan. Ik kan er ook weinig aan doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jagen?? Sorry hoor, maar de mensen moeten vóór 15 oktober 23:59 hun foto's inzenden. Hierna hoort gewoon meteen het stemtopic geopend te worden. Het is inmiddels 18 oktober en er is nog niks gebeurt...
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:23 schreef Schanulleke het volgende:
Oh, ik had eindelijk een idee, maar ben al te laat zie ik.
Nee foutje, aangepast. Stemmen kan 4 weken.quote:
Nee, maar 4 is alweer te overzien, zes zou voor 15 fotos wel wat overdreven zijn denk ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Nee foutje, aangepast. Stemmen kan 4 weken.
Korter zou wel kunnen, maar dan zit er veel tijd tussen stemmen en de nieuwe wedstrijd. We zijn afhankelijk van een externe partij voor de prijzen dus kunnen natuurlijk niet op elk moment dat wij dat zelf willen een nieuwe wedstrijd uitschrijven.
Het is zelfs maar 2 weken, want we hebben gemerkt dat 4 de vorige keer ook wel heel lang wasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, maar 4 is alweer te overzien, zes zou voor 15 fotos wel wat overdreven zijn denk ik
Ik zie er 4 waarvan 3 slechts 1 detail.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:04 schreef over_hedge het volgende:
Jammer dat veel fotos toch nog iets van kleur er in hebben.
Nou dat vind ik er best veelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zie er 4 waarvan 3 slechts 1 detail.
Nee, het thema is zwart/wit. Nergens staat dat je foto ook zwart wit moet zijn. Je kan een ook een zak drop met zwartwitjes postenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dat vind ik er best veelVind gewoon als de wedstrijd zwart wit is dat je foto 100% zwart wit moet zijn. Maar dat ben ik. Zullen aan de stemmen zien wat de rest vind.
Ik zeg toch ook nergens dat het moetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, het thema is zwart/wit. Nergens staat dat je foto ook zwart wit moet zijn. Je kan een ook een zak drop met zwartwitjes posten
en toch geef je de foto met de meeste kleur 3 punten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat het moetZeg alleen wat ik vind.
laweyerdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:19 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
en toch geef je de foto met de meeste kleur 3 punten.
Dat snap ik dan weer niet
Lijkt op dit klote scherm op mijn werk wel zwart witquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:19 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
en toch geef je de foto met de meeste kleur 3 punten.
Dat snap ik dan weer niet
verstandig als je achter je mening staatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lijkt op dit klote scherm op mijn werk wel zwart witZal thuis op mijn laptop nog eens kijken.
Inzending 3 is gewoon kleurquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lijkt op dit klote scherm op mijn werk wel zwart witZal thuis op mijn laptop nog eens kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |