Je hebt geen rawfile?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:32 schreef PretZTM het volgende:
Orrigineel is het een kleurenfoto, hierdoor is er wat weinig contrast.
Jawel, dit is uit de RAW file gehaald door het enkel om te zetten in zwart-wit, dag witbalans en hoog contract. De foto is namelijk nooit bedoeld voor print, maar voor TV (Infobox ZFMRadio Zoetermeer).quote:
Dan is de foto toch ook origineel een zwart wit foto? En niet per se origineel een kleurenfoto?quote:Op donderdag 26 september 2013 00:29 schreef PretZTM het volgende:
[..]
Jawel, dit is uit de RAW file gehaald door het enkel om te zetten in zwart-wit, dag witbalans en hoog contract.
Daar heb je inderdaad een punt... Maar om dit nu in te zenden vind ik nog niet goed genoegquote:Op donderdag 26 september 2013 00:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan is de foto toch ook origineel een zwart wit foto? En niet per se origineel een kleurenfoto?
Met raw kun je hier een mooie foto van makenquote:Op donderdag 26 september 2013 00:38 schreef PretZTM het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een punt... Maar om dit nu in te zenden vind ik nog niet goed genoeg.
Goed dat je het meld daar ik daar overheen had gelezenquote:Op donderdag 26 september 2013 00:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Met raw kun je hier een mooie foto van maken
Maarre deze wedstrijd is anoniem dus deze zou je niet meer kunnen inzenden
Je ziet vanzelf je foto in het topic verschijnen of je ontvangt een mail.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:31 schreef CaseJunky het volgende:
heb een inzending gestuurd naar het desbetreffende mail adres
wanneer krijg je te horen of je inzending goedgekeurd is? want anders kan ik nog een nieuwe maken die wel voldoet aan de eisen
In dit licht lijkt me foto 4 niet geheel passend. Al vind ik het een mooie foto hoor. Ik vraag me alleen af waar de grens ligt.quote:Op maandag 9 september 2013 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanaf de openingstijd van dit topic.
En mbt tot je eerdere vraag:
Het onderwerp zegt niet dat een foto zwart wit moet zijn maar dat het onderwerp zwart wit is. Dus je kunt ook best een kleuren foto maken met focus op een zwart wit onderwerp. Of een zebra in het gele gras, etc. Nabewerken en photoshoppen is ook geen probleem. We willen alleen geen composities of foto's waarin belangrijke onderdelen zijn toegevoegd of verwijderd.
Bij de gewone wedstrijd mochten collages, misschien is dit een collage?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In dit licht lijkt me foto 4 niet geheel passend. Al vind ik het een mooie foto hoor. Ik vraag me alleen af waar de grens ligt.
Een drieluik als deze is inderdaad meer een collage. Met compositie wordt bedoeld dat bijvoorbeeld bij deze foto de wesp in het web en de spin erboven uit verschillende foto's komen... Dan ben je een nieuwe waarheid aan het creëren. Een drieluik als deze creëert geen nieuwe waarheid maar probeert de waarheid juist duidelijker te vertellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bij de gewone wedstrijd mochten collages, misschien is dit een collage?
Ik zie 3 foto's en je mag er maar 1 inzenden.....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:35 schreef Unites het volgende:
Jammer, als je ook oude foto's in zou mogen zenden had ik voor deze twee gekozen:
http://unites.zoom.nl/fotos/index.html
Dat had ik ook al in mijn bericht staanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:31 schreef SunChaser het volgende:
Ja stemmen!
FM, ik denk dat die regel meer is om anderen niet te belasten met onnodig dataverkeer, voor een foto maakt t natuurlijk niks uit
Huh? Ships, ik dacht dat je heel oktober kon inzenden, heb me er nog niet eens in verdiept verders....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:25 schreef VeerEli het volgende:
Gaat wel secuur allemaal, of niet? Je kon tot 15 okt je foto inzenden, daarna zou het stemtopic geopend worden, maar het stemtopic is nog steeds niet geopend?
Nee, staat in het topic dat het tot 15 oktober 23:59 kan!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Ships, ik dacht dat je heel oktober kon inzenden, heb me er nog niet eens in verdiept verders....
Ik moet hem nog makenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, staat in het topic dat het tot 15 oktober 23:59 kan!Maar goed, gezien al die dingen niet eens up to date zijn, wie weet maak je nog kans dat je foto erbij gezet wordt als je het NU verstuurd
Haha sja, dat wordt lastig dan denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |