Joh, je komt hier toch vrijwillig of niet dan?quote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef freek.etc het volgende:
Dit gebeuren kwam uit één van mijn topics in klaagbak voort. Ik ben een ´aanhanger´omdat er een onprettige sfeer in o.a. onzin en klb hangt.
De ´revolutie´ was zeker niet mijn idee, ik typte een bericht in klb met wat ik dacht over FOK!, daar is dit uit voortgekomen. FOK! is een uitgebreid forum, een forum waar je veel plezier kan hebben. Moeten we o.a. Onzin! laten zoals het is, of is het beter om daar ook iets leuks van te maken? Ik denk dat tweede!quote:Op zondag 8 september 2013 21:03 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Joh, je komt hier toch vrijwillig of niet dan?
Rechts bovenin kun je uitloggen.. Begin je gewoon je eigen forumpje, kun je daar zelf lekker de baas spelen.
Zeikerds.
Computerprobleem had hetzelfde, laat hun lekker les misarables spelenquote:Op zondag 8 september 2013 21:03 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Joh, je komt hier toch vrijwillig of niet dan?
Rechts bovenin kun je uitloggen.. Begin je gewoon je eigen forumpje, kun je daar zelf lekker de baas spelen.
Zeikerds.
Ik ben niet voor het veranderen van heel FOK!, alleen vind ik dat o.a. de modjes in onzin minder moeten baggeren en hun priveleges niet moeten misbruiken, ook vind ik dat de modjes te grof zijn en niet fatsoenlijk reageren op dm's. En dat is iets wat meerdere mensen vinden. Denk je dat ik van FOK! een heel ander forum wil maken? Denk je dat ik het niet leuk vind op FOK!? Ik kan je vertellen: dat is niet zo.quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Computerprobleem had hetzelfde, laat hun lekker les misarables spelen
Groei eens wat balletjes kerelquote:Op zondag 8 september 2013 21:23 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ik ben niet voor het veranderen van heel FOK!, alleen vind ik dat o.a. de modjes in onzin minder moeten baggeren en hun priveleges niet moeten misbruiken, ook vind ik dat de modjes te grof zijn en niet fatsoenlijk reageren op dm's. En dat is iets wat meerdere mensen vinden. Denk je dat ik van FOK! een heel ander forum wil maken? Denk je dat ik het niet leuk vind op FOK!? Ik kan je vertellen: dat is niet zo.
Wat zeik je dan? Zeldzame zaadcelquote:Op zondag 8 september 2013 21:23 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ik ben niet voor het veranderen van heel FOK!, alleen vind ik dat o.a. de modjes in onzin minder moeten baggeren en hun priveleges niet moeten misbruiken, ook vind ik dat de modjes te grof zijn en niet fatsoenlijk reageren op dm's. En dat is iets wat meerdere mensen vinden. Denk je dat ik van FOK! een heel ander forum wil maken? Denk je dat ik het niet leuk vind op FOK!? Ik kan je vertellen: dat is niet zo.
TS heeft verre van gelijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:27 schreef Faux. het volgende:
Alle mensen die gillen 'leer FOK!' of 'je snapt FOK! niet' geven me hoofdpijn. FOK! is niet een elitair clubje dat elkaar de hemel in geilt. FOK! is een open platform waar iedereen aan kan bijdragen, voor vermaak of om slimmer te worden. Zij die niet inzien dat TS ergens ver weg gelijk heeft zijn eigenwijs of roepen gewoon wat de rest roept.
Er zijn hele ladingen aardige mods. Het zijn gewoon mensen, de één is serieus, de ander vriendelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 21:23 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Boehoehoe, nou, hier een lollie en ga maar weer aan je LEGOkasteel werken.quote:Op zondag 8 september 2013 21:23 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Dat was soms nog vermakelijkquote:Op zondag 8 september 2013 22:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit hadden we twee jaar geleden met cp zijn FGD al en die was beter.
Inderdaad, dat ging door gewoon over de loop van tientallen topics en er was genoeg haat van alle kanten op om het vuur laaiende te houden.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 01:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boehoehoe, nou, hier een lollie en ga maar weer aan je LEGOkasteel werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |