Is dat een jochie of een meisje? Want dat verschilt misschien ook nog wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:42 schreef laziness het volgende:
Mijn collega met een schrielkipje zegt dat de pasvorm van c&a niet zo mooi is als name it etc.
Is DPAM geen optie? Die Fransozen houden van petit
Jongetje van 3 dat minder weegt dan mijn O. en die zit al onder het gemiddelde.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Is dat een jochie of een meisje? Want dat verschilt misschien ook nog wel.
En Dpam ruilen lijkt me helemaal niet goed te doen, dus die optie durf ik niet te nemen..
Ruilen is minder handig idd...quote:Op donderdag 19 september 2013 11:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Is dat een jochie of een meisje? Want dat verschilt misschien ook nog wel.
En Dpam ruilen lijkt me helemaal niet goed te doen, dus die optie durf ik niet te nemen..
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:00 schreef PureEvil het volgende:
[ afbeelding ]
11 euro bij de ernsting's family![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:36 schreef Suikertante het volgende:
Tof he! En heel onopvallend, ik heb de grijze versie van kleinzusje gekocht en die had het nooit gezien(sorry, nu heb ik je verraden ks
)
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:24 schreef Suikertante het volgende:
[..]Tof zeg!!
Gisteren viel ons ineens iets op aan een Imps&Elfs-pakje (dat ik in twee kleuren heb)
[ link | afbeelding ]
Wie ziet het?
Het is dit pakje, misschien heeft iemand het hier ook wel. Ik houd van dit soort details
[ link | afbeelding ]
Als het niet je eigen site is mag het. We gooien hier ook codes voor H&M etc neer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:09 schreef ikke_84 het volgende:
ik heb een kortingscode voor een kledingsite die ik hier neer zou willen zetten voor de mensen die interesse hebben. Maar ik weet niet of ik die hier op mag zetten ivm reclame van die site? Er is vast iemand die me dat kan vertellen
Oh, die is leuk!quote:Op donderdag 19 september 2013 14:18 schreef laziness het volgende:
Hij wilde eigenlijk niet op de foto maar ik heb zo'n leuke stash longsleeves maatje 104 en ze passen nu in het najaar perfect![]()
[ link | afbeelding ]
+1quote:Op donderdag 19 september 2013 14:52 schreef Gulara het volgende:
Laziness, ik ben fan van de shirtjes die je voor voor O. uitzoekt.
Polarn O. Pyret.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:14 schreef laziness het volgende:
waarbij er snel wat te klein zal zijn
Wat een hoop leuke dingen. Bewwaar je alles wat te klein wordt, of gaat t tzt in de verkoopquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:14 schreef laziness het volgende:
Bedankt voor de complimentjes damesIk doe erg mijn best altijd leuke printjes uit te zoeken. Al vind papa meer het bloesjes en ruitjes kak gehalte leuk
![]()
Gulara vooruit, na je compliment een foto van O. zijn kleren.
Het staat regelmatig in V&A. Ik bewaar zo goed als niks.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:45 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wat een hoop leuke dingen. Bewwaar je alles wat te klein wordt, of gaat t tzt in de verkoop![]()
![]()
![]()
? Duurt nog even voor J. die maat heeft, maar leuke longsleeves zijn nooit verkeerd
marktplaats? Ook voor nieuwe kleding trouwens.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:41 schreef PureEvil het volgende:
Dames, ff een vraagje....een facebook vriendinnetje is op zoek naar een stoere meidenjas. geen roze of frutsels eraan. Maar écht stoer (en het liefst blauw ..) Voor weinig.....Waar zou ze kunnen zoeken?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:45 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wat een hoop leuke dingen. Bewwaar je alles wat te klein wordt, of gaat t tzt in de verkoop![]()
![]()
![]()
? Duurt nog even voor J. die maat heeft, maar leuke longsleeves zijn nooit verkeerd
Heb je niet gelezen dat ik zo'n 35 longsleeves hebquote:
Ja, dat is ook zo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:00 schreef laziness het volgende:
[..]
Heb je niet gelezen dat ik zo'n 35 longsleeves hebDat kunnen jullie makkelijk verdelen
![]()
En Meimeltje wat een leuke foto![]()
Leuk om Dyon ook vaker in printjes te zien de laatste tijd. Villervalla is ook leuk!
Zorg jij eens dat O. nog harder gaat groeien!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:00 schreef laziness het volgende:
[..]
Heb je niet gelezen dat ik zo'n 35 longsleeves hebDat kunnen jullie makkelijk verdelen
![]()
Bedankt voor de complimentjes damesIk doe erg mijn best altijd leuke printjes uit te zoeken. Al vind papa meer het bloesjes en ruitjes kak gehalte leuk
![]()
Gulara vooruit, na je compliment een foto van O. zijn kleren.Die bij jou daar op de stapel ligt (te wachten tot ie past denk ik) ligt bij mij ook zo bovenop een stapel (te wachten tot ie past). Maar ik zal m eens een azijnbad geven en wassen, kijken of het dan past.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is nog ruim inderdaad en ik vind het meer een printje voor nog wat later in het jaar dus hij ligt daar goed voor nu.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die bij jou daar op de stapel ligt (te wachten tot ie past denk ik) ligt bij mij ook zo bovenop een stapel (te wachten tot ie past). Maar ik zal m eens een azijnbad geven en wassen, kijken of het dan past.
Als ik in zweden ben dan bezoek ik altijd een outlet en die verkoopt ook een muur vol met POP. Prima te doen danquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Polarn O. Pyret.
Het is van de vorige collectie en toen in de sale en zonder verzendkosten gekocht want ze zijn normaal niet goedkoop en de verzendkosten ook niet
Ik probeer mijn man over te halen tot een december bezoekje Kopenhagen en wil dan ook wel een dagje over de brug naar Zweden. Dus ligt mij ff in over die outletquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik in zweden ben dan bezoek ik altijd een outlet en die verkoopt ook een muur vol met POP. Prima te doen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaprooss DPAM!
En mijne hangt weer prima tussen jullie jochies inquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:14 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jouw M. Is toch een stuk groter dan mijn J. dus dan neem ik ze wel weer van jou over
Heb jij niets leuks meer liggen danquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:29 schreef Mineola het volgende:
[..]
En mijne hangt weer prima tussen jullie jochies in
Nee sorry, hij zit zelf nog goed in 74 en als dat al te klein wordt, dan zullen het vooral zomerkleren zijn. Daar zit jij ook niet meer op te wachten denk ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:32 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Heb jij niets leuks meer liggen dan. J. Past bijna in een 74
?
Damnquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:35 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nee sorry, hij zit zelf nog goed in 74 en als dat al te klein wordt, dan zullen het vooral zomerkleren zijn. Daar zit jij ook niet meer op te wachten denk ik
Oh!!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:35 schreef Meimeltje het volgende:
Lazi, goede smaakZie O. echt steeds in leuke shirtjes!!
Dyon heeft er nu ook een aantal en door TM ben ik nu ook dol op Villervalla shirtjes, heerlijk zacht!
[ link | afbeelding ]
Eens, geweldig shirt, staat D super! Ik ben al druk aan het googlen om hem te vinden. Nog niet gelukt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Oh!!!O+ Dikke vette DIBS!Wat staat het hem onwijs leuk Meimel!
Had ik dat geweten... Hing er tussen, helemaal rechts op de muur (foto even gechecktquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Oh!!!Dikke vette DIBS!
Wat staat het hem onwijs leuk Meimel!
Bij twijfel gewoon doen de volgende x!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Had ik dat geweten... Hing er tussen, helemaal rechts op de muur (foto even gecheckt).
Was daar 100 zweedse kronen, dus zo'n 12 euro.
Goed om te weten. Meeten als ik weer in het land ben.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh, die is leuk!
[..]
+1
(als Laziness in v&a post, hol ik er altijd meteen heen....)
![]()
Gulara vooruit, na je compliment een foto van O. zijn kleren.Ah ik zie het al. Ik heb duidelijk nog wat kleren nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik raak ook echt een beetje uitgekeken op z'n kleren die hij nu heeft.Een aantal is te klein. Maar de nieuwe maat is nog zwemmen.
En dat stomme warme weer.Mijn kind draagt vooral rompers en lange broeken (benen zitten in de wagen in de zon). Ik ben een beetje jaloers op al het leuke winterspul wat hier voorbij komt.
ze hadden er nog 1!!!! dankjewel meimel!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:24 schreef Meimeltje het volgende:
Ik had hm bij sterrenopstelten besteld, maar was laatste maat. Zal dus niet van de nieuwe collectie geweest zijn.
http://www.sterrenopstelt(...)ls-zwart-080q-mt110/
Thnx voor de leuke reacties!
quote:Op zaterdag 21 september 2013 07:34 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
ze hadden er nog 1!!!! dankjewel meimel!![]()
![]()
Oh wat herkenbaar! Ik had een shitload aan leuke shirts voor de zomer, heeft dat kind alleen maar rompers aan gehad.quote:Op zaterdag 21 september 2013 02:27 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ah ik zie het al. Ik heb duidelijk nog wat kleren nodig.![]()
Ik raak ook echt een beetje uitgekeken op z'n kleren die hij nu heeft.Een aantal is te klein. Maar de nieuwe maat is nog zwemmen.
En dat stomme warme weer.Mijn kind draagt vooral rompers en lange broeken (benen zitten in de wagen in de zon). Ik ben een beetje jaloers op al het leuke winterspul wat hier voorbij komt.
Waarom hebben ze die alleen in die kleine maten? Ik vind ze ook superleuk. Eigenlijk hebben we ook bijna niets nodig.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:09 schreef twentemeisje het volgende:
Oh kijk nou jongentjesbabymama's!
[ afbeelding ]
En lekker warm voor in de maxicosi of kinderwagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Vintykids! Maar 6,90 per suit! En als je WKFOBW als kortingscode gebruikt krijg het het ook nog zonder verzendkosten thuisgestuurd als je je als nieuwe klant aanmeldt! En ik 5 euro shoptegoed :-). Win-win!
Hmz, ik weet niet of ik m nu heel leuk of heel lelijk moet vinden...quote:
Model of print?quote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hmz, ik weet niet of ik m nu heel leuk of heel lelijk moet vinden...Ik denk dat t je kind moet staan misschien...
Beide eigenlijk... Maar ik heb een jongen, dus ander referentiekader. De print zou veel te druk zijn voor ' 'm (verkeerde kleur ook). Maar bij een meisje, iig erg vrolijk, en als ze t kunnen hebbenquote:Op maandag 23 september 2013 15:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
Model of print?
Mijn kinderen kunnen heel veel hebben. Alleen geen oranje of beige.
En teveel rushes en kantjes maakt ze te popperig.
Ik vind dat broekje toch zo spuuglelijkquote:Op maandag 23 september 2013 15:26 schreef mousemicky het volgende:
Voor de vosjes-fans:
[ link | afbeelding ]
Ik wilde m meteen bestellen, maar de prijs brengt me aan t twijfelen... Is 22 euro voor 2 ubercoole vosjes-pyjama's heel duur?
(Voor de liefhebbers: nextdirect.co.uk > younger boys)
Mijn ervaring tot nu toe is dat de next pyjama's (vrij) dikke katoen zijn, geen badstof. J. heeft ze op vakantie in de zomer ook gewoon aangehad (kamperen enzo). De beschrijving bij deze is hetzelfde, dus ik ga uit van hetzelfde materiaal...quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik vind dat broekje toch zo spuuglelijk![]()
Printje is wel leuk. Maar het lijkt wel een badstof soort pyjama? lijkt me dan weer zo warm
Voor meisjes vind ik het inderdaad andersquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Beide eigenlijk... Maar ik heb een jongen, dus ander referentiekader. De print zou veel te druk zijn voor ' 'm (verkeerde kleur ook). Maar bij een meisje, iig erg vrolijk, en als ze t kunnen hebben!
En t model, tuinbroekjes vind ik schattig, maar ik weet nooit wat er onder aan te doen. Alleen een romper met lange mouwen staat het leukst, maar vraag me dan altijd af of kind het niet te fris heeft...
O, en de pyjama's: ik ben nog de 3 voor 18 euro van next gewend, dus dit is ff wat duurder, maar hij groeit natuurlijk ook, dus echte babymaatjes past straks J. niet meer... (en ik zag er nu ook echt niets leuks tussen staan bij de newborn afdeling (newborn tot 18 maanden bij next![]()
)
Bij de grote jongetjes is dat al ¤16,95 per pyjama. Vanaf maat 86/92 gaan die meestal.quote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef Kyara het volgende:
Bij lindex betaal ik zo'n 9,95 voor 1 pyjama. Soms iets meer. Dus per pyjama scheelt het dan niet zoveel.... Het kan natuurlijk altijd goedkoper.
Ze zijn wel leuk!
Pyjamaatjes van Next zijn zo fijn! Juist het model van de broekjes lijkt me zo lekker! Vind m'n kind het knuffelbaarst in Next pyjamaatjesquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik vind dat broekje toch zo spuuglelijk![]()
Printje is wel leuk. Maar het lijkt wel een badstof soort pyjama? lijkt me dan weer zo warm
Ja, ik vind dan dat hij best 1 duurdere mag. Maar ga wel proberen om niet meer zo veel pyjama's te komen zoals in de kleinere matenquote:Op maandag 23 september 2013 16:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Bij de grote jongetjes is dat al ¤16,95 per pyjama. Vanaf maat 86/92 gaan die meestal.
Flink aan de prijs vind ik dat maar soms hebben ze zulke leuke printjes dat ik toch overstag ga.
*watertand* Geweldig!!!quote:Op maandag 23 september 2013 15:26 schreef mousemicky het volgende:
Voor de vosjes-fans:
[ link | afbeelding ]
Ik wilde m meteen bestellen, maar de prijs brengt me aan t twijfelen... Is 22 euro voor 2 ubercoole vosjes-pyjama's heel duur?
(Voor de liefhebbers: nextdirect.co.uk > younger boys)
Ze vallen wel klein, icm droger in elk gevalquote:Op maandag 23 september 2013 17:45 schreef mousemicky het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik eindelijk besloten toch die pyjama's te bestellen, zijn de kleine maatjes gewoon al op...![]()
(en nee, maat 18-24 maanden gaat mijn uk denk ik pas over 2 jaar passen, dus da's geen optie)
Ik vind next juist altijd ruim vallen... En geen droger hier... Maar goed, dit is ook beter voor mijn portemonnee...quote:Op maandag 23 september 2013 19:55 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ze vallen wel klein, icm droger in elk geval
Kan je moeder er niet meenemen? Bij de zeeman 60 a70 cm voor n tientjequote:Op dinsdag 24 september 2013 22:34 schreef Linda2205 het volgende:
Leuk groof! En wat een mooi figuurtje heeft je dochter!
Het gaat niet echt over kleertjes, maar weet iemand waar ik goedkoop dikke.slaapzakjes kan scoren? Ze doen hier niet aan lakentje/dekentje en vragen dus de volle mep.voor slaapzakjes. Prijzen beginnen hier.meestal tussen de 25-30¤. Aangezien ik dus minstens 4 slaapzakjes.nodig heb (2 kindjes plus reserve voor wasbeurten), tikt dat lekker aan. Lotte en Noah hebben van het kruidvat slaapzakjes gehad, maar ik heb echt kleintjes.nodig... en het liefst met lange.mouw.. thnx!
Hahaha dat kralen hemdje!Jemig dat je dat nog hebt,wauw!quote:Op woensdag 25 september 2013 10:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zeg Poppejans, het wordt toch wel een dametje hè? Ik heb dat hemdje nu zo lang bewaard voor je.
Of een pakket slaapzakken scoren op marktplaats? Ik heb al mijn kleine maten al weggedaan (heb altijd Hema, Wibra of V&D).quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:34 schreef Linda2205 het volgende:
Leuk groof! En wat een mooi figuurtje heeft je dochter!
Het gaat niet echt over kleertjes, maar weet iemand waar ik goedkoop dikke.slaapzakjes kan scoren? Ze doen hier niet aan lakentje/dekentje en vragen dus de volle mep.voor slaapzakjes. Prijzen beginnen hier.meestal tussen de 25-30¤. Aangezien ik dus minstens 4 slaapzakjes.nodig heb (2 kindjes plus reserve voor wasbeurten), tikt dat lekker aan. Lotte en Noah hebben van het kruidvat slaapzakjes gehad, maar ik heb echt kleintjes.nodig... en het liefst met lange.mouw.. thnx!
Ooooooooooohquote:Op maandag 23 september 2013 15:26 schreef mousemicky het volgende:
Voor de vosjes-fans:
[ link | afbeelding ]
(Voor de liefhebbers: nextdirect.com > younger boys)
tja wat is leuk?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:38 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand nog ergens een leuke (jongens) bodywarmer gezien, in de maatreeks waar 104 in valt?
Ik kom eigenlijk nooit bij Zeeman of Wibra omdat ik dacht dat ze geen leuke kleren voor jongetjes hebben, maar net toen ik voor sokjes ging toch met iets anders thuisgekomen.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben fan van de Vaenait pyjama's. Zijn qua model wel vergelijkbaar met die van Next (ik vind die broekjes ook superleuk) Zijn wel wat duurder dan de Hema bijvoorbeeld, maar leuker vind ik en ze sluiten beter aan, die van de Hema slobberen zo.
[ afbeelding ]
Ik heb er maar 1, maar ik vind die ook erg fijn. Goed elastisch. Vond wel dat ie een beetje vaal uit de was kwam en ik neem over het algemeen wel goede voorzorgsmaatregelen tegen verkleuring.
Hij heeft die met de dino en de zebra (een kameel en een paar volgens de Koreanen) Het slaat nergens op, want je ziet ze er nauwelijks in, maar ik ben ook dol op leuke pyjamaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |