quote:
138, op 1.5h ofzoquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveelste staat Ratto in het algemeen klassement?
Dit.quote:
113.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveelste staat Ratto in het algemeen klassement?
Jij hebt niet naar Smeets en Ducrot geluisterd.quote:
Doet ie nu.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:56 schreef FredWielergek het volgende:
Waarom neemt Nibali niet over?
Op de achtergrond jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt niet naar Smeets en Ducrot geluisterd.
Normaal een fuckin knecht idd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar wtf man, Horner. Fucking Chris Horner.
Donder jij nou maar op.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:53 schreef Syntix het volgende:
Wat jat je mijn topic joh imbeciel
kut TS
Dat zeiden we al de halve ronde.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:57 schreef OProg het volgende:
Benieuwd hoe Horner gaat herstellen morgen.
Zometeen een obligaat 1km sprintje natuurlijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Angrliu maakt alles bekend.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeiden we al de halve ronde.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wegwezen jij.
Die kut spanjaarden die alleen maar klappen voor landgenoten![]()
Ja, maar je zou zeggen dat het toch een keer teveel van het goede moet zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeiden we al de halve ronde.
Jochie toch.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wegwezen jij.
Hou nou eens op met dat irritante gezanik. Je punt is duidelijk, niemand is het me je eens, ga iets nuttigs doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wegwezen jij.
Worden beiden weggeblazen door Quintana.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik hoop zo erg binnekort op een ronde met Froome en Nibali.
Quintanaquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Worden beiden weggeblazen door Quintana.
Frustratie omdat Sky er niets van bakt?quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wegwezen jij.
Froome wint dat zo. Quintana zal het hem lastiger maken, als hij tenminste niet zoals TJ van Garderen faalt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik hoop zo erg binnekort op een ronde met Froome en Nibali.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frustratie omdat Sky er niets van bakt?
Lekker in het busje. Niks mis mee.quote:
nee hoor, hij is afgestaptquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Lekker in het busje. Niks mis mee.
Zou ie ook niet tegen bier en whiskey kunnen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel bijzonder trouwens, een Ier die niet tegen koud, regenachtig weer kan.
En terecht, klassement is toch al waardeloosquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:05 schreef Jason22 het volgende:
Ik denk dat Mollema gewoon in de Bus is gaan zitten
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mollema stap alsjeblieft af dit heeft geen zin.
Denk ik ook wel. Als het nodig is kunnen ze bij SKY zo nog een paar tandjes idioter doenquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome wint dat zo. Quintana zal het hem lastiger maken, als hij tenminste niet zoals TJ van Garderen faalt.
Met het busje bedoelde ik eigenlijk ook de bezemwagen.quote:
Gisteren gewoon 3e geworden, prima dus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom niet? Hij heeft vandaag waarschijnlijk de grupetto opgezocht om later weer voor een ontsnapping te gaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kan ie op het WK wat doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:07 schreef Spies het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij heeft vandaag waarschijnlijk de grupetto opgezocht om later weer voor een ontsnapping te gaan.
[..]
Sagan is koning.
Deze kerel is een jochie die helemaal dolsblij is met zn etappe
Als je Mollema gisteren bergop zag krasselen onderweg, dan wordt dat sowieso niets op het WK, dan kan je beter nog eens voor een rit gaan.quote:
Over Sagan gesproken, ik heb een leuk filmpje met Sagan erin gevonden:quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Sagan is koning.
Deze kerel is een jochie die helemaal dolsblij is met zn etappe
Die ken ik alquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over Sagan gesproken, ik heb een leuk filmpje met Sagan erin gevonden:
Leuk hè?
Baas die man
Konig is geen verrassing.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wel leuk die verrassingen.
Konig Horner Ratto.
Voor mij wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Konig is geen verrassing.
Niet weten dat Horner al heel lang een groot talent isquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Konig is geen verrassing.
Het zou ook wel eens kunnen dat Roche tegen hetzelfde probleem aanloopt als Ten Dam en Mollema in de Tour.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel bijzonder trouwens, een Ier die niet tegen koud, regenachtig weer kan.
Lijkt er verdacht veel op.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het zou ook wel eens kunnen dat Roche tegen hetzelfde probleem aanloopt als Ten Dam en Mollema in de Tour.
Weet ik niet, maar de paniek in de stemmen van Smeets en Ducrot begint steeds meer toe te nemenquote:
Daar ligt al een mooi kerkhof aan klimmers inderdaad.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opgave Poels, Uran op 20 minuten.
Die zijn nu al aan het evolueren naar het OPQS-klimniveau.
Bolkema al binnen zekerquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Het commentaarsduo was weer van een treurig niveau, ze zien echt niks. Nooit meer NOS.
Daar zie ik ze nog wel voor aan eigenlijk, dat die allang binnen isquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Bolkema al binnen zeker?
Niet bij de eerste 50quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Daar zie ik ze nog wel voor aan eigenlijk, dat die allang binnen is
Er zijn er ook nog maar 5 in koers.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:25 schreef debeterebob het volgende:
Bij de eerste 100 geen Nederlander
Dat zijn teksten! Nu schitterende clips trouwens op de vrt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Het commentaarsduo was weer van een treurig niveau, ze zien echt niks. Nooit meer NOS.
Jahaa dat is duidelijke taal! Ben je lekker op vakantie geweest pik?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn teksten! Nu schitterende clips trouwens op de vrt.
Vorige week met Herbert & Maarten was echt veel erger man. Ik vond het best te doen met Mart erbij vanmiddag. Die weet zo'n heroïsche etappe altijd mooi te verslaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Axelle Red is een kittige madam.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn teksten! Nu schitterende clips trouwens op de vrt.
Besmette kip gehad.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:00 schreef Slobeend het volgende:
GemistWat is er met LL Sanchez gebeurd?
Topshow.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:25 schreef debeterebob het volgende:
Bij de eerste 100 geen Nederlander
Zeker wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was de waarschuwing gisteren niet duidelijk?
twitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 07-09-2013 om 18:01:20#LaVuelta - @GarateJuanma was so cold that he jumped in chase car (stationary), changed clothes, warmed up to the heated seat and continued! reageer retweet
Gewoon onderkoeld..quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ll Sanchez' besmette kip of intralapid?
Zijn die uitvallers al definitief? Zie ze inderdaad niet in de uitslag staan, maar zou kunnen dat ze in een laatste groep zaten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:21 schreef Marcoss het volgende:
Gerrans en Bewley niet gestart vandaag, J Vanendert, Poels, Nuyens, Westra, LL Sanchez, Basso, Kreder, Henderson, Zubeldia, J. van de Walle, Sinkeldam, Bessy, Elissonde, Chainel en Kreuziger uitgevallen..
De enige die in de laatste week gaat vliegen is Landa.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:34 schreef baggerbaas het volgende:
Betancur 54e vandaag. En vliegen in de laatste week.
Was al bekend dat de Lampres de laatste renners waren in de uitslag, dus ging er vanuit dat de missende renners de uitvallers waren ja. Maar zie nu dat Elissonde er alsnog tussen gezet is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zijn die uitvallers al definitief? Zie ze inderdaad niet in de uitslag staan, maar zou kunnen dat ze in een laatste groep zaten.
Lijst met opgavesquote:Etapa 14 Bagà / Andorra. Collada De La Gallina155,7 km
171 GERRANS, SimonOGE NO SALIDOS
172 BEWLEY, SamOGE NO SALIDOS
14 CHAINEL, SteveALM RETIRADOS
28 SINKELDAM, RamonARG RETIRADOS
46 SANCHEZ, Luis LeonBEL RETIRADOS
71 BASSO, IvanCAN RETIRADOS
83 BESSY, CyrilCOF RETIRADOS
116 KREDER, MichelGRS RETIRADOS
117 NUYENS, NickGRS RETIRADOS
144 HENDERSON, GregoryLTB RETIRADOS
146 VAN DE WALLE, JurgenLTB RETIRADOS
148 VANENDERT, JelleLTB RETIRADOS
189 ZUBELDIA, HaimarRLT RETIRADOS
201 KREUZIGER, RomanTST RETIRADOS
211 POELS, WouterVCD RETIRADOS
219 WESTRA, LieuweVCD RETIRADOS
quote:Sánchez reed na ruim een uur koers samen met Graeme Brown en drie anderen – waaronder Ratto – op kop en had een dusdanige voorsprong dat Zeeman al droomde van de dagzege. Het werd uiteindelijk een nachtmerrie. “We dachten echt dat Luis kans had op de winst. Hij maakte een sterke indruk en het gat was zeer groot. Hij kon op een gegeven moment echter niks meer. Hij donderde zo van zijn fiets. Hij kon echt niet verder.”
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:57 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb wat gemist vandaag, geloof ik
Nou ja, vandaag was ook gewoon wel 'pech' . Het is niet zo dat er een beestachtige klimmer wint, maar met kutweer gaat het vanzelf hard. Zie bv het NK van vorig jaar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Deze Vuelta had in 2000 gekund, maar voor deze redelijk 'schone' generatie is het gewoon te zwaar. Vuelta-organisatie
Dat klopt wel. Volgens mij het in de vroege jaren 90 gebruikelijk dat ergens tussen de 100 en 140 finishten in een grote ronde, nu is dat bijna altijd boven de 150.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Aan de andere kant valt het me wel op dat de laatste jaren zo weinig uitvallers zijn in de grote ronde, vergeleken met hoe ik het me denk te herinneren in de jaren ' 90. Maar goed, verder geen onderzoek naar gedaan.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een half uur. De tering.
Alsof je een emmer leeggooit.
in Texas Austin lacht er nu iemand van oor naar oorquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker rustig bij het ontbijt zo.quote:Op zondag 8 september 2013 09:25 schreef Pino112 het volgende:
Tomasz Marczynski is ziek en start niet meer. Vacansoleil nog maar met 4.
Ja.quote:Op zondag 8 september 2013 10:55 schreef fl4puit het volgende:
Vandaag ook weer pas vanaf 16u overal uitzending? Parcour en afstand lenen zich prima voor een langere registratie.
Je hebt iig de nieuwe manier van afdalen van Ratto gemist. En het werkte, dus ik verwacht dat het hele peloton binnen een paar weken iedere bocht uit z'n pedaal gaat klikken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:57 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb wat gemist vandaag, geloof ik
Lijkt me toch niet handig, met één voet los.quote:Op zondag 8 september 2013 11:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je hebt iig de nieuwe manier van afdalen van Ratto gemist. En het werkte, dus ik verwacht dat het hele peloton binnen een paar weken iedere bocht uit z'n pedaal gaat klikken.
Je moet wel ruimte houden voor je Arias UI 23 september.quote:Op zondag 8 september 2013 12:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik ga Leopold trouwens weghalen nu is het mooi geweest.
Die kan ik dan toch gewoon zetten als ze verliezen ?quote:Op zondag 8 september 2013 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet wel ruimte houden voor je Arias UI 23 september.
Behoorlijk triest we missen dan heel vaak de bergen midden in de etappe.quote:Op zondag 8 september 2013 12:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat de uitzending pas om 4 uur begint.
Daar kan je toch nog wel tegenop zien..quote:Op zondag 8 september 2013 12:38 schreef Sautor het volgende:
Die is volgende week pas![]()
Niets nieuws trouwens dat Gilbert vlak voor de derde week afstapt, met het oog op het WK. Vooral als het nog eens kutweer is
Gaat hij nog naar Canada? Anders is het wel een hele lange periode zo richting het WK.quote:Op zondag 8 september 2013 12:38 schreef Sautor het volgende:
Die is volgende week pas![]()
Niets nieuws trouwens dat Gilbert vlak voor de derde week afstapt, met het oog op het WK. Vooral als het nog eens kutweer is
Kan, maar daar gaat het echt niet over.quote:Op zondag 8 september 2013 12:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Daar kan je toch nog wel tegenop zien..
Weet ik niet, maar het lijkt me dat hij vooral geen risico's wil nemen met ziek worden.quote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat hij nog naar Canada? Anders is het wel een hele lange periode zo richting het WK.
Lijkt me niet, normaal gesproken rijd je na afstappen in een grote ronde geen andere koers meer tijdens de ronde. En WK ploegentijdrit is over 2 weken, dat valt qua dagen nog wel mee. Denk dat hij ook wel van plan was om de Vuelta uit te rijden, dat deed hij vorig jaar ook.quote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat hij nog naar Canada? Anders is het wel een hele lange periode zo richting het WK.
Je verspilt er anders behoorlijk veel energie aan.quote:Op zondag 8 september 2013 12:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan, maar daar gaat het echt niet over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik, met dit weer word je niet beter. Anderzijds is het maar de vraag of het verstandig is om 3 weken niet te koersen (WK ploegentijdrit niet mee gerekend). Het is wel 270km+ in Italië, dan heb je toch wel wat koershardheid nodig om daar goed voor de dag te komen.quote:Op zondag 8 september 2013 12:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het lijkt me dat hij vooral geen risico's wil nemen met ziek worden.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef baggerbaas het volgende:
Huidige kopgroep, voorsprong 1.50:Garate wat een held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks presteert ie meer word alleen gehouden omdat hij zo goddelijk won in 2009.AJ
Wat een kwaliteitsvoorstelling van de heren van de lage landen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:07 schreef Marcoss het volgende:
Belkin, Vacansoleil en Lotto nog met 4, gelukkig is er geen ploegentijdrit meer, dan hadden ze geen tijd neer kunnen zetten
Denk dat er weinig rondedirecteuren zo sadistisch zijn om een ploegentijdrit in de 3e week te doen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:07 schreef Marcoss het volgende:
Belkin, Vacansoleil en Lotto nog met 4, gelukkig is er geen ploegentijdrit meer, dan hadden ze geen tijd neer kunnen zetten
"won".quote:Op zondag 8 september 2013 13:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Garate wat een held.
Niks presteert ie meer word alleen gehouden omdat hij zo goddelijk won in 2009.
Dat zou zelfs Zomegnan te ver zijn gegaan ja.quote:Op zondag 8 september 2013 13:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Denk dat er weinig rondedirecteuren zo sadistisch zijn om een ploegentijdrit in de 3e week te doen.
Dr was wel ooit een tour waarbij 2 verschillende ploegen samen met maar 9 man mochten meedoen (ergens half jaren 90) dus je zou altijd nog wat restjes bij elkaar kunnen voegen en daar een ploeg van maken. Competitievervalsing zal het niet snel zijn want ze zullen vast niet beter zijn dan de goed op elkaar ingespeelde teams.quote:Op zondag 8 september 2013 13:17 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat zou zelfs Zomegnan te ver zijn gegaan ja.
Das net voor mijn tijdquote:Op zondag 8 september 2013 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gevonden: Telekom-ZG-Selle Italia in de tour van '95. (ik word toch wel een beetje oud)
Dat was volgens mij geen succesquote:Op zondag 8 september 2013 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gevonden: Telekom-ZG-Selle Italia in de tour van '95. (ik word toch wel een beetje oud)
Ja, dat was omdat Telekom in eerste instantie niet meemocht, maar daar kwam nogal veel protest op, dus toen hebben ze dit nog verzonnen. 6 man van telekom en 3 van ZG volgens mij. Wel in hun eigen shirtjes.quote:Op zondag 8 september 2013 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zabel won volgens mij wel wat etappes. En misschien ook wel groen, want dat won 'ie toch bijna altijd.quote:Op zondag 8 september 2013 13:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was volgens mij geen succes
Waarom mocht Telekom niet mee?quote:Op zondag 8 september 2013 13:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat was omdat Telekom in eerste instantie niet meemocht, maar daar kwam nogal veel protest op, dus toen hebben ze dit nog verzonnen. 6 man van telekom en 3 van ZG volgens mij. Wel in hun eigen shirtjes.
Gokje, doping?quote:Op zondag 8 september 2013 13:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom mocht Telekom niet mee?
Waren niet geselecteerd door ASO. Volgens mij was het toen nog volledig vrij aan de organisatie welke ploegen mee mochten.quote:Op zondag 8 september 2013 13:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom mocht Telekom niet mee?
Kan ik me niet meer herinneren. Maar ik dacht dat het organisatorisch geen succes was die "samenwerking" tussen 2 halve ploegen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zabel won volgens mij wel wat etappes. En misschien ook wel groen, want dat won 'ie toch bijna altijd.
Idd. Volgens mij had Zabel ook een keer gezegd dat ze niets aan de italianen hadden.quote:Op zondag 8 september 2013 13:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren. Maar ik dacht dat het organisatorisch geen succes was die "samenwerking" tussen 2 halve ploegen.
Lijkt me idd ook logisch. Maar goed, blijft een mooi excuus om een ploegentijdrit in de 3e week te doen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij had Zabel ook een keer gezegd dat ze niets aan de italianen hadden.
Nogal logisch ook dat het niet werkt, want ze hebben verder niets met elkaar natuurlijk.
3 rondjes over de Champs-Elysees, als een soort van baanachtervolgingquote:Op zondag 8 september 2013 13:33 schreef Wombcat het volgende:
Gewoon de ploegentijdrit als slotetappe
Wie belt Thijs Zonneveld?quote:Op zondag 8 september 2013 13:33 schreef Wombcat het volgende:
Gewoon de ploegentijdrit als slotetappe
Is dit een instinker? De werkgever met t meeste geld natuurlijk.quote:
Als die 9 kloppen nu nog 151.quote:Op zondag 8 september 2013 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel renners zijn er nog in koers?
Vorig jaar reden de WK-kanshebbers de Vuelta wel uit (ook omdat ze niet veel anders konden omdat ze nog meededen voor de eindzegequote:Op zondag 8 september 2013 14:48 schreef Pedroso het volgende:
Zo blijft de Vuelta een veredelt trainingsrondje voor het WK
Simone Stortoni (138)quote:
Misschien kunnen ze beginnen met het hotel te delen gelet op de kosten.quote:Op zondag 8 september 2013 13:07 schreef Marcoss het volgende:
Imo betaal je per kamer..quote:Op zondag 8 september 2013 15:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze beginnen met het hotel te delen gelet op de kosten.
Het was ook niet echt serieus bedoeld.quote:
Ze zijn ook vroeg binnen...ze hadden rekening gehouden met een finish tegen de klok van 6 uur. Nu zijn ze wsl al om 5 uur binnen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef Slobeend het volgende:
Hopen dat Cardoso in de kopgroep het volhoudt, kan ik koekoekopdefiets achter me houden. Ze mogen van mij wel live gaan trouwens, denk dat de Bales niet meer live te zien is. Vreemd, zo'n late liveregistratie van de koninginne-etappe.
Koekoekopdefiets is natuurlijk een geduchte concurrent.quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef Slobeend het volgende:
Hopen dat Cardoso in de kopgroep het volhoudt, kan ik koekoekopdefiets achter me houden. Ze mogen van mij wel live gaan trouwens, denk dat de Bales niet meer live te zien is. Vreemd, zo'n late liveregistratie van de koninginne-etappe.
Ja, maar iemand die zich koekoekopdefiets noemt kan ik niet serieus nemen. Dat is minachting van de Tourcoaches.quote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koekoekopdefiets is natuurlijk een geduchte concurrent.
Bauke denkt ook vast dikwijls koekoek op de fiets.quote:Op zondag 8 september 2013 16:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die zich koekoekopdefiets noemt kan ik niet serieus nemen. Dat is minachting van de Tourcoaches.
Mart blijkt eigenlijk een vervelende man te zijnquote:Op zondag 8 september 2013 16:05 schreef ß het volgende:
Ik zit op NOS.nl te kijken. Mart had nog niet door dat het live was en zijn mic aanstond. Je hoorde hem zeggen: "Dat peloton is godverdomme nog 150 man groot." en meer van dat soort rare dingen.
zenden ze het niet uit op NED1quote:Op zondag 8 september 2013 16:05 schreef ß het volgende:
Ik zit op NOS.nl te kijken. Mart had nog niet door dat het live was en zijn mic aanstond. Je hoorde hem zeggen: "Dat peloton is godverdomme nog 150 man groot." en meer van dat soort rare dingen.
Gwn ES.quote:Op zondag 8 september 2013 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk is dat volleybal snel klaar. Ik wil Mart horen heerschen.
Ja, is al binnen en zit aan de koffie. Ze fietsen nu voor de 2e plaats.quote:
Ja, samen met oa Gilbert en Brown.quote:
Ik denk Uran.quote:Op zondag 8 september 2013 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat Valverde deze Vuelta gaat winnen.
Ik denk dat niemand een fuck geeft om de Vuelta met die kutregie, het WK op komst en al die uitvallers.quote:Op zondag 8 september 2013 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Alleen volgende week word leuk.quote:Op zondag 8 september 2013 16:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand een fuck geeft om de Vuelta met die kutregie, het WK op komst en al die uitvallers.
Daarom faalt Sky natuurlijk, ze geven er geen fuck om.quote:Op zondag 8 september 2013 16:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand een fuck geeft om de Vuelta met die kutregie, het WK op komst en al die uitvallers.
Denk dat Valverde al met z'n hoofd bij het WK zit. Dan kun je hier niet vol voor het klassement rijden.quote:Op zondag 8 september 2013 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Sky faalt niet, maar geven idd ook bijna geen fuck om de Vuelta. Ze hadden anders wel Wiggins of Porte kunnen sturen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daarom faalt Sky natuurlijk, ze geven er geen fuck om.
De Angrilu jongen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Zal Mollema ook gaan afstappen tbv het WK of zal ie toch gaan proberen om een etappe te pakken ?
Ik denk zomaar dat hij sterk genoeg is om beide goed te doen. Of zie ik dat helemaal verkeerd?quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat Valverde al met z'n hoofd bij het WK zit. Dan kun je hier niet vol voor het klassement rijden.
Vorig jaar deed hij het wel, al was het parcours toen minder zwaar dan dit jaar.quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat Valverde al met z'n hoofd bij het WK zit. Dan kun je hier niet vol voor het klassement rijden.
De rest van Sky zijn idd allemaal prutsers, toch?quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sky faalt niet, maar geven idd ook bijna geen fuck om de Vuelta. Ze hadden anders wel Wiggins of Porte kunnen sturen.
Tuurlijk niet, als Uran hier had gewonnen was het fantastisch geweest vanquote:Op zondag 8 september 2013 16:17 schreef fl4puit het volgende:
[..]
De rest van Sky zijn idd allemaal prutsers, toch?
Vandaag en gisteren was wel ideaal weer geweest voor Wigginsquote:Op zondag 8 september 2013 16:17 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Vrees voor hem dat het Vuelta-parcours veel te zwaar is om een goed klassement en een goed WK te rijden. Bovendien heeft hij ook nog de Tour in de benen. Op een bepaald moment is de accu leeg. Maargoed, hopelijk blijft hij wel meedoen, anders wordt de spoeling voorin het klassement wel heel erg dun.quote:Op zondag 8 september 2013 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat hij sterk genoeg is om beide goed te doen. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Het zijn allemaal bazen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:17 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Ja zo bekeken heb je gelijk. Teveel. Te kort op elkaar.quote:Op zondag 8 september 2013 16:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrees voor hem dat het Vuelta-parcours veel te zwaar is om een goed klassement en een goed WK te rijden. Bovendien heeft hij ook nog de Tour in de benen. Op een bepaald moment is de accu leeg. Maargoed, hopelijk blijft hij wel meedoen, anders wordt de spoeling voorin het klassement wel heel erg dun.
100km tijdrijdenquote:Op zondag 8 september 2013 16:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Nibali vorig jaar verloor in de tour van Wiggo.
Froome.quote:Op zondag 8 september 2013 16:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Nibali vorig jaar verloor in de tour van Wiggo.
En daarvoor was hij pelotonvulling.quote:Op zondag 8 september 2013 16:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Froome verloor in 2011 van Cobo.
Hij had 6 topknechten en Nibali had ook nog mede Kopman Sagan.quote:Op zondag 8 september 2013 16:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wiggo was bergop ook gewoon beter dan Nibali.
quote:Op zondag 8 september 2013 16:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij had 6 topknechten en Nibali had ook nog mede Kopman Sagan.
Daar werd op het vlak gewoon voor gereden.quote:
Ja, Rabobank reed ook voor Freire...quote:Op zondag 8 september 2013 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar werd op het vlak gewoon voor gereden.
Rabo deed het wel goed idd.quote:Op zondag 8 september 2013 16:30 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, Rabobank reed ook voor Freire...
Nee dus.quote:Op zondag 8 september 2013 16:30 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, Rabobank reed ook voor Freire...
Dus? Hij bleef bergop minder dan Wiggo, hoeveel knechten hij ook zou hebben.quote:Op zondag 8 september 2013 16:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij had 6 topknechten en Nibali had ook nog mede Kopman Sagan.
Nibali is een paar klasses beter.quote:Op zondag 8 september 2013 16:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus? Hij bleef bergop minder dan Wiggo, hoeveel knechten hij ook zou hebben.
Ja, niet dus he. Anders had ie bergop het verschil wel gemaakt...quote:Op zondag 8 september 2013 16:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nibali is een paar klasses beter.
Dat heeft ie in andere rondes vaak genoeg gedaan.quote:Op zondag 8 september 2013 16:34 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, niet dus he. Anders had ie bergop het verschil wel gemaakt...
Hop hop hop hop hop hop hop.quote:
Froome won in 2013 de Tour de France + was de beste in 2012.quote:Op zondag 8 september 2013 16:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Froome verloor in 2011 van Cobo.
151x 'he' in 85 minutenquote:Op zondag 8 september 2013 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hop hop hop hop hop hop hop.
Ja Cobo is nu niks.quote:Op zondag 8 september 2013 16:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome won in 2013 de Tour de France + was de beste in 2012.
Klasse hoor!quote:
Wiggo was heel duidelijk beter in de Tour van 2012, terwijl Nibali ook op z'n best was. Lijkt me niet zo heel moeilijk..quote:Op zondag 8 september 2013 16:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat heeft ie in andere rondes vaak genoeg gedaan.
klasse bocht jonge. Kom aan he!quote:Op zondag 8 september 2013 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hop hop hop hop hop hop hop.
Voorbeelden?quote:Op zondag 8 september 2013 16:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat heeft ie in andere rondes vaak genoeg gedaan.
Tijdritten he.quote:Op zondag 8 september 2013 16:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wiggo was heel duidelijk beter in de Tour van 2012, terwijl Nibali ook op z'n best was. Lijkt me niet zo heel moeilijk..
2008 werd hij 11de, 2009 deed hij niet mee. Schitterend hoorquote:
In (de Tour van) 2012 was Wiggins gewoon de sterkste. Zo simpel is et.quote:
Wiggins was 134equote:Op zondag 8 september 2013 16:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2008 werd hij 11de, 2009 deed hij niet mee. Schitterend hoor
Overigens heeft Nibali inderdaad vaak genoeg aangevallen bergop, maar hij was vorig jaar duidelijk minder dan Wiggo, ook bergop. Dat Wiggo dat waarschijnlijk nooit meer gaat herhalen, is dan weer een ander verhaal..
Oke Agueroquote:Op zondag 8 september 2013 16:42 schreef Aguero het volgende:
[..]
In (de Tour van) 2012 was Wiggins gewoon de sterkste. Zo simpel is et.
Dus wie wint is altijd de sterkste?quote:Op zondag 8 september 2013 16:42 schreef Aguero het volgende:
[..]
In (de Tour van) 2012 was Wiggins gewoon de sterkste. Zo simpel is et.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |