Als die 9 kloppen nu nog 151.quote:Op zondag 8 september 2013 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel renners zijn er nog in koers?
Vorig jaar reden de WK-kanshebbers de Vuelta wel uit (ook omdat ze niet veel anders konden omdat ze nog meededen voor de eindzegequote:Op zondag 8 september 2013 14:48 schreef Pedroso het volgende:
Zo blijft de Vuelta een veredelt trainingsrondje voor het WK
Simone Stortoni (138)quote:
Misschien kunnen ze beginnen met het hotel te delen gelet op de kosten.quote:Op zondag 8 september 2013 13:07 schreef Marcoss het volgende:
Belkin, Vacansoleil en Lotto nog met 4, gelukkig is er geen ploegentijdrit meer, dan hadden ze geen tijd neer kunnen zetten
Imo betaal je per kamer..quote:Op zondag 8 september 2013 15:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze beginnen met het hotel te delen gelet op de kosten.
Het was ook niet echt serieus bedoeld.quote:
Ze zijn ook vroeg binnen...ze hadden rekening gehouden met een finish tegen de klok van 6 uur. Nu zijn ze wsl al om 5 uur binnen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef Slobeend het volgende:
Hopen dat Cardoso in de kopgroep het volhoudt, kan ik koekoekopdefiets achter me houden. Ze mogen van mij wel live gaan trouwens, denk dat de Bales niet meer live te zien is. Vreemd, zo'n late liveregistratie van de koninginne-etappe.
Koekoekopdefiets is natuurlijk een geduchte concurrent.quote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef Slobeend het volgende:
Hopen dat Cardoso in de kopgroep het volhoudt, kan ik koekoekopdefiets achter me houden. Ze mogen van mij wel live gaan trouwens, denk dat de Bales niet meer live te zien is. Vreemd, zo'n late liveregistratie van de koninginne-etappe.
Ja, maar iemand die zich koekoekopdefiets noemt kan ik niet serieus nemen. Dat is minachting van de Tourcoaches.quote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koekoekopdefiets is natuurlijk een geduchte concurrent.
Bauke denkt ook vast dikwijls koekoek op de fiets.quote:Op zondag 8 september 2013 16:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die zich koekoekopdefiets noemt kan ik niet serieus nemen. Dat is minachting van de Tourcoaches.
Mart blijkt eigenlijk een vervelende man te zijnquote:Op zondag 8 september 2013 16:05 schreef ß het volgende:
Ik zit op NOS.nl te kijken. Mart had nog niet door dat het live was en zijn mic aanstond. Je hoorde hem zeggen: "Dat peloton is godverdomme nog 150 man groot." en meer van dat soort rare dingen.
zenden ze het niet uit op NED1quote:Op zondag 8 september 2013 16:05 schreef ß het volgende:
Ik zit op NOS.nl te kijken. Mart had nog niet door dat het live was en zijn mic aanstond. Je hoorde hem zeggen: "Dat peloton is godverdomme nog 150 man groot." en meer van dat soort rare dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |