Niet weten dat Horner al heel lang een groot talent isquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Konig is geen verrassing.
Het zou ook wel eens kunnen dat Roche tegen hetzelfde probleem aanloopt als Ten Dam en Mollema in de Tour.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel bijzonder trouwens, een Ier die niet tegen koud, regenachtig weer kan.
Lijkt er verdacht veel op.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het zou ook wel eens kunnen dat Roche tegen hetzelfde probleem aanloopt als Ten Dam en Mollema in de Tour.
Weet ik niet, maar de paniek in de stemmen van Smeets en Ducrot begint steeds meer toe te nemenquote:
Daar ligt al een mooi kerkhof aan klimmers inderdaad.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opgave Poels, Uran op 20 minuten.
Die zijn nu al aan het evolueren naar het OPQS-klimniveau.
Bolkema al binnen zekerquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Het commentaarsduo was weer van een treurig niveau, ze zien echt niks. Nooit meer NOS.
Daar zie ik ze nog wel voor aan eigenlijk, dat die allang binnen isquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Bolkema al binnen zeker?
Niet bij de eerste 50quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Daar zie ik ze nog wel voor aan eigenlijk, dat die allang binnen is
Er zijn er ook nog maar 5 in koers.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:25 schreef debeterebob het volgende:
Bij de eerste 100 geen Nederlander
Dat zijn teksten! Nu schitterende clips trouwens op de vrt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Het commentaarsduo was weer van een treurig niveau, ze zien echt niks. Nooit meer NOS.
Jahaa dat is duidelijke taal! Ben je lekker op vakantie geweest pik?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn teksten! Nu schitterende clips trouwens op de vrt.
Vorige week met Herbert & Maarten was echt veel erger man. Ik vond het best te doen met Mart erbij vanmiddag. Die weet zo'n heroïsche etappe altijd mooi te verslaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Axelle Red is een kittige madam.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn teksten! Nu schitterende clips trouwens op de vrt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |