Volgens mij had ik eens een foto van haar gezien, en ben ik helaas gedwongen, ondanks dat ze 16 is, dat te beamenquote:
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg uit verhouding dan allemaal
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn liefste
Onterechte klacht.
Ik ook niet hoor...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen pics van haar behalve ik?
We hebben een club op FOK! waarop we foto's van FOK!sters verzamelen en met elkaar delen. Je moet alleen aan bepaalde voorwaarden voldoen voor je uitgenodigd wordt. Schijnbaar voldoe jij nog niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen pics van haar behalve ik?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn de voorwaarden?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
We hebben een club op FOK! waarop we foto's van FOK!sters verzamelen en met elkaar delen. Je moet alleen aan bepaalde voorwaarden voldoen voor je uitgenodigd wordt. Schijnbaar voldoe jij nog niet.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]Foto's mogen niet zomaar openbaar gemaakt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tr gemacht
Sorryquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Foto's mogen niet zomaar openbaar gemaakt worden.
Tr gemacht
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]Wat is ze lelijk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet dat ik kanker hadquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
Angel-Joy is kankerlekker, balhaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |