Volgens mij had ik eens een foto van haar gezien, en ben ik helaas gedwongen, ondanks dat ze 16 is, dat te beamenquote:
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg uit verhouding dan allemaal
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn liefste
Onterechte klacht.
Ik ook niet hoor...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen pics van haar behalve ik?
We hebben een club op FOK! waarop we foto's van FOK!sters verzamelen en met elkaar delen. Je moet alleen aan bepaalde voorwaarden voldoen voor je uitgenodigd wordt. Schijnbaar voldoe jij nog niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen pics van haar behalve ik?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn de voorwaarden?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
We hebben een club op FOK! waarop we foto's van FOK!sters verzamelen en met elkaar delen. Je moet alleen aan bepaalde voorwaarden voldoen voor je uitgenodigd wordt. Schijnbaar voldoe jij nog niet.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]Foto's mogen niet zomaar openbaar gemaakt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tr gemacht
Sorryquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Foto's mogen niet zomaar openbaar gemaakt worden.
Tr gemacht
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]Wat is ze lelijk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet dat ik kanker hadquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
Angel-Joy is kankerlekker, balhaar.
Ik bied 5quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:54 schreef pussycatdoll het volgende:
Wie wil een babyfoto van AJ zien?
Ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:56 schreef WH141 het volgende:
Is het waar dat je weinig haar op intieme plekken hebt vanwege je etniciteit?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:57 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]Die baby is echt van nature mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow. Wat een schoonheid.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Ze heeft een eigen topic. (als zij dat echt is)quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen foto's van haar gezien behalve ik en De Zak?
Daar was ik 14, maar leuk om het terug te zien, was het zelf al weer vergeten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:24 schreef Kola het volgende:
[..]
Ze heeft een eigen topic. (als zij dat echt is)
US / ANGEL-JOY
Standaard pannenkoekhoofd chinees in mijn ogen. Maar als je er iets voor hebt dan snap ik wel dat je het mooi kan vinden.
Ik heb een jaar gefapt op een 14-jarig meisje?!?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar was ik 14, maar leuk om het terug te zien, was het zelf al weer vergeten.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een jaar gefapt op een 14-jarig meisje?!?![]()
Post eens foto's van nu dan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar was ik 14, maar leuk om het terug te zien, was het zelf al weer vergeten.
Nee, die stuur ik alleen via dm naar de users die lief zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Post eens foto's van nu dan.
Ik ben een lul stuur picca plzquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, die stuur ik alleen via dm naar de users die lief zijn.
Zoals je weet ben ik een lieve user.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik solliciteer naar een fotoquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals je weet ben ik een lieve user.
Wat zijn wij mannen toch ook nieuwsgierig.quote:
Hoezo, voel jij je in een hoekje gedreven en red jij het niet op eigen kracht.quote:
Ja. Je hebt me doorquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hoezo, voel jij je in een hoekje gedreven en red jij het niet op eigen kracht.
Ik heb een goede band met AJ en ben gewoon benieuwd naar haar fysieke en uiterlijke ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zijn wij mannen toch ook nieuwsgierig.
Mooi internationaal gezelschap met leden vanuit alle sociale lagen. Als mongool zijnde draag zelfs jij je steentje bij.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:35 schreef o.us2.0 het volgende:
Mensen die haten op AJ hebben de essentie van het leven niet echt begrepen.
Gewoon tussen [ en ] zetten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef -supergirl- het volgende:
Hoe maak je zo'n balkje met -USER- in een tt?
userquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef -supergirl- het volgende:
[ .... ]quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef -supergirl- het volgende:
ben al wegquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooi internationaal gezelschap met leden vanuit alle sociale lagen. Als mongool zijnde draag zelfs jij je steentje bij.
userquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef -supergirl- het volgende:
Titel : [ user ] Dvenquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef -supergirl- het volgende:
ingrediënten:quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef -supergirl- het volgende:
Ik had het eerst niet doorquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt kut dat hij [] weghaalt
Ga mee naar viva mattiequote:Op zaterdag 7 september 2013 15:39 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik had het eerst niet door, kut FOK! ik ga naar Bokt
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:38 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
user
GVD het kotm er niet ter staaant!!!!
1 | [user] naam user |
Neequote:Op zaterdag 7 september 2013 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haten op Viva
Je valt zeker ook op vrouwen zonder kort pittig kapsel
Chinees op schootquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:42 schreef Raap het volgende:
zondagavond studio sport met chinees op de bank
Damnquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:24 schreef Kola het volgende:
[..]
Ze heeft een eigen topic. (als zij dat echt is)
US / ANGEL-JOY
Standaard pannenkoekhoofd chinees in mijn ogen. Maar als je er iets voor hebt dan snap ik wel dat je het mooi kan vinden.
Wat een haat weerquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Natuurlijk een terechte klacht, maar deze aandacht verdient ze niet. Laat haar gewoon insignificant voelen, dan heb je haar tenminste op d'r plaats.
wat een onzin zegquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
Haar ouders moesten een microscoop kopen om haar te kunnen verzorgen
niets mis met lesboseksquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Natuurlijk een terechte klacht, maar deze aandacht verdient ze niet. Laat haar gewoon insignificant voelen , dan heb je haar tenminste op d'r plaats.
Ik dacht in een schoenendoosquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat een onzin zeg![]()
ze heeft gewoon 16 jaar op een kinderdagverblijf gewoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |