Speciaal voor jullie:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
en fokkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:59 schreef JamesTKirk het volgende:
Heb het huis even een paar uur voor me alleen en wat doe ik? Afwassen
Ja, men zat te zeuren over een jonge meid. Dan maar zo.quote:
Is wel gezond. Moet ik misschien ook maar eens halen.quote:
Zeker. Schijnt ook vet te verbranden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel gezond. Moet ik misschien ook maar eens halen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:43 schreef Fera het volgende:
Godver, helemaal in paniek omdat ik me had vergist in de bustijden, ben ik gewoon n kwartier te vroeg.
Ik niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ha, daar kom ik ook wel eens
Waar zijn we blij om?quote:
Wiens tieten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat d'r tieten in vorm blijven.
Okequote:
fotoooo!quote:
Alleen bij mij volgensmij toen nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, wel vervelend. Ik heb het ook een beetje. Maar het valt mee als ik voorin zit. Achterin is het altijd feest, alleen ben ik niet echt een kotser. Ik voel me gewoon hartstikke beroerd.
Jup, gelukkig was het niet veel en is het alweer schoon.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen bij mij volgensmij toen niet
Wel kut Vin
Slimquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, gelukkig was het niet veel en is het alweer schoon.
Voor de terugweg had ik maar even reispillen gekocht voor d'r en kotszakkies
Slim.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, gelukkig was het niet veel en is het alweer schoon.
Voor de terugweg had ik maar even reispillen gekocht voor d'r en kotszakkies
goed bezig vinzelquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik
Gelukkig waren ze niet nodig
Ik vind dat altijd zo ranzigquote:
probeer dan eens brandneteltheequote:Op zaterdag 7 september 2013 17:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo ranzigmaar ik drink al thee zonder suiker na jaren met dus vind dat ik al heel ver ben
Gewoon wodkaquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Thee is voor zieken en zwangere vrouwen
Is dat lekker ja?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:45 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
probeer dan eens brandnetelthee
Ik vind t wel lekker ja. Ontgift ook, dus ook nog eens gezond.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat lekker ja?
Ik hou van verse munttheeziet er leuk uit en smaakt goed.
Is niet veel aan te lusten toch? Gewoon zuipen! Niet dat ik dat ga doen vanavond overigens, heb geen wodka in huisquote:
Oooh kan je dat ook gewoon bij de kruidvat of ah kopen? Ik heb van de week wel thee met allerlei kruiden gekocht ook oa met valeriaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:48 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik vind t wel lekker ja. Ontgift ook, dus ook nog eens gezond.
och wat zondequote:Op zaterdag 7 september 2013 17:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is niet veel aan te lusten toch? Gewoon zuipen! Niet dat ik dat ga doen vanavond overigens, heb geen wodka in huis
Hehe ik vind dat in je keel altijd zo'n lekker gevoel, dat het brand dus. Ik drink vanavond wel, maar niet zo veel want vermoedelijk is er ook niet veel meer :pquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
och wat zonde
wodka in jus d'orange etc
ik ga vanavond ook niet zuipenmorgen 1e competitiewedstrijd
Dan drink je juist goedkope wodkatroepquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe ik vind dat in je keel altijd zo'n lekker gevoel, dat het brand dus. Ik drink vanavond wel, maar niet zo veel want vermoedelijk is er ook niet veel meer :p
Altijd fles van rond de 16-20 euro. Is niet goedkope troep, al had laatst eentje van 12 ofzo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan drink je juist goedkope wodkatroep![]()
het hoort heel soepel te gaan
echt goede wodka brandt nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd fles van rond de 16-20 euro. Is niet goedkope troep, al had laatst eentje van 12 ofzo.
de zon schijnt weer alleen op mijquote:
Whiskyquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echt goede wodka brandt niet
Ah, vandaar dat ik nog geen zon heb gezien vandaagquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de zon schijnt weer alleen op mij
ook pas 10 minuten hier nu, nog 10 minuten en dan het spek omdraaienquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik nog geen zon heb gezien vandaag
Ah, eurotje valtquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook pas 10 minuten hier nu, nog 10 minuten en dan het spek omdraaien
Ook die blijven traag bij je he?quote:
Je kan er beter een betonblok aan hangen jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook die blijven traag bij je he?
die heb ik nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan er beter een betonblok aan hangen ja
Als iets valt gaat het meestal stukquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, dan wat anders wat zwaarder is dan een euromuntje
Er zijn zoveel dingen te bedenken die niet kapot gaanquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als iets valt gaat het meestal stuk
Oude Nokia'squote:Op zaterdag 7 september 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen te bedenken die niet kapot gaan
Ja, MAXIMAAL 700.. Het hoeven er dus niet perse 700 te zijn.. Mag ook minder..quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
gebruik maximaal 700 woorden per vraag...
ik zit op 350godver ik doe iets fout maar weet niet wat
daar gaat mijn kans op een hoog punt
![]()
ja precies, maar mijn ervaring bij de uni is dat je dan eerst op 800 woorden zit en dan moet gaan schrappenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, MAXIMAAL 700.. Het hoeven er dus niet perse 700 te zijn.. Mag ook minder..
Dan is 350 woorden toch juist goedquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja precies, maar mijn ervaring bij de uni is dat je dan eerst op 800 woorden zit en dan moet gaan schrappen![]()
ik heb nog nooit zo weinig woorden gehad
Nee juist nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is 350 woorden toch juist goed
Maar dat hoeft toch niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee juist niet![]()
![]()
want dat betekent dat ik ergens vitale punten aan het overslaan ben, je krijgt namelijk niet alleen punten voor helderheid en uitleg, maar ook over welke informatie er in staat
wel voor een goed puntquote:
Het komt vast wel goedquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel voor een goed punt![]()
maarja ik nader nu al 550, dus ik kom er vanzelf wel
vast welquote:
Ook met andere dingen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vast welen ik heb nog 2 weken, maar ik ben gewoon vlugge japie
Nee, wel met etenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook met andere dingen?In bed bijvoorbeeld
ben jij niet op vakantie al?quote:
het lijkt haast of die fokkers een leven hebben he?quote:
wat een paradoxquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het lijkt haast of die fokkers een leven hebben he?
en sexquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het lijkt haast of die fokkers een leven hebben he?
ik denk dat ze gewoon liggen te slapenquote:
tuurlijk niet, het zijn fokkers. Die hebben geen seksquote:
hoezo?quote:
Tis trouwens niet good vs evilquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon liggen te slapen
wat?quote:
Kloptquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon liggen te slapen
ik wist hetquote:
tuurlijk nietquote:
quote:
Dat zou je wel willen he?quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat op bed of bank of in jouw geval in een doos liggen en je doet je ogen dicht.
en dan kun je zeker zo niet slapen?quote:
vies lui varken! En ik maar de hele avond wakker zijn. Zelfs de kattenbakken nog gedaan.quote:
Vast wel. En nee, klinkt niet goed. Op zaterdagavond om 19:00 in slaap vallen zonder ziek te zijn noem ik niet goedquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan kun je zeker zo niet slapen?
klinkt goed
Kies je zelf voorquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vies lui varken! En ik maar de hele avond wakker zijn. Zelfs de kattenbakken nog gedaan.![]()
Morgen de rest van het huis
Ach, kinderen die nog in de groei zijn hebben hun rust nodig hequote:Op zaterdag 7 september 2013 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel. En nee, klinkt niet goed. Op zaterdagavond om 19:00 in slaap vallen zonder ziek te zijn noem ik niet goed
Je raadt het nooit. Daar heb ik mijn zus voor gestrikt. Komt ze morgen doenquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kies je zelf voor
Hehe, succes. Kleding al op/ingeruimd?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, kinderen die nog in de groei zijn hebben hun rust nodig he
Haha, baasquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je raadt het nooit. Daar heb ik mijn zus voor gestrikt. Komt ze morgen doen
ja. Ze vroeg of ze me morgen kon helpen in huis, volgens mij verveelt ze zichquote:
Ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 7 september 2013 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke je bent echt strontvervelend.
Wel handig, hehe. Goed geregeldquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Ze vroeg of ze me morgen kon helpen in huis, volgens mij verveelt ze zich
Ik ja, je mag mn kleren opvouwen en mn kasten inruimen![]()
En er ligt een hoop
die is er wel een dagje zoet mee, en dan kan ik op mijn gemak de reat van mijn huis doenquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel handig, hehe. Goed geregeld
Mag ze hier ook een keer langskomenquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Ze vroeg of ze me morgen kon helpen in huis, volgens mij verveelt ze zich
Ik ja, je mag mn kleren opvouwen en mn kasten inruimen![]()
En er ligt een hoop
Tering, dat is wel een hoop danquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is er wel een dagje zoet mee, en dan kan ik op mijn gemak de reat van mijn huis doen
Och, ik heb wel genoeg kutklusjes voor dr hoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag ze hier ook een keer langskomen
vrouwen en klerenquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tering, dat is wel een hoop dan
tuurlijk niet. Dat wat ik wil dragen ligt gewoon altijd onder op de stapelquote:Op zondag 8 september 2013 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent niet bang dat het zo in de kast ligt dat je niks kan vinden?
Als je daar vanuit gaat is het hopelijk makkelijker zoeken jaquote:Op zondag 8 september 2013 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Dat wat ik wil dragen ligt gewoon altijd onder op de stapel
uiteraard. En dan kan ze na een week terugkomen om alles opnieuw te vouwenquote:Op zondag 8 september 2013 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je daar vanuit gaat is het hopelijk makkelijker zoeken ja
Handigquote:Op zondag 8 september 2013 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uiteraard. En dan kan ze na een week terugkomen om alles opnieuw te vouwen
ik ken mezelfquote:
Veel plezier!quote:
Wat een kut leven heb je toch.quote:Op zondag 8 september 2013 01:34 schreef Tamashii het volgende:
Ik zit in de auto en heb een droge mond. Geen drinken bij me
Mijn vriend rijdtquote:Op zondag 8 september 2013 01:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je je chick niet bij? Dan heb je andere manieren om aan vocht te komen
`quote:Op zondag 8 september 2013 01:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn vriend rijdtdie heeft geen alcohol op
Nee ik ben geen lesboquote:Op zondag 8 september 2013 01:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
`
Je hetero vriend? correct me if im wrong ,maar jij bent lesbo toch?
EDIT: laat maar fobo bekeken![]()
Nja heb het nu gezien ja. Sorryquote:Op zondag 8 september 2013 01:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee ik ben geen lesbode neuk. Mijn vriend zit ook in deze sc
Ken het gevoel. Kinderkots opruimen is nooit grappig.quote:
Nope. Al had ik daar geen last vanquote:Op zondag 8 september 2013 08:09 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Kinderkots opruimen is nooit grappig.
Lekker danquote:Op zondag 8 september 2013 08:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Enn weer klaar voor de ochtend.. Nu ontbijt en dan weer even slapen ofzo
Mjah, kan ook serie gaan af kijken.. Nu ik thuis achter de pc zit ben ik niet meer zo slaperig, what givesquote:Op zondag 8 september 2013 08:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker danTrusten
Ik slinger de xdoos zo maar even aan denk ik
Hehe dat is niet echt slim om te doen neequote:Op zondag 8 september 2013 08:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, kan ook serie gaan af kijken.. Nu ik thuis achter de pc zit ben ik niet meer zo slaperig, what gives
quote:Op zondag 8 september 2013 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen!
Op de valreep van de morgen
rhu!quote:Op zondag 8 september 2013 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen!
Op de valreep van de morgen
wat doe jij hier?quote:
SC'en. Al best een tijdje overigens. Wat is jouw excuus?quote:
dat 'onze' sc dood isquote:Op zondag 8 september 2013 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
SC'en. Al best een tijdje overigens. Wat is jouw excuus?
Ik voel mij nog meer thuis nu jij hier ook bent.quote:Op zondag 8 september 2013 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
dat 'onze' sc dood is
en deze heeft sex in de TT
Is het al tijd om een opmerking over vrouwen en pap te maken? Of is het nog te vroeg op de dag?quote:Op zondag 8 september 2013 13:46 schreef Tamashii het volgende:
Brinta is juist wel lekker, met beetje jam erin
Van mij mag je hoor, ook al ben ik pas net wakkerquote:Op zondag 8 september 2013 13:59 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Is het al tijd om een opmerking over vrouwen en pap te maken? Of is het nog te vroeg op de dag?
Hahaha. Ik houd van vrouwen met zo'n instellingquote:Op zondag 8 september 2013 14:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor, ook al ben ik pas net wakker
soberso vrouwenquote:Op zondag 8 september 2013 14:10 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hahaha. Ik houd van vrouwen met zo'n instelling
nee, gewoon suikerquote:Op zondag 8 september 2013 13:46 schreef Tamashii het volgende:
Brinta is juist wel lekker, met beetje jam erin
Ik zal haar direct doorsturen wanneer ze aanbelt...quote:Op zondag 8 september 2013 14:16 schreef sararaats het volgende:
vrouwen zijn
ik zou Catherine Zeta Jones doen
Hoezo? Als CZJ bij mij aanbelt zou ik ook niet zeggen dat ze op moet rotten hoor. Sommige vrouwen zijn gewoon zo mooi dat je het labeltje hetero gewoon even negeertquote:
Maakt ook niet uit.quote:Op zondag 8 september 2013 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoezo? Als CZJ bij mij aanbelt zou ik ook niet zeggen dat ze op moet rotten hoor. Sommige vrouwen zijn gewoon zo mooi dat je het labeltje hetero gewoon even negeert
En al deed het dat wel. Fuck the world and you'll probably get aidsquote:
Die mag jij hebben, als je Jennifer Love Hewitt naar mij doorstuurtquote:Op zondag 8 september 2013 14:16 schreef sararaats het volgende:
vrouwen zijn
ik zou Catherine Zeta Jones doen
quote:Op zondag 8 september 2013 14:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En al deed het dat wel. Fuck the world and you'll probably get aids
Ik ben net zo lekker als jijquote:
sorry ik was even wegquote:Op zondag 8 september 2013 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel mij nog meer thuis nu jij hier ook bent.Over seks praten dan maar?
Ahhh een lome zondagmiddagwip. Dat is lang geleden, beetje lastig met twee kleintjes hahaha.quote:Op zondag 8 september 2013 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry ik was even weg
je moet namelijk niet praten maar doen
daarom wil ik geen kinderenquote:Op zondag 8 september 2013 14:46 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ahhh een lome zondagmiddagwip. Dat is lang geleden, beetje lastig met twee kleintjes hahaha.
Ha, ik dacht dat je op mij doeldequote:Op zondag 8 september 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben heul niet zo lekker als J Law
fotooooooooos dan doe ik ook wel even mijn mening gevenquote:
ik heb het over j law niet over jennifer lovequote:Op zondag 8 september 2013 14:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ha, ik dacht dat je op mij doeldeJennifer Love is idd onaards prachtig, maar jij heet toch niet voor niets LovelyLady
ik verwijs je bij deze door naar kpdquote:Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fotooooooooos dan doe ik ook wel even mijn mening geven
het liefst naakt![]()
gewoon omdat je dan alles het duidelijkst kunt zien
Hmm ja het heeft nadelen. Maar zat daarstraks met dochter van twee op schoot die me kusjes zit te geven terwijl ze 'papa lief!' Roept. Smeltmomentje.quote:Op zondag 8 september 2013 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom wil ik geen kinderen
En om andere reden natuurlijk, maar dit vat een deel toch wel mooi samen
'papa wil lazy sunday fuck, ga eens weg! leer autorijden en ga naar oma of zo'quote:Op zondag 8 september 2013 14:56 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hmm ja het heeft nadelen. Maar zat daarstraks met dochter van twee op schoot die me kusjes zit te geven terwijl ze 'papa lief!' Roept. Smeltmomentje.
aaawwwquote:Op zondag 8 september 2013 14:56 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hmm ja het heeft nadelen. Maar zat daarstraks met dochter van twee op schoot die me kusjes zit te geven terwijl ze 'papa lief!' Roept. Smeltmomentje.
oh echt?quote:Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik verwijs je bij deze door naar kpd
ahw dat een jong kindje dat bewust al kan zeggenquote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aaawww
Ik had gister een feestje, ben onverwachts maar naar huis gegaan, voelde me niet lekker, savonds werd mijn jongste wakker en die vroeg waarom ik al thuis was, uitgelegd en toen kreeg ik een dikke knuff en zei hij: ga maar lekker slapen mama morgen is het vast wel beter
ik wil je ook heus wel een dm sturen hoor, doe ik niet zo moeilijk overquote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh echt?ik kan niet in KPD!
maar als jij daar staat ga ik het aanvragen!
ah ja graagquote:Op zondag 8 september 2013 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil je ook heus wel een dm sturen hoor, doe ik niet zo moeilijk over
hij is 5 hoorquote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ahw dat een jong kindje dat bewust al kan zeggen
Kan zo in een reclame die wijsneus.quote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aaawww
Ik had gister een feestje, ben onverwachts maar naar huis gegaan, voelde me niet lekker, savonds werd mijn jongste wakker en die vroeg waarom ik al thuis was, uitgelegd en toen kreeg ik een dikke knuff en zei hij: ga maar lekker slapen mama morgen is het vast wel beter
Kijk die rhu hosselen hierquote:Op zondag 8 september 2013 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil je ook heus wel een dm sturen hoor, doe ik niet zo moeilijk over
Ja joh... dat is echt een praatjesmaker joh.... gezellig maar savonds als ie in bed ligt gaat het rustig nog ff doorquote:Op zondag 8 september 2013 15:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan zo in een reclame die wijsneus.
5 is nog jong vind ik.quote:Op zondag 8 september 2013 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is 5 hoormaar zoooo lief en echt wel zorgzaam
zijn broer ook wel maar meer op een lompe manier
Als je erbij bent of als 'ie alleen in bed ligt?quote:Op zondag 8 september 2013 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh... dat is echt een praatjesmaker joh.... gezellig maar savonds als ie in bed ligt gaat het rustig nog ff door![]()
Dat ken ik. Gister lag dochterlief ook tot half tien te kletsen, roepen en te zingen in dr bedje,quote:Op zondag 8 september 2013 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh... dat is echt een praatjesmaker joh.... gezellig maar savonds als ie in bed ligt gaat het rustig nog ff door![]()
beide wel....quote:Op zondag 8 september 2013 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je erbij bent of als 'ie alleen in bed ligt?
Baantjer hierquote:Op zondag 8 september 2013 15:20 schreef JamesTKirk het volgende:
Nog steeds pestweer hier. Maar even een film aangezet voor de prullen. Garfield. Met... Jawel...
Buurman en buurmanquote:Op zondag 8 september 2013 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
Hier kijkt de jongste dvdbox van buurman en buurman. We hebben vanmorgen gezwommen, nu beetje bankhangen.
Straks komt de oudste thuis en dan gaan we samen pizza maken
wat is dat?quote:Op zondag 8 september 2013 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
Wij eten melanzane parmigiana
echt zo fucking nom dat ik er nu al de hele tijd aan moet denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Een soort aubergine lasagneziet er goed uit zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Een soort aubergine lasagneLekkah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat is nog beter dan wat wij etenquote:Op zondag 8 september 2013 15:48 schreef JamesTKirk het volgende:
Ik ga gewoon burgerlijk naar de frietboer vandaag. Doe mennene Mexicano en nun friet sate...
Dan ruilen we een keer. Maak jij die aubergine sjizzle en eet ik ik die op. Ga ik friet voor je halenquote:Op zondag 8 september 2013 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is nog beter dan wat wij eten
frietjes zijn the bomb
deal!quote:Op zondag 8 september 2013 16:02 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dan ruilen we een keer. Maak jij die aubergine sjizzle en eet ik ik die op. Ga ik friet voor je halen
wie is wie nu aan het hosselen he?? He?!quote:Op zondag 8 september 2013 16:02 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dan ruilen we een keer. Maak jij die aubergine sjizzle en eet ik ik die op. Ga ik friet voor je halen
Hahaha. Yeah right. Er valt genoeg te hosselen, alleen niet op Fok!quote:Op zondag 8 september 2013 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wie is wie nu aan het hosselen he?? He?!
Ook wel op fok hoor...quote:Op zondag 8 september 2013 16:08 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hahaha. Yeah right. Er valt genoeg te hosselen, alleen niet op Fok!
Voor jou vast wel ja met al die bi meisjes hier.quote:
Nu wil ik details.quote:Op zondag 8 september 2013 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
fok is volgens mij best goeie hosselgrond!
Ik heb maar 1x met iemand gemeet (op zo'n manier bedoel ik) en dat was wel echt awesome
Krijg je nietquote:
Wat stuurde ze?quote:Op zondag 8 september 2013 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoi allen![]()
reactie van mijn chicka![]()
The Force is strong in you my padawan.quote:Op zondag 8 september 2013 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoi allen![]()
reactie van mijn chicka![]()
excuseerde zich voor de late reactie en begon toen een leuke appquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 17:24 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
The Force is strong in you my padawan.
Mooi zoquote:Op zondag 8 september 2013 17:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
excuseerde zich voor de late reactie en begon toen een leuke app
[..]![]()
Starwars
Ja, maar jij hebt altijd gelijkquote:
Das wel de bedoeling héquote:Op zondag 8 september 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt altijd gelijk![]()
nu moet ik weer wat terugsturen
dat is toch leeeeeeeeeeeeeeeuuuk!quote:Op zondag 8 september 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt altijd gelijk![]()
nu moet ik weer wat terugsturen
of ze had het gewoon echt druk en het waren geen smoesjes?quote:Op zondag 8 september 2013 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
Nou das ook raar .... eerst negerenet kutsmoesjes en als het haar uit komt is het weer fun
quote:Op zondag 8 september 2013 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
Nou das ook raar .... eerst negeren met kutsmoesjes en als het haar uit komt is het weer fun
ik snap vrouwen ook nietquote:
vind je?quote:Op zondag 8 september 2013 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch leeeeeeeeeeeeeeeuuuk!
Ikke!quote:
Ja ik zou het kei leuk vinden!quote:Op zondag 8 september 2013 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ik snap vrouwen ook niet
[..]
vind je?
Geen enkele vrouw is normaal.quote:Op zondag 8 september 2013 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ikke!
best wel
normale vrouwen dan he, niet die gestoorde
ik vind het gedoequote:Op zondag 8 september 2013 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik zou het kei leuk vinden!
whatsapp flirtage!
ik ben ook niet echt op het goede pad hoorquote:Op zondag 8 september 2013 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat verklaart dan ook wel waarom jij en ik geen chicks kunnen hosselen
Hmm, zit wat inquote:Op zondag 8 september 2013 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat verklaart dan ook wel waarom jij en ik geen chicks kunnen hosselen
dan verdien je die chick nietquote:
jij kunt niet eens pikkenquote:Op zondag 8 september 2013 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan verdien je die chick niet
geef haar nummer maar aan mij dan kan ik haar in pikken
Ik dacht dat je altijd heel braaf was, die posts de laatste tijd zeggen iets andersquote:Op zondag 8 september 2013 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf!quote:Op zondag 8 september 2013 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd heel braaf was, die posts de laatste tijd zeggen iets anders
Ik vind jou echt een schattig knulletjequote:
Wil je mijn nummer?quote:Op zondag 8 september 2013 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik beschouw dat maar els een complimentquote:Op zondag 8 september 2013 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een schattig knulletje
heerlijk makkelijk van je stuk te brengen
rhu en braaf... Alles behalve dat....quote:Op zondag 8 september 2013 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd heel braaf was, die posts de laatste tijd zeggen iets anders
Jaja, dat zeggen ze allemaal!quote:Op zondag 8 september 2013 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf!
Ik doe toch niks
Oh my... Uit je privecollectie?quote:
Ik ken d'r nog niet.quote:Op zondag 8 september 2013 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
rhu en braaf... Alles behalve dat....
Welk een gemis.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kan heus nog wel bij mijn collectie![]()
Ter vervanging van die vervelende herrie makende ofzo
Ja!quote:
Into Darkness natuurlijkquote:Op zondag 8 september 2013 17:45 schreef Myraela het volgende:
Welke film zal ik zo eens gaan kijken?
Een wattequote:Op zondag 8 september 2013 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja!
Als er wat te scoren valt he
niet als je alleen een cunttease bent
the conjuringquote:Op zondag 8 september 2013 17:45 schreef Myraela het volgende:
Welke film zal ik zo eens gaan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |