Speciaal voor jullie:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
en fokkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:59 schreef JamesTKirk het volgende:
Heb het huis even een paar uur voor me alleen en wat doe ik? Afwassen
Ja, men zat te zeuren over een jonge meid. Dan maar zo.quote:
Is wel gezond. Moet ik misschien ook maar eens halen.quote:
Zeker. Schijnt ook vet te verbranden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel gezond. Moet ik misschien ook maar eens halen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:43 schreef Fera het volgende:
Godver, helemaal in paniek omdat ik me had vergist in de bustijden, ben ik gewoon n kwartier te vroeg.
Ik niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ha, daar kom ik ook wel eens
Waar zijn we blij om?quote:
Wiens tieten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat d'r tieten in vorm blijven.
Okequote:
fotoooo!quote:
Alleen bij mij volgensmij toen nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, wel vervelend. Ik heb het ook een beetje. Maar het valt mee als ik voorin zit. Achterin is het altijd feest, alleen ben ik niet echt een kotser. Ik voel me gewoon hartstikke beroerd.
Jup, gelukkig was het niet veel en is het alweer schoon.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen bij mij volgensmij toen niet
Wel kut Vin
Slimquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, gelukkig was het niet veel en is het alweer schoon.
Voor de terugweg had ik maar even reispillen gekocht voor d'r en kotszakkies
Slim.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, gelukkig was het niet veel en is het alweer schoon.
Voor de terugweg had ik maar even reispillen gekocht voor d'r en kotszakkies
goed bezig vinzelquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik
Gelukkig waren ze niet nodig
Ik vind dat altijd zo ranzigquote:
probeer dan eens brandneteltheequote:Op zaterdag 7 september 2013 17:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo ranzigmaar ik drink al thee zonder suiker na jaren met dus vind dat ik al heel ver ben
Gewoon wodkaquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Thee is voor zieken en zwangere vrouwen
Is dat lekker ja?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:45 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
probeer dan eens brandnetelthee
Ik vind t wel lekker ja. Ontgift ook, dus ook nog eens gezond.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat lekker ja?
Ik hou van verse munttheeziet er leuk uit en smaakt goed.
Is niet veel aan te lusten toch? Gewoon zuipen! Niet dat ik dat ga doen vanavond overigens, heb geen wodka in huisquote:
Oooh kan je dat ook gewoon bij de kruidvat of ah kopen? Ik heb van de week wel thee met allerlei kruiden gekocht ook oa met valeriaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:48 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik vind t wel lekker ja. Ontgift ook, dus ook nog eens gezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |