Speciaal voor jullie:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
en fokkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:59 schreef JamesTKirk het volgende:
Heb het huis even een paar uur voor me alleen en wat doe ik? Afwassen
Ja, men zat te zeuren over een jonge meid. Dan maar zo.quote:
Is wel gezond. Moet ik misschien ook maar eens halen.quote:
Zeker. Schijnt ook vet te verbranden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel gezond. Moet ik misschien ook maar eens halen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:43 schreef Fera het volgende:
Godver, helemaal in paniek omdat ik me had vergist in de bustijden, ben ik gewoon n kwartier te vroeg.
Ik niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ha, daar kom ik ook wel eens
Waar zijn we blij om?quote:
Wiens tieten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat d'r tieten in vorm blijven.
Okequote:
fotoooo!quote:
Alleen bij mij volgensmij toen nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, wel vervelend. Ik heb het ook een beetje. Maar het valt mee als ik voorin zit. Achterin is het altijd feest, alleen ben ik niet echt een kotser. Ik voel me gewoon hartstikke beroerd.
Jup, gelukkig was het niet veel en is het alweer schoon.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen bij mij volgensmij toen niet
Wel kut Vin
Slimquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, gelukkig was het niet veel en is het alweer schoon.
Voor de terugweg had ik maar even reispillen gekocht voor d'r en kotszakkies
Slim.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, gelukkig was het niet veel en is het alweer schoon.
Voor de terugweg had ik maar even reispillen gekocht voor d'r en kotszakkies
goed bezig vinzelquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik
Gelukkig waren ze niet nodig
Ik vind dat altijd zo ranzigquote:
probeer dan eens brandneteltheequote:Op zaterdag 7 september 2013 17:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo ranzigmaar ik drink al thee zonder suiker na jaren met dus vind dat ik al heel ver ben
Gewoon wodkaquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Thee is voor zieken en zwangere vrouwen
Is dat lekker ja?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:45 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
probeer dan eens brandnetelthee
Ik vind t wel lekker ja. Ontgift ook, dus ook nog eens gezond.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat lekker ja?
Ik hou van verse munttheeziet er leuk uit en smaakt goed.
Is niet veel aan te lusten toch? Gewoon zuipen! Niet dat ik dat ga doen vanavond overigens, heb geen wodka in huisquote:
Oooh kan je dat ook gewoon bij de kruidvat of ah kopen? Ik heb van de week wel thee met allerlei kruiden gekocht ook oa met valeriaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:48 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik vind t wel lekker ja. Ontgift ook, dus ook nog eens gezond.
och wat zondequote:Op zaterdag 7 september 2013 17:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is niet veel aan te lusten toch? Gewoon zuipen! Niet dat ik dat ga doen vanavond overigens, heb geen wodka in huis
Hehe ik vind dat in je keel altijd zo'n lekker gevoel, dat het brand dus. Ik drink vanavond wel, maar niet zo veel want vermoedelijk is er ook niet veel meer :pquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
och wat zonde
wodka in jus d'orange etc
ik ga vanavond ook niet zuipenmorgen 1e competitiewedstrijd
Dan drink je juist goedkope wodkatroepquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe ik vind dat in je keel altijd zo'n lekker gevoel, dat het brand dus. Ik drink vanavond wel, maar niet zo veel want vermoedelijk is er ook niet veel meer :p
Altijd fles van rond de 16-20 euro. Is niet goedkope troep, al had laatst eentje van 12 ofzo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan drink je juist goedkope wodkatroep![]()
het hoort heel soepel te gaan
echt goede wodka brandt nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd fles van rond de 16-20 euro. Is niet goedkope troep, al had laatst eentje van 12 ofzo.
de zon schijnt weer alleen op mijquote:
Whiskyquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echt goede wodka brandt niet
Ah, vandaar dat ik nog geen zon heb gezien vandaagquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de zon schijnt weer alleen op mij
ook pas 10 minuten hier nu, nog 10 minuten en dan het spek omdraaienquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik nog geen zon heb gezien vandaag
Ah, eurotje valtquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook pas 10 minuten hier nu, nog 10 minuten en dan het spek omdraaien
Ook die blijven traag bij je he?quote:
Je kan er beter een betonblok aan hangen jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook die blijven traag bij je he?
die heb ik nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan er beter een betonblok aan hangen ja
Als iets valt gaat het meestal stukquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, dan wat anders wat zwaarder is dan een euromuntje
Er zijn zoveel dingen te bedenken die niet kapot gaanquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als iets valt gaat het meestal stuk
Oude Nokia'squote:Op zaterdag 7 september 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen te bedenken die niet kapot gaan
Ja, MAXIMAAL 700.. Het hoeven er dus niet perse 700 te zijn.. Mag ook minder..quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
gebruik maximaal 700 woorden per vraag...
ik zit op 350godver ik doe iets fout maar weet niet wat
daar gaat mijn kans op een hoog punt
![]()
ja precies, maar mijn ervaring bij de uni is dat je dan eerst op 800 woorden zit en dan moet gaan schrappenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, MAXIMAAL 700.. Het hoeven er dus niet perse 700 te zijn.. Mag ook minder..
Dan is 350 woorden toch juist goedquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja precies, maar mijn ervaring bij de uni is dat je dan eerst op 800 woorden zit en dan moet gaan schrappen![]()
ik heb nog nooit zo weinig woorden gehad
Nee juist nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is 350 woorden toch juist goed
Maar dat hoeft toch niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee juist niet![]()
![]()
want dat betekent dat ik ergens vitale punten aan het overslaan ben, je krijgt namelijk niet alleen punten voor helderheid en uitleg, maar ook over welke informatie er in staat
wel voor een goed puntquote:
Het komt vast wel goedquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel voor een goed punt![]()
maarja ik nader nu al 550, dus ik kom er vanzelf wel
vast welquote:
Ook met andere dingen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vast welen ik heb nog 2 weken, maar ik ben gewoon vlugge japie
Nee, wel met etenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook met andere dingen?In bed bijvoorbeeld
ben jij niet op vakantie al?quote:
het lijkt haast of die fokkers een leven hebben he?quote:
wat een paradoxquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het lijkt haast of die fokkers een leven hebben he?
en sexquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het lijkt haast of die fokkers een leven hebben he?
ik denk dat ze gewoon liggen te slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |