Leuk! Ik heb gisteren de box gekocht.quote:
Aardig boek. Beetje ranzig af en toe.quote:
Moskou op sterk water.quote:Op zondag 3 november 2013 19:54 schreef De_existentialist het volgende:
Daarom als opvolger gekozen voor het lekker dunne boekje Moskou op Sterk Water van Venedikt Jerofejev.
[ afbeelding ]
Wat een heldenboek idd, echt een klein meesterwerk!quote:Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Moskou op sterk water.Wat heb ik gelachen bij dat boek, zeg.
Dat was net chicklit...quote:Op donderdag 7 november 2013 08:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
'De Wertheims' inmiddels uit. Vond het niet zo sterk beginnen, maar het werd steeds beter. Laatste stuk dan ook in één ruk uitgelezen. Toch wel een aanrader dus.
Nu net begonnen in:
[ afbeelding ]
Ja ik ben nog niet erg onder de indruk inderdaad. Voorlopig lees ik liever iets van haar grootvaderquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was net chicklit...
Maar hij leest wel lekker weg
Ik heb Will you please be quiet, please deze week uitgelezen. Erg van genoten, dus nog bedankt voor de tip! Ga zeker zijn andere werk ook nog lezen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:00 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Carver schrijft alleen korte verhalen en is een minimalist pur sang. Maakt in principe niet uit bij welk werk je van hem begint, maar Will You Please Be Quiet, Please en What We Talk About When We Talk About Love zijn in ieder geval mijn favoriete bundels van 'm.
Ik lees NOOIT chicklits, ik was echt een beetje in shock dat ik door lasquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja ik ben nog niet erg onder de indruk inderdaad. Voorlopig lees ik liever iets van haar grootvader.
Ik ook niet, met uitzondering van Bridget Jones' Diary, daar zit ik hardop om te lachen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lees NOOIT chicklits, ik was echt een beetje in shock dat ik door las![]()
Ik vind ze allebei leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Mehe die films vind ik zo stom dat ik de boeken niet eens overweeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |