Dit wordt em, weet nog niet pcies hoe ik 't indeel vanaf 00:00 t/m 05:00 zie wel waar ik trek in hebquote:17:00 - 19:00: Dicke Junge
19:30 - 20:00: Solutio & The I's
20:00 - 21:00: Live: The Peoples Republic of Europe
21:00 - 22:00: Live: Moleculez
22:00 - 23:30: Embryonic
23:30 - 00:00: Venetian Snares
00:00 - 01:00: The Beholder & High Voltage
01:00 - 02:30: Fracture 4
02:30 - 04:00: Sei2ure & The Relic
03:00 - 04:30: Geck-e
03:00 - 04:45: Degos & Re-Done
05:00 - 06:00: Akira
00:15 - 04:00: Minupren & Satronica & Stormtrooper & Live: Waldhaus
quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eindelijk van die vreselijke TT af
Gaat em niet worden vrees ik, vooral niet in de nacht/ochtend. Dan komt een regengebied vanuit zuiden binnentrekken en krijgen ze langdurige regen. Een waterdichte jas of een poncho meenemen (voor de momenten dat je buiten staat/loopt) is geen overbodige luxe.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:15 schreef KeesBromfiets het volgende:
Mensen veel plezier gewenst op Q-Base. En ik hoop op mooi weer voor jullie
Dit, poncho om en knallenquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:51 schreef Massief het volgende:
Who gives a crap om die regen. Gewoon knallen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:22 schreef Sc0tTy het volgende:
Hier de andere pareltjes van imho de beste set ooit![]()
![]()
![]()
ik vreesch dat ik 'm niet kwijt kan! Anders zet je het op marktplaats?quote:Op zondag 8 september 2013 12:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Niemand interesse in mijn Qlimax 2012 banner?
Wat vraag je er voor?quote:Op zondag 8 september 2013 12:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Niemand interesse in mijn Qlimax 2012 banner?
weet niet of ik het de beste set ooit vind, maar hij was wel verschrikkelijk vetquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:22 schreef Sc0tTy het volgende:
Hier de andere pareltjes van imho de beste set ooit![]()
![]()
![]()
Haha te weinig melodie, wat is dit nou, normaal gesproken klagen mensen juist over teveel breaks en melodie. In welke area heb je gestaan?quote:Op maandag 9 september 2013 14:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Q-base vond ik tegenvallen eigenlijk. Eerste feestje sinds een jaar, ik merk echt dat de hele scene verandert is. Vorig jaar Defqon merkte ik het ook al op (al was dat nog steeds episch), maar dit was naar mijn mening echt te weinig melodie, alleen maar rammen.
Ik mis TNT, wildstylez, D-block & S-te-Fan, Showtek, en het hele 2008-2010 tijdperk.
Ik heb tijdens Acti bij de Qult gestaan, was ook zeer positief verrastquote:Op zondag 8 september 2013 20:42 schreef mstx het volgende:
Ik vond de set van Geck-E (3:00-4:30) wel super vet, ik moet maar eens naar Qult gaan.
Bij de scantraxx bunker veel goeie platen gehoord uit 2008 en later. Heb me daar in het begin van de avond uitstekend vermaakt.quote:Op maandag 9 september 2013 14:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Q-base vond ik tegenvallen eigenlijk. Eerste feestje sinds een jaar, ik merk echt dat de hele scene verandert is. Vorig jaar Defqon merkte ik het ook al op (al was dat nog steeds episch), maar dit was naar mijn mening echt te weinig melodie, alleen maar rammen.
Ik mis TNT, wildstylez, D-block & S-te-Fan, Showtek, en het hele 2008-2010 tijdperk.
Klaar met HS in het algemeen?quote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij de scantraxx bunker veel goeie platen gehoord uit 2008 en later. Heb me daar in het begin van de avond uitstekend vermaakt.
Hangar stond het geluid dit jaar eens goed. Jaren ervoor altijd veels te hard. Maar ook daar maar een half uurtje rond gehangen tijdens de Alpha2
Regen was jammer. Open air en hangar waren ook eigenlijk te druk op dat moment. Dus lekker op tijd naar huis.
Voorlopig geen feestjes meer voor mij. Voor het eerst is mjin PF agenda gewoon leeg!![]()
Als de tijdmachine nog aangekondigd wordt dan ben ik daar zeker bij. Ongeacht locatie. Een hardclassics is te overwegen. Maar ik ben er voorlopig klaar mee.
Vooral mainstage en Hangar, Scantraxx ook nog even langs geweest. Het was voor mij meer van hetzelfde. Mij gaat het allemaal een beetje te veel de Ran-D kant op.quote:Op maandag 9 september 2013 14:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha te weinig melodie, wat is dit nou, normaal gesproken klagen mensen juist over teveel breaks en melodie. In welke area heb je gestaan?
Same here. Van mij mogen ze Qlimax 2010 nog een keer exact overdoenquote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij de scantraxx bunker veel goeie platen gehoord uit 2008 en later. Heb me daar in het begin van de avond uitstekend vermaakt.
Hangar stond het geluid dit jaar eens goed. Jaren ervoor altijd veels te hard. Maar ook daar maar een half uurtje rond gehangen tijdens de Alpha2
Regen was jammer. Open air en hangar waren ook eigenlijk te druk op dat moment. Dus lekker op tijd naar huis.
Voorlopig geen feestjes meer voor mij. Voor het eerst is mjin PF agenda gewoon leeg!![]()
Als de tijdmachine nog aangekondigd wordt dan ben ik daar zeker bij. Ongeacht locatie. Een hardclassics is te overwegen. Maar ik ben er voorlopig klaar mee.
Hardcorequote:Op maandag 9 september 2013 15:36 schreef Kriebelhoest het volgende:
Wat voor muziek werd er eigenlijk gedraaid in de Paradox (bunkertje links van de main dacht ik)? Stond er een kwartiertje en het ging er echt ontiegelijk hard op.
Industrial Hardcorequote:Op maandag 9 september 2013 15:38 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
o wacht, ik bedoel de Into the dark lands area
Ja in ieder geval wel de laatste hardstyle. Ook feestjes worden er niet beter op. Sfeer is zo tegenvallend.quote:
ACTI ook geweldigquote:Op zondag 8 september 2013 20:42 schreef mstx het volgende:
Ik vond de set van Geck-E (3:00-4:30) wel super vet, ik moet maar eens naar Qult gaan.
optie staan, nog maar eens zien...quote:Op maandag 9 september 2013 19:58 schreef KeesBromfiets het volgende:
Gaan er nog mensen naar superbash?
http://partyflock.nl/party/254926:SuperBash
[ afbeelding ]
Leek mij voor die 19¤ wel leuk, ik heb maar kaarten gehaald. Bij een simpele club als zak of index ben je al gauw de helft kwijt, deze is ook nog eens op fiets te doen. Kan eigenlijk geen betere zaterdagavond bedenkenquote:Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
optie staan, nog maar eens zien...
Staat ook net een nieuwe Qult Radio episode online zie ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |