Dat is wel heel triestquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:36 schreef FL_Freak het volgende:
Komt een vrouw naar mijn raam gelopen. Vraagt ze een euro zodat ze bier kan kopen. Plz verzin dan iig een goede smoeshoeveel kans dacht ze te maken
![]()
Einde dagboek
Hoezo naar je raam?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:36 schreef FL_Freak het volgende:
Komt een vrouw naar mijn raam gelopen. Vraagt ze een euro zodat ze bier kan kopen. Plz verzin dan iig een goede smoeshoeveel kans dacht ze te maken
![]()
Einde dagboek
Keuringsdienst van Waarde aan het kijken, joint roken en chips etenquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 06:16 schreef Monopoly het volgende:
Broeders, zusters en ander fijn gespuis.
Ik zit momenteel in een ellendig lange internetloze periode. Dat doet mij pijn.
Hier wil ik dan ook even melden dat er geen dag voorbij gaat zonder dat ik aan jullie denk. Jullie zijn mijn baken in het maanlicht, het kersje op de taart, de broeders die strijden voor een beter Nederland, mijn verdelging tegen brandnetelpijn, mijn krabbers bij juik rondom mijn anus.
Ik mis jullie.
Wakker worden, beseffen dat je er niet uit moet en je weer omdraaien.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:44 schreef Trollscience het volgende:
als iemand een beter gevoel kent dan buiten staan met een shaggie en een kop koffie in de ochtendnevel zeg het dan aub
klaarkomen in de sneeuwquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:44 schreef Trollscience het volgende:
als iemand een beter gevoel kent dan buiten staan met een shaggie en een kop koffie in de ochtendnevel zeg het dan aub
Mooi geschreven, ik moest bijna een traantje latenquote:Op zaterdag 7 september 2013 06:16 schreef Monopoly het volgende:
Broeders, zusters en ander fijn gespuis.
Ik zit momenteel in een ellendig lange internetloze periode. Dat doet mij pijn.
Hier wil ik dan ook even melden dat er geen dag voorbij gaat zonder dat ik aan jullie denk. Jullie zijn mijn baken in het maanlicht, het kersje op de taart, de broeders die strijden voor een beter Nederland, mijn verdelging tegen brandnetelpijn, mijn krabbers bij juik rondom mijn anus.
Ik mis jullie.
Vertelquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
FL
Ik heb echt een lompe rig gekocht man... niet te zuinig
Oppertokkie maakte een prachtige reactie op de FP vandaagquote:Op zaterdag 7 september 2013 @ 10:23 schreef OpperTokkie het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat overheden een plant die werkelijk overal kan groeien kan verbieden.
Ook het verbod op de paddo is een heel vreemd verbod want ook de paddo groeit overal waar de juiste omstandigheden zijn.
Dat bewerkte drugs zoals coke speed lsd etc. verboden worden is begrijpelijk want er gaat een productieproces aan vooraf.
Paddenstoelen en onkruid verbieden is het meest kansloze dat een overheid kan doen. Laat ze dan iets nuttigs doen door brandnetels en distels te verbieden.
Dual quad core, Intel Core i7-4770k 3,50 ghzquote:
Hardstikke prima. 'T voelt goed om weer op internet te kunnen. Hoe gaat het met jou dan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
Klojo
dat is lang geleden
hoe is t ermee jong?
Dat is een vrij kekke move.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:04 schreef Studeur het volgende:
ik ben dit aan het leren:
[ afbeelding ]
morgen wil ik het kunnen, ben al aardig opweg
ja lekker goed prima fijn. al 3 weken niet geblowd want studie begint weer en ik ben er klaar mee. (al zal een jointje op zn tijd nooit verdwijnen)quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hardstikke prima. 'T voelt goed om weer op internet te kunnen. Hoe gaat het met jou dan?
Beter man! Beter... ga zo doorquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja lekker goed prima fijn. al 3 weken niet geblowd want studie begint weer en ik ben er klaar mee. (al zal een jointje op zn tijd nooit verdwijnen)
energie overal
Je hont heeft je kaartje voor de 450e keer opgegeten. Die smoes werkt altijd bij mijquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:06 schreef Studeur het volgende:
even boekjes ophalen in leiden
geen geld dus ik ga zwartrijden, sorry mono
Misschien moet je een blik door het raam werpen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook al een week geen alcohol meer gehad. Nu staan er een paar blikken mij aan te staren.
Dillema's dit.
Ja maar dat is zonde van dat heerlijke gerstenatquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Misschien moet je een blik door het raam werpen.
Geven die blikken jou verleidelijke blikken ofzo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar dat is zonde van dat heerlijke gerstenat
Maak een tieneraccount aan op Twitter.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:59 schreef FL_Freak het volgende:
But what a fool believes ... he sees
No wise man has the power to reason away
ben zelf ook aan het minderen, heb alleen nog wel 10g liggenquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja lekker goed prima fijn. al 3 weken niet geblowd want studie begint weer en ik ben er klaar mee. (al zal een jointje op zn tijd nooit verdwijnen)
energie overal
Ik ben geen tiener.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maak een tieneraccount aan op Twitter.
Hoef je tenminste niet zolang te scrollen als je stoned bent.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
What up with the OP, heb ik iets gemist ? Moest ie wegbezuinigd worden ?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oppertokkie maakte een prachtige reactie op de FP vandaag![]()
When is de huischwarming ? Pm je adresquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar dat is zonde van dat heerlijke gerstenat
Staat er iets in die kamer?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag niet klagen. Lange werkweek gehad in het hoge noorden. Nu eindelijk weer bij Moira
Na een week alleen zijn in een koude kamer zonder vloer, internet, bed en licht wel een stuk prettiger
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:27 schreef Ro-ald het volgende:
Bier is gehaald voor mijn verjaardagsfeest straks.
Een luchtbed en ingebouwde kasten waar kleren pannen en borden en scheerspul enzo staatquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat er iets in die kamer?
[..]
Veel plezier
Haha nog wel van plan er iets van te maken?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een luchtbed en ingebouwde kasten waar kleren pannen en borden en scheerspul enzo staat
Volgende week komen ze een zeiltje over de vloer leggen, lekker cheapHeb het vorige maand al betaald maar was zo druk dat het er nog niet van is gekomen
Sowieso lekker hardstyle pompen door mijn speakers en zorgen voor geluidsoverlast.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ro-ald broeder.
Ga je vanavond vies naar de klote ?
Ja op zich welquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nog wel van plan er iets van te maken?
Hehehe, ja ik vind het ook wel leuk om te delenquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:39 schreef Ro-ald het volgende:
Mono trouwens tof om soms foto te zien van je werk op Facebook.
Idd. Daarom voeg ik ook geen collega's toe. 24 september heb ik een sollicitatiegesprek voor een betaalde baan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehehe, ja ik vind het ook wel leuk om te delenAlleen moet ik wel mee oppassen, je weet niet wie het allemaal kan zien enzo
Oh beter man! Werk is fijn, lekker krediet opbouwen bij de baas, knaken vangen enzo, dat is fijnquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Idd. Daarom voeg ik ook geen collega's toe. 24 september heb ik een sollicitatiegesprek voor een betaalde baan.
Idd beetje mijn eigen geld gaan verdienen. Zo'n uitkering vind ik eigenlijk maar niets.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh beter man! Werk is fijn, lekker krediet opbouwen bij de baas, knaken vangen enzo, dat is fijn
Ik heb ook geen collega's, kans op gezeik is teveel. Not worth it
Goede instelling bro! Ik heb heel kort een uitkering gehad en ik schaamde me er verrot om. Beter gewoon carriere opbouwen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Idd beetje mijn eigen geld gaan verdienen. Zo'n uitkering vind ik eigenlijk maar niets.
Precies dat heb ik nu dus ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede instelling bro! Ik heb heel kort een uitkering gehad en ik schaamde me er verrot om. Beter gewoon carriere opbouwen.
Mur heeft zich vergrepen aan bruin en hij verkoopt nu dagelijks zijn bips in ruil voor een pijpje met foliequote:Op zaterdag 7 september 2013 18:57 schreef Unscrewed het volgende:
Bestaat Vas eigenlijk nog? Of Mur?
*moest stiekem lachen*quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mur heeft zich vergrepen aan bruin en hij verkoopt nu dagelijks zijn bips in ruil voor een pijpje met folie
tevens de reden dat vas er niet is, die heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt en een kilo hero gehaaldquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mur heeft zich vergrepen aan bruin en hij verkoopt nu dagelijks zijn bips in ruil voor een pijpje met folie
bedankt voor je post, nu hoef ik niet meer de hele tijd te typenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |