Hehehe, ja ik vind het ook wel leuk om te delenquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:39 schreef Ro-ald het volgende:
Mono trouwens tof om soms foto te zien van je werk op Facebook.
Idd. Daarom voeg ik ook geen collega's toe. 24 september heb ik een sollicitatiegesprek voor een betaalde baan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehehe, ja ik vind het ook wel leuk om te delenAlleen moet ik wel mee oppassen, je weet niet wie het allemaal kan zien enzo
Oh beter man! Werk is fijn, lekker krediet opbouwen bij de baas, knaken vangen enzo, dat is fijnquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Idd. Daarom voeg ik ook geen collega's toe. 24 september heb ik een sollicitatiegesprek voor een betaalde baan.
Idd beetje mijn eigen geld gaan verdienen. Zo'n uitkering vind ik eigenlijk maar niets.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh beter man! Werk is fijn, lekker krediet opbouwen bij de baas, knaken vangen enzo, dat is fijn
Ik heb ook geen collega's, kans op gezeik is teveel. Not worth it
Goede instelling bro! Ik heb heel kort een uitkering gehad en ik schaamde me er verrot om. Beter gewoon carriere opbouwen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Idd beetje mijn eigen geld gaan verdienen. Zo'n uitkering vind ik eigenlijk maar niets.
Precies dat heb ik nu dus ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede instelling bro! Ik heb heel kort een uitkering gehad en ik schaamde me er verrot om. Beter gewoon carriere opbouwen.
Mur heeft zich vergrepen aan bruin en hij verkoopt nu dagelijks zijn bips in ruil voor een pijpje met foliequote:Op zaterdag 7 september 2013 18:57 schreef Unscrewed het volgende:
Bestaat Vas eigenlijk nog? Of Mur?
*moest stiekem lachen*quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mur heeft zich vergrepen aan bruin en hij verkoopt nu dagelijks zijn bips in ruil voor een pijpje met folie
tevens de reden dat vas er niet is, die heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt en een kilo hero gehaaldquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mur heeft zich vergrepen aan bruin en hij verkoopt nu dagelijks zijn bips in ruil voor een pijpje met folie
bedankt voor je post, nu hoef ik niet meer de hele tijd te typenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |