Ja maar dat is zonde van dat heerlijke gerstenatquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Misschien moet je een blik door het raam werpen.
Geven die blikken jou verleidelijke blikken ofzo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar dat is zonde van dat heerlijke gerstenat
Maak een tieneraccount aan op Twitter.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:59 schreef FL_Freak het volgende:
But what a fool believes ... he sees
No wise man has the power to reason away
ben zelf ook aan het minderen, heb alleen nog wel 10g liggenquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja lekker goed prima fijn. al 3 weken niet geblowd want studie begint weer en ik ben er klaar mee. (al zal een jointje op zn tijd nooit verdwijnen)
energie overal
Ik ben geen tiener.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maak een tieneraccount aan op Twitter.
Hoef je tenminste niet zolang te scrollen als je stoned bent.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
What up with the OP, heb ik iets gemist ? Moest ie wegbezuinigd worden ?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oppertokkie maakte een prachtige reactie op de FP vandaag![]()
When is de huischwarming ? Pm je adresquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar dat is zonde van dat heerlijke gerstenat
Staat er iets in die kamer?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag niet klagen. Lange werkweek gehad in het hoge noorden. Nu eindelijk weer bij Moira
Na een week alleen zijn in een koude kamer zonder vloer, internet, bed en licht wel een stuk prettiger
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:27 schreef Ro-ald het volgende:
Bier is gehaald voor mijn verjaardagsfeest straks.
Een luchtbed en ingebouwde kasten waar kleren pannen en borden en scheerspul enzo staatquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat er iets in die kamer?
[..]
Veel plezier
Haha nog wel van plan er iets van te maken?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een luchtbed en ingebouwde kasten waar kleren pannen en borden en scheerspul enzo staat
Volgende week komen ze een zeiltje over de vloer leggen, lekker cheapHeb het vorige maand al betaald maar was zo druk dat het er nog niet van is gekomen
Sowieso lekker hardstyle pompen door mijn speakers en zorgen voor geluidsoverlast.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ro-ald broeder.
Ga je vanavond vies naar de klote ?
Ja op zich welquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nog wel van plan er iets van te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |