Gister had ik ook zo iets alleen dan werden we gekicked omdat we zogenaamde "Level hacks" hadden omdat we lvl 100 warenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:39 schreef Ame_thyst het volgende:
ook zo heerlijk als je uit je game gekicked wordt omdat steam eruit ligt, always on drm
Welke game?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:39 schreef Ame_thyst het volgende:
ook zo heerlijk als je uit je game gekicked wordt omdat steam eruit ligt, always on drm
Nou moet je ook weer niet overdrijven he!quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
fuck jullie ik studeer geschiedenis, niet nederlands
Awesomenautsquote:
Dat wat voor jou:quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Jammer dat het relaties kost dat wow..
ja was vet idd. Jammer dat het opgedeeld was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat wat voor jou:
http://www.minecraftforum.net/topic/997352-crafting-azeroth/
dutchwow. Ssst. Wel tot wotlkquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Zou het nog steeds spelen mits het geen 12-15 euro per maand kostte. Zou nu niet meer willen raiden zoals ik dat vroeger deed en dan speel je sowieso minder. Dan wordt het gewoon te duur voor wat je speelt.
Pak dan echt vanilla als je dat wilt? zijn genoeg private servers van.quote:
Heb het nochtans wel gespeeld, had de key aan mijn broertje gegeven omdat ik een weddenschap verloor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Grappig, heb je het niet zien spelen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk dat ik op ftb adrassil na ga maken. Toch mis ik wow af en toe.
[ afbeelding ]
Aha, hoor je veel over maar nog nooit gedaan dat spel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Awesomenauts
Dat spel wordt p2p gehost dus door iemand in de game. Maar Steam viel er ff uit en dan werkt dat niet meer ofzo
Dat was deel van de charme.. overal proberen te komen dmv wallclimbing.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Ook wel aardig wat tijd in Darnassus rondgebracht ja. Mooie stad was dat, alleen zo'n pokke eind reizen in vanilla.
Nja, multiplayer battles zijn wel geweldig. Vond dat systeem van Shogun 2, dat je shit moest vrijspelen echt een gamebreaker voor mij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb het nochtans wel gespeeld, had de key aan mijn broertje gegeven omdat ik een weddenschap verloor.
En ik herken de populaire klachten gewoon. Kom nou, dit lijkt in de verste verte niet op wat ze beloofden.
Ja maar ik heb het over de campaign, voor het overgrote deel van de fans is die belangrijker.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:06 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Aha, hoor je veel over maar nog nooit gedaan dat spel.
[..]
Dat was deel van de charme.. overal proberen te komen dmv wallclimbing.
[..]
Nja, multiplayer battles zijn wel geweldig. Vond dat systeem van Shogun 2, dat je shit moest vrijspelen echt een gamebreaker voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |