Gister had ik ook zo iets alleen dan werden we gekicked omdat we zogenaamde "Level hacks" hadden omdat we lvl 100 warenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:39 schreef Ame_thyst het volgende:
ook zo heerlijk als je uit je game gekicked wordt omdat steam eruit ligt, always on drm
Welke game?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:39 schreef Ame_thyst het volgende:
ook zo heerlijk als je uit je game gekicked wordt omdat steam eruit ligt, always on drm
Nou moet je ook weer niet overdrijven he!quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
fuck jullie ik studeer geschiedenis, niet nederlands
Awesomenautsquote:
Dat wat voor jou:quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Jammer dat het relaties kost dat wow..
ja was vet idd. Jammer dat het opgedeeld was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat wat voor jou:
http://www.minecraftforum.net/topic/997352-crafting-azeroth/
dutchwow. Ssst. Wel tot wotlkquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Zou het nog steeds spelen mits het geen 12-15 euro per maand kostte. Zou nu niet meer willen raiden zoals ik dat vroeger deed en dan speel je sowieso minder. Dan wordt het gewoon te duur voor wat je speelt.
Pak dan echt vanilla als je dat wilt? zijn genoeg private servers van.quote:
Heb het nochtans wel gespeeld, had de key aan mijn broertje gegeven omdat ik een weddenschap verloor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Grappig, heb je het niet zien spelen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk dat ik op ftb adrassil na ga maken. Toch mis ik wow af en toe.
[ afbeelding ]
Aha, hoor je veel over maar nog nooit gedaan dat spel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Awesomenauts