Al werk gevonden eigenlijk?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Al werk gevonden eigenlijk?
Zoekende. Of ja, gewoon envelopjes gemaakt met mijn cv en een open sollicitatie voor van alles (fysiek werk, verkoopwerk, magazijnwerk, prostitutie etc.) en bij dertig bedrijven in de bus geduwd. Al meerdere positieve reacties gehad, even kijken wat ik doe.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | <?php class Dog { public $numLegs = 4; public $name; public function __construct ($numLegs, $name) { $this->numLegs = $numLegs; $this->name = $name; } public function bark () { echo "Woof!"; } public function greet() { echo "Hello I am ". $this->name . " "; } } $dog1 = new Dog(4,"Barker"); $dog2 = new Dog(4,"Amigo"); echo $dog1->greet(); ?> |
Een plot twist zal mogelijk plaats vinden.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Al nieuw werk gevonden eigenlijk?
Baas is dood, Vogel neemt het over, Van werknemer naar baas.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Een plot twist zal mogelijk plaats vinden.
Niet je fok post aantal vergeten te melden.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zoekende. Of ja, gewoon envelopjes gemaakt met mijn cv en een open sollicitatie voor van alles (fysiek werk, verkoopwerk, magazijnwerk, prostitutie etc.) en bij dertig bedrijven in de bus geduwd. Al meerdere positieve reacties gehad, even kijken wat ik doe.
Baas is dood, vogel neemt de vrouw van de baas en neem bedrijf over via een wurg constructie.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Baas is dood, Vogel neemt het over, Van werknemer naar baas.
ja gevaarlijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Heeft onze topic archeoloog nog wat insiders info over schaliegas, gevaarlijk of niet?
jij gig toch naar school? Of ben je gestopt?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zoekende. Of ja, gewoon envelopjes gemaakt met mijn cv en een open sollicitatie voor van alles (fysiek werk, verkoopwerk, magazijnwerk, prostitutie etc.) en bij dertig bedrijven in de bus geduwd. Al meerdere positieve reacties gehad, even kijken wat ik doe.
Nee gestopt alweer, vindt er niks aan.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
jij gig toch naar school? Of ben je gestopt?
tybroquote:
nice,, wat is het...?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:46 schreef bobbernaut het volgende:
Regular price: $126.93
Sale price: $130.89
Kan redelijk gevaarlijk zijn ja. Tis doorgaans erg vervuilend en kan meer aardbevingen opleveren dan wat ze in Groningen doen geloof ik. Geen idee hoe ze volgens dat rapport dat willen voorkomen, zonde van je tijd om dat te lezen want het gaat toch wel fout.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Heeft onze topic archeoloog nog wat insiders info over schaliegas, gevaarlijk of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |