Hoe laat begint die wedstrijd?quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien Nadal? Bedoel je niet 'misschien Gasquet'?
Niet voor 20.50 uur NL tijd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hoe laat begint die wedstrijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Aangezien het nu 22:36 is zou het wel sterk zijn als die wedstrijd wél voor 20:50 begonquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet voor 20.50 uur NL tijd.
Zwitsers mogen dat blijkbaarquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
Er kwam nog even een f-woord tussendoor van Stan.'
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet voor 20.50 uur NL tijd.Fed-fan's humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wat zei ie dan heb niks gehoord..quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
tegenstander serveert 36% 1st serves, wint de set toch met 6-2quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:39 schreef suus21 het volgende:
Die passieve djoko gaat nooit winnen van nadal.
Ja, tuurlijk is Nadal de grote favoriet. Hoop ook echt dat hij de wedstrijd wint! Maar tegen Djoko zal het erg lastig gaan worden voor Nadal. Djoko speelt natuurlijk niet zijn beste tennis, maar tegen Nadal is Djokovic altijd goed, net zoals Nadal altijd goed is tegen Federer.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien Nadal? Bedoel je niet 'misschien Gasquet'?
Hij had het over de "f*cking match" of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:41 schreef suus21 het volgende:
[..]
Wat zei ie dan heb niks gehoord..
Is toch prachtig. Veel beter dan allemaal van die standaard antwoorden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij had het over de "f*cking match" of iets dergelijks.
Nou, van mij mag het best zonder schelden. Dat vind ik een beetje een zwaktebod.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is toch prachtig. Veel beter dan allemaal van die standaard antwoorden.
Een kansje tegen Djokovic? Nadal is in betere vorm dan Djokovic.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
Netjes Rafa! En nu door! Probeer deze partij zo snel mogelijk te winnen zodat je een kansje tegen Djoko maakt maandag!
Ja, maar je weet toch dat Djoko altijd goed speelt tegen Nadal. Net zoals Nadal dat tegen Federer heeft.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een kansje tegen Djokovic? Nadal is in betere vorm dan Djokovic.
Ja, maar ik probeer het te ontkennen, want ik wil echt niet dat Djokovic van Nadal wint. Maar goed, zal wel ongeveer fiftyfifty zijn, ook bij de bookmakers.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch dat Djoko altijd goed speelt tegen Nadal. Net zoals Nadal dat tegen Federer heeft.
Ik ben zelf een grote Nadal fan, dus ik hoop echt dat hij weer een GrandSlam mag bijschrijven. En aan het eind van dit jaar zal Nadal zeer waarschijnlijk ook nummer 1 vd wereld zijn. Nadal speelt niet best tot nu toe.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik probeer het te ontkennen, want ik wil echt niet dat Djokovic van Nadal wint. Maar goed, zal wel ongeveer fiftyfifty zijn, ook bij de bookmakers.
Ja, hij heeft niks te verdedigen. Gaat idd niet heel best in de partij tot nu toe.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben zelf een grote Nadal fan, dus ik hoop echt dat hij weer een GrandSlam mag bijschrijven. En aan het eind van dit jaar zal Nadal zeer waarschijnlijk ook nummer 1 vd wereld zijn. Nadal speelt niet best tot nu toe.
ferdoriequote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |