Hoe laat begint die wedstrijd?quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien Nadal? Bedoel je niet 'misschien Gasquet'?
Niet voor 20.50 uur NL tijd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hoe laat begint die wedstrijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Aangezien het nu 22:36 is zou het wel sterk zijn als die wedstrijd wél voor 20:50 begonquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet voor 20.50 uur NL tijd.
Zwitsers mogen dat blijkbaarquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
Er kwam nog even een f-woord tussendoor van Stan.'
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet voor 20.50 uur NL tijd.Fed-fan's humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wat zei ie dan heb niks gehoord..quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
tegenstander serveert 36% 1st serves, wint de set toch met 6-2quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:39 schreef suus21 het volgende:
Die passieve djoko gaat nooit winnen van nadal.
Ja, tuurlijk is Nadal de grote favoriet. Hoop ook echt dat hij de wedstrijd wint! Maar tegen Djoko zal het erg lastig gaan worden voor Nadal. Djoko speelt natuurlijk niet zijn beste tennis, maar tegen Nadal is Djokovic altijd goed, net zoals Nadal altijd goed is tegen Federer.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien Nadal? Bedoel je niet 'misschien Gasquet'?
Hij had het over de "f*cking match" of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:41 schreef suus21 het volgende:
[..]
Wat zei ie dan heb niks gehoord..
Is toch prachtig. Veel beter dan allemaal van die standaard antwoorden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij had het over de "f*cking match" of iets dergelijks.
Nou, van mij mag het best zonder schelden. Dat vind ik een beetje een zwaktebod.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is toch prachtig. Veel beter dan allemaal van die standaard antwoorden.
Een kansje tegen Djokovic? Nadal is in betere vorm dan Djokovic.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
Netjes Rafa! En nu door! Probeer deze partij zo snel mogelijk te winnen zodat je een kansje tegen Djoko maakt maandag!
Ja, maar je weet toch dat Djoko altijd goed speelt tegen Nadal. Net zoals Nadal dat tegen Federer heeft.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een kansje tegen Djokovic? Nadal is in betere vorm dan Djokovic.
Ja, maar ik probeer het te ontkennen, want ik wil echt niet dat Djokovic van Nadal wint. Maar goed, zal wel ongeveer fiftyfifty zijn, ook bij de bookmakers.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch dat Djoko altijd goed speelt tegen Nadal. Net zoals Nadal dat tegen Federer heeft.
Ik ben zelf een grote Nadal fan, dus ik hoop echt dat hij weer een GrandSlam mag bijschrijven. En aan het eind van dit jaar zal Nadal zeer waarschijnlijk ook nummer 1 vd wereld zijn. Nadal speelt niet best tot nu toe.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik probeer het te ontkennen, want ik wil echt niet dat Djokovic van Nadal wint. Maar goed, zal wel ongeveer fiftyfifty zijn, ook bij de bookmakers.
Ja, hij heeft niks te verdedigen. Gaat idd niet heel best in de partij tot nu toe.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben zelf een grote Nadal fan, dus ik hoop echt dat hij weer een GrandSlam mag bijschrijven. En aan het eind van dit jaar zal Nadal zeer waarschijnlijk ook nummer 1 vd wereld zijn. Nadal speelt niet best tot nu toe.
ferdoriequote:Op zaterdag 7 september 2013 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
Zul je zien dat hij m alsnog pakt in de TB.quote:Op zondag 8 september 2013 00:30 schreef editoor het volgende:
Nadal heeft deze set weinig te vertellen.
Ik bid met je mee hoor ;-)quote:Op zondag 8 september 2013 01:24 schreef 1239758715981 het volgende:
Er is geen biddende smiley (een gemis) dus dan maar zonder: Laat Djokovic alsjeblieft winnen!
Ik hoop op een bommelding, dus geen winnaar.quote:Op zondag 8 september 2013 01:24 schreef 1239758715981 het volgende:
Er is geen biddende smiley (een gemis) dus dan maar zonder: Laat Djokovic alsjeblieft winnen!
Overdrijven is ook een vak...quote:Op zondag 8 september 2013 02:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik hoop op een bommelding, dus geen winnaar.
Klopt, ik ben er heel goed in.quote:Op zondag 8 september 2013 02:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak...
ik heb het gevoel dat Nadal gaat winnenquote:Op zondag 8 september 2013 02:42 schreef Gruisman het volgende:
Wat denken jullie? Nadal of Djokovic
Ik heb toch zo een vermoede dat Djokovic hem gaat winnen.
Ik weet het 99% zeker.quote:Op zondag 8 september 2013 03:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat Nadal gaat winnen
Nja, Wawrinka is wat mij betreft een stuk zwaardere tegenstander dan Gasquet.quote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nadal is de favoriet, zeker gezien de semi's,[...]
Scheelt 4 kilo volgens de ATP-site.quote:Op zondag 8 september 2013 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, Wawrinka is wat mij betreft een stuk zwaardere tegenstander dan Gasquet.
Haha, nee, ik bedoel qua spelniveau.quote:Op zondag 8 september 2013 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Scheelt 4 kilo volgens de ATP-site.
quote:Op zondag 8 september 2013 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha, nee, ik bedoel qua spelniveau.
Haha ja, nu je het er toch over hebt. Wawrinka komt op mij altijd best zwaar over. Denk ook echt dat hij meer uit zn tennis kan halen als hij nog wat aan zn gewicht doet. Mja, hij is inmiddels ook de jongste niet meer. En toch gewoon zijn eerste halve finale gehaaldquote:Op zondag 8 september 2013 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Scheelt 4 kilo volgens de ATP-site.
quote:Op zondag 8 september 2013 16:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja, nu je het er toch over hebt. Wawrinka komt op mij altijd best zwaar over. Denk ook echt dat hij meer uit zn tennis kan halen als hij nog wat aan zn gewicht doet. Mja, hij is inmiddels ook de jongste niet meer. En toch gewoon zijn eerste halve finale gehaald!
Volgens mij geven jullie er iets te veel gewicht aan.quote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef Rosario het volgende:
Volgens mij kan hij juist zo lekker knallen door dat gewicht.
quote:Op zondag 8 september 2013 01:24 schreef 1239758715981 het volgende:
Klopt, en die drie sets van Nadal hadden er zo meer kunnen zijn als die BP conversies iets minder verschillend waren geweest, maar van wat ik begrepen heb werd Djokovic voor grote delen van de wedstrijd weggespeeld en kon hij er maar net in blijven hangen. Dat is toch wel een verschil.quote:Op zondag 8 september 2013 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, Wawrinka is wat mij betreft een stuk zwaardere tegenstander dan Gasquet.
Ja, klopt. Djokovic had het zwaar.quote:Op zondag 8 september 2013 17:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Klopt, en die drie sets van Nadal hadden er zo meer kunnen zijn als die BP conversies iets minder verschillend waren geweest, maar van wat ik begrepen heb werd Djokovic voor grote delen van de wedstrijd weggespeeld en kon hij er maar net in blijven hangen. Dat is toch wel een verschil.
Fuck, wat kut dat die Paes en Stephanek gaan winnen. Wat een irritante trekjes hebben die zegquote:Op zondag 8 september 2013 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
De dubbelfinale is nu bezig: *4-0 voor Paes-Stepanek. Peya-Soares hebben nog geen punt gewonnen op eigen service.
Wat staan die Peya-Soares te klooien zeg. Nu ook weer drie DF's in een game.
Wat is de logica van het feit dat mensen na deze partij ongeveer 2,5 uur moeten wachten op de damesfinale?
Hebben Paes en Stepanek een relatie ofzo. Stepanek hangt echt de hele tijd om zijn nek en zoende hem net ook nog.![]()
Ja, heel erg. En dan te bedenken dat ze in de halve finale tegen de Bryans vele malen erger waren.quote:Op zondag 8 september 2013 20:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Fuck, wat kut dat die Paes en Stephanek gaan winnen. Wat een irritante trekjes hebben die zeg
Paes is al veertig... en ja, hij heeft iets van een pensje.quote:Op zondag 8 september 2013 20:35 schreef Gruisman het volgende:
Heeft Paes nou gewoon een strak shirt aan of heeft die gewoon stiekem een bierbuikje?
40 of niet je bent wel een topsporter met een bierbuikquote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Paes is al veertig... en ja, hij heeft iets van een pensje.
Heb totaal geen moeite met de titel voor Stepanek en Paes. Stepanek is een geweldige dubbelaar en een van de laatsten die het ook in de singles aardig heeft gered met S/V-spel. En Paes is gewoon een legende, GS titels gewonnen in drie decennia.
Hij dubbelt alleen toch? En een bierbuik is wel erg overdreven. Als sporters een buikje hebben wordt dat altijd al veel groter gemaakt.Klinkt altijd alsof ze overgewicht hebben, terwijl ze er gewoon goed uitzien.quote:Op zondag 8 september 2013 21:37 schreef Gruisman het volgende:
[..]
40 of niet je bent wel een topsporter met een bierbuik
Een bierbuik vind ik het understatement van de dag. Volgens mij is het morbine obesitas.quote:Op zondag 8 september 2013 21:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij dubbelt alleen toch? En een bierbuik is wel erg overdreven. [...]
Is het zo erg? Dat was me niet opgevallen toen ik hem zag tegen Bryans. Heb hem vandaag niet zien spelen btw.quote:Op zondag 8 september 2013 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een bierbuik vind ik het understatement van de dag. Volgens mij is het morbine obesitas.
Nee, het was een grap.quote:Op zondag 8 september 2013 21:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is het zo erg? Dat was me niet opgevallen toen ik hem zag tegen Bryans. Heb hem vandaag niet zien spelen btw.
Wat deden ze dan?quote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heel erg. En dan te bedenken dat ze in de halve finale tegen de Bryans vele malen erger waren.
Een soort latent homoseksuele dansjes.quote:
fedje fanquote:Op zondag 8 september 2013 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een soort latent homoseksuele dansjes.
![]()
Nou, speciaal voor jou dan een filmpje waarin Stepanek zijn worm laat zien:quote:
Bijval uit onverwachte hoek.quote:Op zondag 8 september 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
Echt walgelijk dat die jongens zoveel plezier hebben op de baan. Infaam en abject. Hoe durven ze!
quote:Op zondag 8 september 2013 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan een filmpje waarin Stepanek zijn worm laat zien:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |